Для оперативного інформування наших клієнтів і партнерів про статус роботу сервісу ми створили спеціальну сторінку status.bitrix24.ua.
Вона містить завжди актуальну інформацію про здоров'я нашого сервісу.
Для забезпечення безперебійної роботи українського Бітрікс24 використовуються два незалежних датацентри, які розташовано на території Европейського союзу (Франкфурт, Німеччина). Увімкнено автоматичну та напівавтоматичну реакцію на аварійні ситуації.
Співробітники можуть спокійно відкривати «Бітрікс24» у кафе, торгівельних центрах, аеропортах - у незахищеному середовищі, підключаючись через WiFi або мобільний телефон. Зловмисники не перехоплять їх паролі, щоб використовувати в своїх цілях.
Усі з'єднання з «Бітрікс24» відбуваються через шифрований обмін даними 25bit (з використанням сертифіката SSL), що забезпечує безпеку вашої корпоративної інформації та захист паролів.
«Бітрікс24» забезпечує максимальний захист від найрізноманітніших загроз безпеки. Проактивний фільтр (WAF - Web Application Firewal) захищає від більшості відомих атак на веб-застосунки.
У потоці зовнішніх запитів користувачів WAF розпізнає більшість небезпечних загроз та блокує вторгнення.
Для захисту від шпигунських програм, які можуть вкрасти логін / пароль співробітників з метою отримати доступ до даних, використовується двоетапна авторизація (пароль і одноразовий код).
Код співробітник отримує із застосунка на мобільному телефоні (через безкоштовний застосунок Бітрікс OTP, freeOTP, Google-аутентифікатор, Authenticator для Windows Phone, а також апаратні пристрої).
Перевіряється доступність порталів і всіх їх сервісів, завантаження на серверах, регулярність виконання бекапа.