Б‘ємося об заклад, ви навіть не підозрюєте, на що здатен ваш Бітрікс24!
Всього за годину розкажемо, як збільшити можливості вашого порталу за рахунок додаткових інструментів та готових галузевих рішень. Від вас тільки присутність!
Швидка допомога для вашої клініки вже в дорозі! Знаємо, як полікувати організацію роботи з пацієнтами, лікарями та документами в межах єдиної системи. 3 листопада ми зануримося в можливості функціоналу CRM та розкажемо як управляти записами, вести календар прийому і всю історію взаємодії з клієнтами.
Швидкість надання послуг та рівень задоволеності — це першочергова ціль компаній, які прагнуть побудувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами.
Як за допомогою CRM-системи створити винятковий клієнтський досвід та об'єднати найважливіші аспекти бізнес-процесів: продажі, маркетинг, підтримку клієнтів у одній системі?
На вебінарі зануримося в труднощі, з якими стикаються клієнти при замовленні послуг, та розберемося як їх подолати, використовуючи можливості CRM.
Сучасне виробництво має складну структуру. Це сотні різних ланцюжків між постачальниками та кінцевими споживачами. Обслуговуючи велику кількість клієнтів важко не заплутатися в замовленнях та не зірвати терміни поставки. Адже час — гроші.
Розбираємося, як навести лад в управлінні процесами на виробництві, щоб не зруйнувати важливі взаємини. Як налаштувати логістику, відслідкувати кожен процес та управляти великими обсягами продукції. Як безболісно впровадити в свій бізнес CRM та надати працівникам нові інструменти.
Всюди тільки й розмов про те, що клієнти нічого не купують, а лише придивляються. Звертаються за консультаціями, але продовжують чекати кращої ціни, розпродажу чи просто більш слушного моменту. Давайте об’єктивно: всі ці розмови тільки зі слів ваших менеджерів. А як насправді?
Ви фізично не в змозі відслідкувати, чим менеджер займається протягом дня, як спілкується з клієнтами, особливо в конфліктних ситуаціях. Ви ніколи не знаєте достеменно, наскільки якісно продавці ведуть клієнтську базу та чи не гублять вхідні заявки. Чи продзвонюють клієнтів, і як довго тримає їхня розмова. І до всього забувають або не хочуть пам'ятати про поставлені вами завдання.
CRM-система допомагає управляти відносинами з клієнтами, слідкувати за угодами, контролювати роботу відділу продажів, швидкість та якість обробки запитів. Дозволяє сегментувати дані, запускати маркетингові кампанії та відслідковувати аналітику.
Х’юстон, як чути? Пристібаємо паски безпеки та входимо в міжгалактичну інтеграцію! Поринаємо у космічний світ можливостей Бітрікс24 та Instagram на межі стратосфери. Розбираємося, як використовувати можливості Instagram на всю потужність турбін, завдяки офіційній розширеній інтеграції з Бітрікс24.
Стартуємо, набираємо швидкість, мчимо на максималках!
Цього разу ми занурюємося в онлайн-продажі та e-commerce.
Розглянемо інструменти, при яких сценарії в продажах можуть досягати найвищих результатів.
Обговоримо тонкощі налаштування Бітрікс24 для продажів в інтернеті та надамо детальні інструкції їхнього використання. Ви зможете скласти зрозумілу мапу розвитку своєї компанії в інтернеті, не залежати від обставин, а впевнено продавати використовуючи можливості платформи на повну.
«Бути завжди на зв'язку», для людей зі світу продажів означає, що клієнтам потрібен блискавичний, майже цілодобовий сервіс. А тому і спілкуватися з ними дуже бажано там, де їм зручно.
Якщо клієнти пишуть вам у соцмережах, в месенджерах, у чат на сайті, то за цим, як мінімум важко стежити й відповідати вчасно. Та й ефективність роботи менеджерів складно заміряти — скільки точно надходить дзвінків та повідомлень ніхто не знає.
З цим потрібно щось робити…
Ще рік тому ми навіть не підозрювали, як усе зміниться… А тепер не уявляємо роботу по-іншому — то всі дружно ходять у офіс, то різко працюють віддалено, от як зараз. Сучасне життя висуває нові правила гри, а ми підлаштовуємось під них.
