Главная страница

«Година занурення у Бітрікс24»

Активных вебинаров нет, но мы работаем над этим :)
А пока смотрите наши семинары >>

Минулі вебінари

Тема
3 листопада 2021
Година занурення у Бітрікс24. CRM для медичних закладів

Швидка допомога для вашої клініки вже в дорозі! Знаємо, як полікувати організацію роботи з пацієнтами, лікарями та документами в межах єдиної системи. 3 листопада ми зануримося в можливості функціоналу CRM та розкажемо як управляти записами, вести календар прийому і всю історію взаємодії з клієнтами.


22 жовтня 2021
CRM для підвищення продажів у сфері послуг

Швидкість надання послуг та рівень задоволеності — це першочергова ціль компаній, які прагнуть побудувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами.
Як за допомогою CRM-системи створити винятковий клієнтський досвід та об'єднати найважливіші аспекти бізнес-процесів: продажі, маркетинг, підтримку клієнтів у одній системі?

На вебінарі зануримося в труднощі, з якими стикаються клієнти при замовленні послуг, та розберемося як їх подолати, використовуючи можливості CRM.

8 жовтня 2021
CRM для виробничої компанії або як відвантажувати всі замовлення вчасно

Сучасне виробництво має складну структуру. Це сотні різних ланцюжків між постачальниками та кінцевими споживачами. Обслуговуючи велику кількість клієнтів важко не заплутатися в замовленнях та не зірвати терміни поставки. Адже час — гроші.

Розбираємося, як навести лад в управлінні процесами на виробництві, щоб не зруйнувати важливі взаємини. Як налаштувати логістику, відслідкувати кожен процес та управляти великими обсягами продукції. Як безболісно впровадити в свій бізнес CRM та надати працівникам нові інструменти.

22 вересня 2021
CRM-система для відділу продажів або як забезпечити зростання прибутку на 30%

Всюди тільки й розмов про те, що клієнти нічого не купують, а лише придивляються. Звертаються за консультаціями, але продовжують чекати кращої ціни, розпродажу чи просто більш слушного моменту. Давайте об’єктивно: всі ці розмови тільки зі слів ваших менеджерів. А як насправді?

Ви фізично не в змозі відслідкувати, чим менеджер займається протягом дня, як спілкується з клієнтами, особливо в конфліктних ситуаціях. Ви ніколи не знаєте достеменно, наскільки якісно продавці ведуть клієнтську базу та чи не гублять вхідні заявки. Чи продзвонюють клієнтів, і як довго тримає їхня розмова. І до всього забувають або не хочуть пам'ятати про поставлені вами завдання.

CRM-система допомагає управляти відносинами з клієнтами, слідкувати за угодами, контролювати роботу відділу продажів, швидкість та якість обробки запитів. Дозволяє сегментувати дані, запускати маркетингові кампанії та відслідковувати аналітику.

8 вересня 2021
Instagram та Бітрікс24: новий рівень продажів у соцмережах

Х’юстон, як чути? Пристібаємо паски безпеки та входимо в міжгалактичну інтеграцію! Поринаємо у космічний світ можливостей Бітрікс24 та Instagram на межі стратосфери. Розбираємося, як використовувати можливості Instagram на всю потужність турбін, завдяки офіційній розширеній інтеграції з Бітрікс24.

23 червня 2021
E-commerce на максималках: 5 інструментів, щоб набрати обертів

Стартуємо, набираємо швидкість, мчимо на максималках!

Цього разу ми занурюємося в онлайн-продажі та e-commerce.
Розглянемо інструменти, при яких сценарії в продажах можуть досягати найвищих результатів.
Обговоримо тонкощі налаштування Бітрікс24 для продажів в інтернеті та надамо детальні інструкції їхнього використання. Ви зможете скласти зрозумілу мапу розвитку своєї компанії в інтернеті, не залежати від обставин, а впевнено продавати використовуючи можливості платформи на повну.

