Перш, ніж звернутися до «Бітрікс24», як до ефективного способу оптимізації робочих процесів, компанія «Велікі Груп» пройшла довгий шлях тестувань і помилок: від впровадження великої кількості розрізнених рішень, роботи з «Google Docs», «Todoist» - до відвідування ІТ-Конференції і, нарешті, - знайомства з перевагами хмарного сервісу.
«Працювали в гуглодоках, вели там «туду», ставили завдання, писали плани, і до певного часу вистачало, адже офіс невеликий. Коли нам набридло, що завдання постійно забуваються, втрачаються і дублюються у великій кількості гуглодоків, - виникла необхідність пошуку більш ефективного сервісу для постановки завдань і їх моніторингу.
Спочатку ми встановили програму Todoist, але в ній нас не влаштувала платність елементарних функцій (наприклад, нагадування, без яких нікуди), і в цілому обмежений набір функцій для повноцінної роботи із завданнями. І тоді я згадав про «Бітрікс24», - розповідає Олександр.
Обмеженість функціоналу одних застосунків, висока вартість, неефективність та недосконалість інших, схилило керівництво компанії до початку роботи у «Бітрікс24», про який вони дізналися після відвідин однієї з київської IT-конференції.
![]() |
НАШ СПІВРОЗМОВНИК: Олександр, керівник інтернет-магазину Veliki.com.ua |
Veliki.com.ua - це інтернет-магазин товарів для активного відпочинку і спорту, заснований у листопаді 2007 року компанією «Велікі Груп». На сьогоднішній день в офісі компанії працює близько 8 чоловік, плюс партнер по доставці: керівник і 2 експедитора «у полі». У своєму розвитку компанія «Велікі Груп» акцентує увагу на двох напрямках: пошуку оптимальних засобів щодо покращення сайту інтернет-магазину, а також впровадженні актуальних ІТ-рішень для підвищення ефективності роботи колективу.
«Велікі Груп» активно експериментує із сучасними досягненнями в галузі ІТ. На сьогоднішній день чимало нововведень і змін впроваджено в роботу, і, що характерно, без залучення фахівців «зі сторони».
«CMS сайту, тематична фабрика, логістика, фінанси, словом весь «бек-офіс» інтегрований у нас в єдину платформу. Багато чого писали самостійно і продовжуємо писати. Наприклад, експедитори відзначають хід виконання замовлень за допомогою смартфонів через написаний нами веб-інтерфейс, і інформація відразу потрапляє в систему», - каже Олександр.
Перехід на «Бітрікс24» пройшов легко і успішно. «Співробітників за вуха туди не тягнув, а просто говорив: у тебе є завдання, зайди у Бітрікс24. І якось само собою пішло. Якісь функції люди самі знаходили, щось підказував я», - розповідає Олександр.
Особливо корисним і актуальним на думку працівників компанії є функціонал «Завдання», який дозволяє постійно актуалізувати поточні завдання, налагоджувати діалог і координацію дій між співробітниками, підвищувати швидкість і ефективність у вирішенні робочих питань.
«Найчастіше ми використовуємо функціонал «Завдання», оскільки спілкування у нас відбувається аудиально в офісі. У цьому плані нам дуже сильно допомагає сервіс: завдання не забудеш зробити, не забудеш прийняти. Треба сказати, що цей вибір просунув нашу компанію на новий рівень. Тепер не хвилюєшся, що завдання не будуть зроблені. Навіть старі, що втратили вже свою актуальність».
Тепер у компанії дотримується одне з найголовніших правил: будь-яке завдання повинне викликати якусь реакцію і бути або відхиленим, або виконаним, або розгалуженим на підзавдання і виконаним. Варіантів проігнорувати задачу у компанії Олександра немає. «Це виховує у колег армійський принцип: зробив - відзвітуй, не зробив - двічі відзвітуй».
«Бітрікс24» допоміг компанії «Велікі Груп» вирішити безліч внутрішніх проблем, пов'язаних із ефективністю комунікацій в колективі і оптимізацією робочих процесів. «Адже найгірше у командній роботі, це коли вона втрачає ефективність через безвідповідальність в окремих ланках. Уникнути ж цього можна, використовуючи надійний, зручний і доступний інструмент обміну повідомленнями про хід виконання завдань, проектів і доручень», - резюмує Олександр.
Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?