Все про незамінний сервіс, або як Бітрікс24 допомагає ефективно працювати при такому виді роботи, та за допомогою яких інструментів вдається виконувати робочі завдання, у програмі нашого вебінару.
Бізнес-клієнти — це особливий вид покупців, що мають на порядок вищі вимоги щодо якості продукту. Вони прискіпливіше приглядаються до цін, вашої репутації та вже реалізованих кейсів, а кінцевий результат їх цікавить ще на початковому етапі. Тому продажі B2B мають довший цикл, і вимагають від менеджерів більшого професіоналізму. Адже здебільшого, взаємодія з ним не припиняється ще довгий час після закриття угоди.
Ведення бізнесу вимагає максимальної уваги та постійного включення у всі процеси. Але ж давайте відверто… контролювати геть усе складно, а інколи й зовсім неможливо. Тому не слід покладатись на безмежні ресурси організму, а рутинні задачі краще доручити автоматизованим системам. Тоді зекономлений час, можна направити на нові звершення чи елементарно на відновлення, бо заганяти себе це точно не про результат.
Уявіть, як зручно, коли всі дзвінки що отримує компанія, фіксуються у CRM та переадресовуються фахівцям відповідно до запиту. Те ж саме і з систематизацією листів у пошті. Усе це разом допомагає швидше обробляти заявки, та загалом уважніше ставитись до клієнтів. А якщо переглянути історію клієнтських звернень, можна зрозуміти наскільки добре виконує обов'язки певний працівник.
Воронка, продажі, рок-н-ролл. Або чому у одних купують, а у інших ні?
Уся справа в злагодженому сценарії, за яким проходить взаємодія з покупцем. Адже щодня ви боретесь за увагу потенційного клієнта із сотнею компаній. Хто був уважніший, швидше відповів, передзвонив, перепитав, той переміг і продав. Тому так важливо правильно налаштувати воронку продажів.
Напередодні новорічних свят запрошуємо вас на вебінар «ТОП-7 найпотужніших інструментів у Бітрікс24». Під час цієї зустрічі ви дізнаєтесь, як вирішити нагальні питання та потреби компанії, та як бути готовими до будь-яких сюрпризів у 2021 році, користуючись можливостями та функціями Бітрікс24.
Як розпочати роботу у Бітрікс24, організувати систему виконання завдань, визначити правила комунікації між працівниками, розповімо вже 9 грудня на вебінарі «Година занурення у Бітрікс24».
Під час вебінару ми розповімо, як за допомогою CRM-маркетингу працювати з тими, хто ще не купив та як знизити кількість «покинутих» кошиків. Також ми розповімо, де шукати свою цільову аудиторію, продавати їй більше і підвищувати прибуток.
Спілкування працівників — важлива складова роботи в компанії.
Як витрачати мінімум часу на вирішення робочих питань, зручно налаштувати сповіщення про нові повідомлення та завжди бути в курсі подій, розповімо вже 11 листопада на вебінарі «Година занурення у Бітрікс24».
Ми першими в Україні запровадили автоматичне формування електронних чеків після оплати просто з CRM-системи. Як підключити онлайн-касу Checkbox у Бітрікс24, розповімо вже 28 листопада на вебінарі «Година занурення у Бітрікс24».
CRM Бітрікс24 — інструмент, який дозволяє компанії покращити ефективність процесів, успішно керувати продажами та підвищити задоволеність клієнтів.
Всього 60 хвилин вашого часу, щоб дізнатися, як автоматизувати продажі за допомогою CRM Бітрікс24.
Ви дізнаєтеся, як налаштувати комунікацію у команді, як надійно та зручно працювати з документами онлайн, які процеси можливо та потрібно автоматизувати для підвищення продуктивності, та як бути в курсі подій, навіть знаходячись поза офісом.
Половина українських компаній відзначають, що впровадження CRM-системи суттєво підвищило ефективність роботи. Навіщо потрібна CRM, які її можливості та як від початку налаштувати взаємодію з клієнтами правильно.
Ви дізнаєтеся, як швидко і просто спланувати роботу над проектом, поєднати завдання з CRM або чатом, та встигати все з інструментами та можливостями Бітрікс24.