Главная страница

Питання та відповіді

Авторизація в «Бітрікс24»

  • Не можу авторизуватися

    1. Перевірте, можливо, для авторизації ви використовували одну із соцмереж. Іноді виходить так, що логін через Google +, facebook або vk.com може використовувати поштову скриньку Gmail. Наприклад, real@gmail.com. Зверніть увагу, що авторизація через пошту і авторизація через соцмережу - це абсолютно різні речі, навіть якщо для авторизації скрізь використовується один і той же мейл real@gmail.com.

    2. Якщо ви забули пароль, рекомендуємо скористатися формою відновлення пароля.

    3. Можливо, це просто друкарська помилка або невірна розкладка клавіатури, будь ласка, перевірте, чи правильно ви ввели дані.

    4. Якщо все ж таки ви не можете авторизуватися, то напишіть нам на info@1c-bitrix.ru.

  • Як відновити пароль?

    Відновлення пароля діє наступним чином.

    - Ви натискаєте на посилання «Забули пароль?».


    - З'являється форма, в якій потрібно вказати адресу електронної пошти, яка використовується для входу на портал Бітрікс24.


    Після цього Вам надійде таке повідомлення:


    Далі, ви заходите на свою поштову скриньку з метою знайти лист з контрольним рядком і реєстраційними даними. Вам потрібно буде пройти по посиланню із листа:


    Пройшовши за посиланням, Ви побачите форму для зміни старого пароля на новий.


  • З'являється помилка: "Немає доступу до порталу". Що це означає?


    Причина цієї помилки у тому, що дані (логін / пароль), які Ви намагаєтеся ввести, ніяк не відносяться до порталу. Іншими словами, Ваш профіль Bitrix24.Network не прив'язаний до порталу.

    У іншому вигляді ця ж помилка може виглядати так, що ви у своєму профілі Bitrix24.Network не бачите ніяких порталів:


    Як вирішити проблему:

    Авторизуватися під діючим логіном, який прикріплений до порталу. Адміністратор порталу завжди може перевірити під яким логіном співробітник заходить на портал.

    Він може побачити логін користувача, якщо натисне на редагування профілю співробітника:


    Зверніть увагу, що у розділі редагування може бути вказано до трьох різних поштових скриньок:

    - у жовтому вікні вказується логін для авторизації. Саме із ним співробітник повинен заходити на портал. Також тут буде відображатися інформація, якщо у співробітника авторизація через соцмережу;

    - контактний мейл - це НЕ логін на портал. Вони можуть збігатися, але цей контактний мейл може поміняти будь-який користувач на порталі, у якого є права Адміністратора. А логін може міняти ТІЛЬКИ користувач через свій профіль у Bitrix24.Network. Варто звернути увагу, що у Контактний мейл спочатку записується поштова скринька, на яку було надіслане запрошення. Саме через це і відбувається плутанина;

    - E-mail для пошти взагалі ніяк не пов'язаний з логіном, цей мейл з'являється тільки у тому випадку, якщо Ви створюєте для користувача поштову скриньку через «Бітрікс24».

    Іноді виникає необхідність використовувати в якості логіна саме ту пошту, на яку було надіслане запрошення (наприклад, це корпоративна пошта співробітника). Але коли вже існує Bitrix24.Network, прикріплений до користувача на порталі, то від'єднати його вже буде неможливо від профілю на порталі.

    У даній ситуації є кілька вирішень. Нехай є співробітник, якому надіслали запрошення на електронний real@example.ru, але авторизація у нього через wrong@example.ru.

    Перший варіант - через звільнення нинішнього співробітника і запрошення нового:

    - Відкрийте профіль співробітника з мейлом real@example.ru

    - Змініть у профілі контактний мейл з real@example.ru на wrong@example.ru

    - Звільніть користувача

    - Запросіть користувача з мейлом real@example.ru

    Другий варіант - через зміну електронної пошти для входу на портал:

    Тут буде розглянутий варіант, якщо вже існує Bitrix24.Network з логіном real@example.ru, який не прив'язаний ні до якого порталу.

    - Увійдіть у Bitrix24.Network під логіном real@example.ru

    - Змініть мейл у профілі цього Нетворк так, як вказано нижче на скріншотах. Потрібно змінити на існуючий мейл, оскільки повинне прийти повідомлення із підтвердженням зміни мейла, але НЕ на wrong@example.ru.

    - Увійдіть у Bitrix24.Network вже під другим логіном wrong@example.ru

    - Змініть мейл у профілі другого Нетворк з wrong@example.ru на real@example.ru так, як показано на скріншотах нижче.