Як крафтовий бренд отримав новий канал продажів завдяки Бітрікс24.
Досвід YSLA


Крафтові бренди — це завжди унікальна історія. YSLA Craft Cider — компанія, яка у виробництві сидру поєднує кращі іспанські традиції та селекційні сорти українських яблук. В результаті ми отримуємо ексклюзивний продукт. Проте унікальний продукт потребує нестандартних рішень. 

У цьому матеріалі ми розповімо про цікавий досвід створення сайту для бренду YSLA.

1024 x 554 b (1).png

Завдання №1 — створити єдиний інформаційний простір

Вже на старті роботи у компанії YSLA розуміли, що сучасному бізнесу просто необхідно поєднати основні бізнес-процеси, в тому числі й ті, що стосуються продажів, у єдиній системі. Саме тому інтернет-магазин вирішили створювати на базі Бітрікс: Управління сайтом, адже платформа має весь необхідний функціонал для управління щоденними завданнями та безпосередньо продажами.

Про досвід створення сайту та впровадження Бітрікс24 для організації щоденних робочих процесів, розповідає Тарас Нижник, представник дистриб'ютора продукції YSLA.

apostrophe.jpgГоловне завдання, яке стояло перед нами — створити зручний інтернет-магазин для роздрібних продажів. Особливо важливо було організувати роботу із замовленнями, щоб вчасно відслідковувати та якісно обробляти кожне з них. Одразу стало зрозумілим, що функціонал Бітрікс24 підходить для цього на 100%.


Для впровадження проєкту ми обрали компанію NAME — золотого партнера «Бітрікс24».

YSLA — невелика компанія, тому важливо було створити сайт, на якому можна самостійно швидко вносити зміни, за необхідності. На Бітрікс: Управління сайтом зробити це досить просто: достатньо відкрити картку товару й завантажити зображення, потім додати текстовий опис і вказати ціну.

Наразі асортимент YSLA налічує 5 смаків сидру. Це нестандартний запит, оскільки для інтернет-магазину це небагато. Тож при розробці дизайну виникло логічне питання — як презентувати таку кількість позицій максимально цікаво для покупців. Врешті-решт обрали варіант поєднання статичних блоків з рухомими елементами: пляшки з сидром переміщуються немов титри.


Завдання №2 — налагодити ефективну роботу з клієнтами

Окремої уваги потребувало питання налагодження зручної роботи з клієнтами. Впровадження Бітрікс24.CRM допомогло автоматизувати продажі: від моменту оформлення замовлення до відвантаження продукції.  Велика кількість процесів, які раніше вимагали присутності менеджера, тепер відбуваються у автоматичному режимі. Це також допомогло зекономити ресурси. Наприклад, час обробки замовлень скоротився до однієї години на день.

При впровадженні CRM-системи було важливо врахувати й те, що для різних клієнтських сегментів діють різні пропозиції. Наприклад, для великих клієнтів доступна оплата у розстрочку з визначеним лімітом. Так клієнт може замовити товар на суму 100 тисяч гривень і оплатити його пізніше. У випадку перевищення ліміту або за наявності простроченої заборгованості (якщо клієнт не здійснив планову оплату), система не дозволить оформити наступне замовлення. Далі менеджер отримує сповіщення про необхідність перевірити замовлення та підтвердити його в ручному режимі. Якщо менеджер не підтверджує замовлення, воно не переходить до наступної стадії — відвантаження та доставки продукції.

Як вже було зазначено, сегменти покупців у YSLA різні, а тому потрібно було шукати рішення, які однаково б підійшли для взаємодії з кожним із них. Зокрема, є клієнти, які згідно чинного законодавства України, не можуть здійснювати оплати з рахунку чи готівкою. Тому функціонал розробляли таким, щоб можна було оплатити замовлення карткою і при цьому застосувати спеціальні ціни та фіксований об'єм продукції.

Як це працює? Клієнт робить замовлення у інтернет-магазині, й під час авторизації отримує можливість придбати товар зі знижкою. При цьому встановлено мінімальну кількість замовлення — від 12 пляшок, оскільки товар відвантажується ящиками.

