Відгуки

Влад Сміалковський, Admixer: «Бітрікс24» допоміг уникнути конфліктних ситуацій серед наших менеджерів»

Завданням для Admixer, найбільшого сейлс-хауса на ринку інтернет-реклами України, як і для будь-якої компанії, є збільшення прибутку. Для бізнесу, що працює з клієнтами - це нарощування бази нових клієнтів, повернення втрачених, а також підвищення лояльності існуючих. Для цього потрібно знати, що і коли запропонувати клієнту, враховуючи його потреби наперед. «З «Бітрікс24» нам вдалося відчутно підвищити ефективність роботи не тільки зовні, на рівні взаємодії з клієнтами і партнерами, але також і всередині, на рівні команди», - розповідає Влад Сміалковський.

НАШІ СПІВРОЗМОВНИКИ:

Влад Сміалковський, керівник відділу прямих продажів

Денис Каленбета, менеджер відділу продажів Первомайського офісу


Компанія Admixer - це абсолютний лідер ринку, який щомісяця запускає по 500 рекламних кампаній і дає більш 2 млрд рекламних показів. Компанія змогла об'єднати найкращі тематичні сайти для проведення комерційних рекламних кампаній на будь-яку цільову аудиторію в українському інтернеті.

За п'ять років існування Admixer «виросла» до 55 співробітників і двох офісів: у Києві та Первомайську. Але вже у серпні 2013 року, на піку свого успіху, компанія зіткнулася з проблемою: налагоджені механізми у роботі з клієнтами і ПЗ не справлялися з високими темпами зростання. Єдиної бази даних на цей момент у компанії не існувало, проявився також дисонанс у завданнях, контактах та координації роботи між менеджерами.

Тому керівництво компанії прийняло рішення шукати найоптимальнішу систему управління усіма робочими процесами. «Для нас було вкрай важливим, щоб сервіс мав простий і зрозумілий інтерфейс, дозволяв оперативно керувати великою командою відділу продажів, до того ж у різних містах України. Крім цього, ми хотіли вирішити два свої основні завдання: з одного боку - це мати можливість планувати робочий час і завдання співробітникам, а з іншого - координувати роботу з клієнтами і контролювати результати менеджерів», - розповідає Влад Сміалковський, керівник відділу прямих продажів. Характерно, що до впровадження «Бітрікс24» компанія Admixer вже не раз робила спроби застосувати різні програми та сервіси. Але усі вони тільки частково відповідали поставленим завданням і запитам.

«Ми потребували створення єдиної бази даних клієнтів і планування майбутніх стратегій взаємодії із замовниками. Але так як база постійно розширюється, часом навіть дуже стрімко, то нам було вкрай важливо, щоб сервіс міг легко і просто справлятися із різким збільшенням даних та інформації. Російськомовний інтерфейс, додаткова можливість попрацювати з мобільних пристроїв із доступом до інформації про клієнтів і угоди з будь-якого місця, тільки підтвердили правильність прийнятого рішення», - говорить Влад Сміалковський.

Впровадження у роботу Admixer сервісу «Бітрікс24» пройшло легко і без організаційних складнощів. Керівництво компанії провело навчальний тренінг для всіх співробітників і ввели у використання медіа-підручники. Можливості сервісу великі і співробітники хочуть використовувати його максимально.

«Так як CRM-системи до цього не використовували, то складнощів не виникло. Імпортували існуючих клієнтів без особливих проблем», - говорить Денис Каленбета, менеджер відділу продажів Первомайського офісу. Завдяки «Бітрікс24» компанії вдалося структурувати взаємини менеджерів із клієнтами і збільшити швидкість і якість обслуговування замовлення за рахунок поліпшення процесів взаємодії у самій команді і загладження конфліктних ситуацій між менеджерами.

«У першу чергу, сервіс нам допомагає контролювати роботу менеджерів і виключати можливість перетинань клієнтів. За допомогою модуля управління завданнями ми скоротили час планування роботи, а створення єдиної бази клієнтів з постійним внесенням даних про угоди, проекти, домовленності допомагають якісніше підготуватися до розмови з клієнтом і запропонувати їм вигідніші пропозиції. До речі, поліпшення якості обслуговування помітили навіть самі клієнти. Що стосується внутрішньої роботи, то значно скоротилася перехресна робота з лідами. Ми змогли уникнути конфліктних ситуацій серед менеджерів і це нас дуже тішить», - резюмує Влад Сміалковський, керівник відділу прямих продажів.

Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?

Зареєструйтеся на порталі «Бітрікс24»

Повернення до списку