Контролюємо всіх віддалених менеджерів з одного офісу. Досвід компанії «ЕНЕРГІЯ ВОДИ»

Коли вся команда знаходиться в одному офісі, то в будь-який момент можна підійти і обговорити завдання, дізнатися результати проекту, проаналізувати підсумки зустрічі з клієнтом і своєчасно зреагувати на ускладнення. Але як керувати компанією, коли в штаті більше десятка віддалених регіональних менеджерів? Завдання по телефону та е-мейл губляться, не потрапляють до адресата вчасно, а топ-менеджмент не в змозі проконтролювати якість роботи «відряджених». Однак київська компанія «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» зуміла знайти ефективний спосіб вирішення таких поширених проблем.

Ламаємо стереотипи

Доки деякі компанії відкривають представництва, щоб вийти на регіональні ринки, компанія «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» пішла іншим шляхом і зламала стереотипи. Незважаючи на те, що її єдиний офіс розташований у Києві, свою продукцію і послуги вона продає по всій Україні. Більше 10 менеджерів із продажу постійно перебувають у відрядженнях.

«Ми надаємо комплексне рішення проблем, пов'язаних із водопостачанням та водовідведенням. Починаючи з 2006 року виготовляємо власне насосне обладнання ТМ WE і завозимо партнерське. Самостійно займаємося збутом, монтажем, пусконалагоджувальними роботами, сервісним і гарантійним обслуговуванням по всій Україні», - розповідає Юрій Вольський.

Завдання перед компанією стоять непрості - обладнання потрібно спроектувати, виробити, доставити, а потім поставляти по всій країні. Відділ продажів для роботи з клієнтами кілька років поспіль використовував відому CRM-систему. Але вона так і не змогла об'єднати всі важливі бізнес-процеси компанії в одній системі. Зокрема, для прорахунку вартості проекту регіональний менеджер по телефону диктував офісу технічне завдання. Самі ж звіти про проведені зустрічі та результати відправлялися електронною поштою файлом.

Іншими словами, для обміну інформацією компанія, як і раніше, використовувала кілька незалежних засобів комунікацій - CRM, телефон, електронну пошту, Skype, різні офісні застосунки. Тому виникали складності з систематизацією, обробкою даних і зберіганням інформації. Все це обмежувало можливості для зростання бізнесу.

Миттєвий доступ до звітів

«Спочатку ми вважали, що нам потрібна тільки CRM. Але коли ми дізналися про «Бітрікс24», то побачили якраз ті можливості, яких нам так не вистачало», - згадує Юрій. Найбільше керівництву сподобалася в «Бітрікс24» CRM-система з її інтерфейсом, принципом проведення продажів, звітами по кожній угоді. Додатковим аргументом стала її «хмарна» архітектура, яка дає можливість розмежовувати права доступу як по відділам, так і по окремим співробітникам. Зваживши всі «за» і «проти», компанія «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» перейшла на «Бітрікс24» і вибрала тарифний план «Компанія».

Наразі сервісом регулярно користуються від 10 до 20 співробітників у залежності від сезону. Із них більша частина це менеджери з продажу. Раніше, як і в багатьох компаніях, завдання ставилися по електронній пошті і мобільному телефону. Але цей варіант виявився надто ненадійним: завдання і коментарі до них губилися в довгому листуванні, а телефонні доручення складно було контролювати. Тому в «Бітрікс24» менеджери високо оцінили «Облік робочого часу», «Робочі звіти керівництву» і «Завдання». За їх допомогою вдається керувати всіма співробітниками у відрядженнях, чітко контролювати їх завдання, терміни виконання і швидко знаходити відповідальних. У свою чергу, менеджери під час поїздок пишуть звіти про виконану за день роботу, які миттєво стають доступними їх керівникам. Тепер не потрібно заповнювати кілька різних звітних бланків і відправляти по електронній пошті.


«Я очолюю департамент якості: вибірково перевіряю телефонні розмови менеджерів, звіти по відрядженнях, обгрунтування підбору того чи іншого обладнання. І мені важливо не ставити питання кожному співробітнику, а отримувати всю необхідну інформацію вчасно і в одному місці», - розповідає Юрій Вольський.

Ще один інструмент, який активно застосовується відділом продажів - це телефонія. Віртуальна АТС Binotel була успішно інтегрована в CRM-систему і тепер менеджер має можливість в один клік на комп'ютері подзвонити своєму клієнтові. Крім того, всі дзвінки заносяться в базу клієнтів і потрапляють в історію комунікацій.

Раніше в якості електронної пошти використовувався сервіс «Яндекс». Сьогодні ж корпоративна пошта повністю синхронізована з новою системою. Частина співробітників перевіряють її прямо з порталу, а друга частина все ще за допомогою браузера. Хоча всі клієнтські розсилки вже відбуваються через CRM.

Після переходу на «Бітрікс24» пройшло не так багато часу. Тому частина важливих бізнес-процесів ще не повністю перенесена. Але завдання компанії максимум - проводити через систему всі продажі, починаючи від дзвінка клієнта до відвантаження товару. Для цього планується автоматизація взаємодії виробництва, бухгалтерії з 1С та доставки. Так топ-менеджмент має намір повністю відмовитися від паперових документів. «Папірці мають властивість губитися, їх можна десь забути у найвідповідальніший момент», - пояснює Юрій.

Подвійний форсаж

«Бітрікс24» все глибше проникає в бізнес-процеси «Енергії води». Починала компанія з відділу продажів, щоб контролювати менеджерів у відрядженнях, а тепер сервіс отримує повагу від усіх співробітників. «Корпоративна телефонія» та «CRM-система» доступні звідусіль, де є інтернет. Тому обмін усіма даними, необхідними для укладення договору, відбувається в режимі онлайн в одному місці. Все це робить процес прозорим, істотно його спрощує і прискорює. А це відображається на швидкості обслуговування наших клієнтів.

Про компанію:

Компанія «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» була створена в 2006 році Андрикевичем Андрієм. Її мета - бути лідируючим українським виробником і постачальником насосного обладнання із європейськими стандартами якості.

Сьогодні в компанії працює 30 чоловік, кожен фахівець своєї справи, які твердо вірять в цілі та ідеї розвитку промислового сегмента України.

Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?

Зареєструйтеся на порталі «Бітрікс24»

Повернення до списку