Для таких клієнтів було створено окремий особистий кабінет, що дозволило максимально прискорити процес придбання продукції.

apostrophe.jpgУ нас є клієнти, які не готові підписувати договір, оскільки це досить тривала процедура. Вони зацікавлені у тому, щоб купити та отримати товар швидко. Тому для них створили особистий кабінет за окремим посиланням, де вони просто обирають бажаний товар та спосіб доставки це швидко та зручно.


Завдяки функціоналу Бітрікс24 вдалося реалізувати модуль надання знижок в залежності від кількості придбаних пляшок сидру. Під час замовлення товару, система автоматично визначає, який бонус отримає покупець та відзначає це у базі. Після оформлення замовлення клієнт потрапляє на сторінку оплати. Це стало можливим завдяки інтеграції з системою Portmone. А в найближчий час плануємо додати ще й застосування промокодів.

Якщо оплата пройшла успішно, замовлення автоматично відправляється на відвантаження. Якщо ж оплата не пройшла протягом 30 хвилин (наприклад, покупець залишив сторінку оплати або стався збій транзакції), менеджер отримує сповіщення. Для нього це сигнал, що потрібно зв'язатися з клієнтом та уточнити, які саме складнощі виникли під час оплати. Реалізація даного механізму допомагає відслідковувати успішні та неуспішні транзакції і вчасно реагувати на них, підвищуючи загальну конверсію.




Інтернет-магазин як новий канал продажів

Фактично, всього за три місяці після запуску сайту, компанія YSLA отримала новий ефективний канал продажів. Раніше їхню продукцію в онлайні не купували.

apostrophe.jpgВже за перший місяць сума оформлених замовлень через сайт сягнула 15 000 гривень. У другому місяці цифра виросла до 35 000. Наразі отримання онлайн-замовлень на суму 100 000 гривень стало вже звичною справою. Ми повністю задоволені, оскільки сайт працює стабільно, закріплюючи наші позиції на ринку.


У компанії YSLA приємно здивовані тим, наскільки швидко новий сайт запрацював як ефективний канал продажів у онлайні. А наявність детальної вбудованої аналітики допомагає покращувати маркетингові активності, оскільки отримана інформація чітко демонструє і канали трафіку, і географію, і вподобання покупців. 

Так після запуску сайту у YSLA впевнилися, що замовлення з Києва надходять і без реклами, адже продукцію бренду вже добре знають. При цьому, аналітика продемонструвала зацікавленість клієнтів зі Львова та Одеси, тому таргетовану рекламу налаштовуємо на ці міста.

apostrophe.jpgАналітика дуже допомагає нам знаходити прихильників сидру в різних куточках країни. Крім того, ми навіть можемо відслідковувати який смак сидру популярніший в тому чи іншому регіоні. А це дає основу для створення максимально ефективних маркетингових пропозицій для різних аудиторій.


З урахуванням отриманих даних у YSLA тепер щомісяця прогнозують плани онлайн-продажів. 

Процес технічної реалізації проєкту для YSLA тривав всього два місяці. Cеред найближчих планів — доопрацювати функціонал для клієнтів, що працюють за договорами. 

В компанії YSLA відзначають, що планують розширювати функціонал сайту, оскільки інструменти Бітрікс24 допомагають створювати зручні рішення та підвищувати лояльність для абсолютно різних категорій покупців.


Погляд партнера-інтегратора

Своїми враженнями стосовно реалізації проєкту ділиться Іван Сидоренко, засновник та СЕО компанії NAME:

СидоренкоИван1.png
Основні складнощі були пов'язані зі специфікою проєкту. Найбільше часу витрачено на пошуки рішення стосовно дизайну. Загалом, це був нестандартний проєкт, який наша команда виконала із задоволенням. Адже приємно бути причетним до розвитку крафтового бізнесу на українському ринку.





Баннер для кейсов.png

Повернення до списку