2 червня 2021
Як об'єднати усі канали зв'язку з клієнтом та обробляти запити вдвічі швидше

«Бути завжди на зв'язку», для людей зі світу продажів означає, що клієнтам потрібен блискавичний, майже цілодобовий сервіс. А тому і спілкуватися з ними дуже бажано там, де їм зручно.
Якщо клієнти пишуть вам у соцмережах, в месенджерах, у чат на сайті, то за цим, як мінімум важко стежити й відповідати вчасно. Та й ефективність роботи менеджерів складно заміряти — скільки точно надходить дзвінків та повідомлень ніхто не знає.

З цим потрібно щось робити…



21 квітня 2021
Офіс чи дистанційка: як не втрачати ефективності за умов гібридної роботи

Ще рік тому ми навіть не підозрювали, як усе зміниться… А тепер не уявляємо роботу по-іншому — то всі дружно ходять у офіс, то різко працюють віддалено, от як зараз. Сучасне життя висуває нові правила гри, а ми підлаштовуємось під них.

Все про незамінний сервіс, або як Бітрікс24 допомагає ефективно працювати при такому виді роботи, та за допомогою яких інструментів вдається виконувати робочі завдання, у програмі нашого вебінару.



7 квітня 2021
B2B продажі: від хаосу до системи
Бізнес-клієнти — це особливий вид покупців, що мають на порядок вищі вимоги щодо якості продукту. Вони прискіпливіше приглядаються до цін, вашої репутації та вже реалізованих кейсів, а кінцевий результат їх цікавить ще на початковому етапі. Тому продажі B2B мають довший цикл, і вимагають від менеджерів більшого професіоналізму. Адже здебільшого, взаємодія з ним не припиняється ще довгий час після закриття угоди.
24 березня 2021
Автоматизація бізнес-процесів або як зекономити до 20% робочого часу на рутинних задачах
Ведення бізнесу вимагає максимальної уваги та постійного включення у всі процеси. Але ж давайте відверто… контролювати геть усе складно, а інколи й зовсім неможливо. Тому не слід покладатись на безмежні ресурси організму, а рутинні задачі краще доручити автоматизованим системам. Тоді зекономлений час, можна направити на нові звершення чи елементарно на відновлення, бо заганяти себе це точно не про результат.
10 березня 2021
Наповнюємо вашу CRM клієнтами: Підключаємо e-mail та телефонію
Уявіть, як зручно, коли всі дзвінки що отримує компанія, фіксуються у CRM та переадресовуються фахівцям відповідно до запиту. Те ж саме і з систематизацією листів у пошті. Усе це разом допомагає швидше обробляти заявки, та загалом уважніше ставитись до клієнтів. А якщо переглянути історію клієнтських звернень, можна зрозуміти наскільки добре виконує обов'язки певний працівник.
17 лютого 2021
Воронка продажів у CRM | Інструкція по налаштуванню
Воронка, продажі, рок-н-ролл. Або чому у одних купують, а у інших ні?

Уся справа в злагодженому сценарії, за яким проходить взаємодія з покупцем. Адже щодня ви боретесь за увагу потенційного клієнта із сотнею компаній. Хто був уважніший, швидше відповів, передзвонив, перепитав, той переміг і продав. Тому так важливо правильно налаштувати воронку продажів.

«Запрошуємо всіх, хто прагне продавати більш ефективно, отримувати максимальні результати від себе і своєї компанії»

Ведучі вебінарів

  • Дар'я Філоненко
  • Спартак Поліщук
  • Юрий Волошин
Назад Вперед

Безкоштовні вебінари «Година занурення у Бітрікс24»

Вебінари «Година занурення у Бітрікс24» — це серія безкоштовних онлайн-заходів. Їхня мета допомогти компаніям розібратись з функціоналом Бітрікс24, щоб навчитись використовувати інструменти системи на повну та підлаштовувати їх до потреб конкретного бізнесу.

Кожні 2 тижні запрошені експерти розповідають про налаштування, наглядно демонструють можливості порталу, дають практичні інструкції та відповідають на запитання глядачів у прямому ефірі.

«Година занурення у Бітрікс24» — це щоразу свіжа порція корисної, прикладної, а головне безкоштовної інформації всього за 60 хвилин.