GUARDMASTER – інтернет -магазин Вашої безпеки. В'ячеслав Міхуткін, власник магазину, твердо переконаний, що час звітів і контактів в Excel минув. За допомогою таких консервативних інструментів робочі процеси вже не побудуєш.
- Розкажіть про компанію, яку ви представляєте, чим ви займаєтеся?
![]() |
Наш інтернет -магазин GUARDMASTER був запущений зовсім недавно - в 2013 році - і поки що колектив фірми складається всього з 5 співробітників. Проте, ми маємо намір зайняти свою нішу на ринку систем безпеки. Ми пропонуємо своїм клієнтам камери для ведення відеоспостереження, сигналізації для житлових і нежитлових приміщень, домофони для приватних будинків і т. п. Ми не випадково обрали цю сферу. Адже, як відомо, потреба в безпеці згідно ідеям Маслоу, лежить в основі піраміди людських потреб. |
- З якими проблемами зіткнулися на старті? Як Вам вдається рости в кризовий час і займати гарну позицію на ринку?
Ми не тільки пропонуємо клієнтам найсучаснішу техніку, але й самі користуємося інноваційними інструментами. На старті проекту ми активно використовували таблиці в Excel, записи в щоденниках та ін.. Але за допомогою таких консервативних інструментів не вдалося належним чином вибудувати робочі процеси. Тому, незабаром після старту магазину, було прийнято рішення використовувати сервіс для планування роботи. Наприклад, Excel не дозволяв нам контролювати супровід лідів і відстежувати їх конвертацію в клієнтів. Щоб займати високі позиції на ринку, слід ефективно використовувати робочий час, налагодити швидкий обмін інформацією між своїми співробітниками і відділами, максимально оптимізувати витрати і ретельно вибирати канали просування для бізнесу.
- Які сервіси використовуєте в щоденній роботі вже зараз? Чому саме вони?
Після оцінки декількох хмарних сервісів, які поєднують у собі такі можливості, як: планування завдань, ведення бази клієнтів, роботу з документами онлайн і т. п., був обраний Бітрікс24. У його сторону чаша терезів схилилася з кількох причин.
По-перше, він має простий і зручний інтерфейс, ніж у багатьох аналогічних сервісів, таких, наприклад, як «Мегаплан». Його не потрібно встановлювати, навчати персонал і купувати спеціальне обладнання. Робота в ньому нагадує спілкування в соціальних мережах, але при цьому під рукою весь набір інструментів для роботи (задачі, звіти, повідомлення, чати, відеозв'язок, документи, рахунки, контакти і так далі).
По-друге, для мене, як початківця підприємця, було дуже важливим, що невеликий колектив (до 12 чоловік) може користуватися сервісом Бітрікс24 абсолютно безкоштовно. При цьому доступно переважна більшість функцій. А при зростанні компанії можна буде перейти на недорогий платний пакет.
І важливий момент, який мене порадував, - це можливість синхронізації Бітрікс24 з системою «1С: Підприємство» і «1С -Бітрікс: Управління сайтом». Ми, як і безліч компаній роздрібної торгівлі, використовуємо «1С: Підприємство». Крім того, у нас в планах можливість переходу нашого магазину на систему «1С- Бітрікс: Управління сайтом». Цілком логічно використовувати інструменти від одного розробника - так простіше вирішувати питання з техпідтримкою, вдається уникнути складнощів із сумісністю і ін.
- Розкажіть про ті інструменти, якими найчастіше користуєтеся в Бітрікс24.
Примітно, що деякі співробітники спочатку були не в захваті від використання системи управління бізнесом. Проте з часом їх думка кардинально змінилося. Адже коли в компанії добре налагоджені процеси, то людям легше працювати.
Фахівця з внутрішніх комунікацій в колективі немає, тому мені довелося показати на власному прикладі, що такі системи дійсно допомагають у справі. А оскільки підвищення ефективності праці спричинило за собою і збільшення премій для менеджерів, то на зміну їх недовірі прийшла подяка.
Більше на наших робочих столах немає записів і блокнотів, так як активно використовуємо в Бітрікс24 форму постановки завдань і контролю над їх виконанням. Система сама оповіщає терміни і показує пріоритетність завдань. CRM-система стала для нас просто незамінною, всі клієнти та контакти там, ведемо угоди, дивимося на результат, плануємо зростання. Це дуже зручно, тим більше, що доступ до неї з будь-якого місця, де є інтернет. Навіть до зустрічей можна додавати коментарі, описувати домовленості, призначати наступні переговори. Хочу відзначити, що використання IP-телефонії та CRM-системи дозволило прискорити прийом замовлень і підвищити ефективність спілкування з партнерами.
Для мене, як керівника, дуже зручно слідкувати за своїми підлеглими, хто як завантажений, хто що виконує зараз, скільки йде на це часу. До того ж, я можу спокійно піти у відпустку і стежити за процесом з будь-якого місця світу. Адже для роботи знадобиться тільки інтернет. Але найбільш помітний і значимий результат від впровадження сервісу - прибуток компанії збільшився в 2 рази! Тому що швидкість обробки замовлень зросла на 100%.
- Яку пораду Ви можете дати молодим підприємцям?
Наша історія може служити наочним прикладом того, що автоматизація робочих процесів дійсно дозволяє домогтися відчутних фінансових результатів. Принаймі з таким сервісом, як Бітрікс24. До речі, користь відчутна не лише у фінансовій сфері - також покращилася атмосфера в колективі, він став більш мотивованим і згуртованим.
Дякуємо вам за співбесіду та бажаємо досягти поставлених цілей. Працюйте із задоволенням!