Уміння ставити і контролювати виконання завдань в строк - це головна умова для зростання будь-якого бізнесу, в тому числі і в організації приватних освітніх курсів. Якщо на початковому етапі розвитку можна дозволити планування в режимі електронної пошти і телефонних дзвінків, то з ростом бізнесу перехід на спеціалізовані сервіси питання часу. Це вчасно зрозуміли в міжрегіональній мережі освітніх ІТ-курсів «Комп'ютерній Школі Hillel» і перейшли для управління завданнями на хмарний сервіс «Бітрікс24». Єдиний доступ до всіх робочих контактів, клієнтів і інструментів для роботи - це основа для ефективного управління командою і розвитку бізнесу в цілому.
НАШ СПІВРОЗМОВНИК:
Вадим Друмов, генеральний директор «Комп'ютерної Школи Hillel»
![]()
|
«Комп'ютерна Школа Hillel» прагне перетворити Україну в центр ІТ-індустрії в Європі. Завдяки спеціалізованим курсам вдається готувати мотивованих людей до роботи у сфері IT і надавати їм всебічну підтримку у працевлаштуванні. Організацією процесу навчання займаються 25 співробітників із трьох офісів - Києва, Дніпропетровська та Одеси. |
За три роки існування компанія вже відзначилася в номінації IT Education Awards «IT Education Regional development» на престижній конференції ITJam.
Для ефективної роботи між регіональними навчальними центрами, співробітниками і викладачами виникла гостра необхідність в онлайн-майданчику для внутрішнього використання, на якому можна управляти завданнями, контролювати терміни виконання, вести всіх клієнтів і обмінюватися інформацією. Всі комунікації персоналу необхідно було перевести з електронної пошти в єдиний сервіс з історією збереження усіх змін.
Чому «Бітрікс24»?
Вадим Друмов, генеральний директор «Комп'ютерної Школи Hillel», розумів, що його бізнес вже давно перейшов із категорії «малий» у категорію «середній». Успіх подальшого розвитку залежав від того, наскільки швидко і безболісно він зможе перевести в єдине комунікаційне поле розрізнені бізнес-процеси регіональних офісів. Ускладнювало завдання з пошуку необхідної системи запуск у майбутньому освітніх проектів по типу Moodle або EDX. Після розгляду багатьох пропозицій керівництво компанії обрало «Бітрікс24».
«Ми зробили такий вибір, тому що сервіс володіє дуже великим функціоналом і CRM-системою. Тепер через нього ми будемо вибудовувати відносини з нашими клієнтами та оптимізувати процеси компанії за рахунок автоматизації», - розповідає Вадим Друмов, генеральний директор «Комп'ютерної Школи Hillel».
Особливості запуску і результати
У грудні 2014 року без технічних труднощів «Комп'ютерна Школа Hillel» створила на «Бітрікс24» свій внутрішній корпоративний портал. Тепер керівництво компанії має можливість створювати завдання і контролювати хід виконання, при цьому над будь-яким проектом співробітники можуть працювати як індивідуально, так і колективно. Головне, що доступ до завдань можна отримати з будь-якої точки світу, де є інтернет. Уже через місяць активного використання співробітники компанії відзначили, що кожен проект в компанії як на долоні, видно історію змін, терміни, відповідальних співробітників за кожен етап. При цьому для отримання звіту директору більше не потрібно відволікати персонал від роботи.
Вбудований чат і месенджер в «Бітрікс24» дозволив перевести робочу переписку всього персоналу в єдине комунікаційне поле. Кожен співробітник має свій особистий профіль на порталі, бачить «живу стрічку» всіх подій в компанії, має можливість відправляти повідомлення, а завдяки індикатору присутності визначати, чи є співрозмовник в мережі та багато іншого.
«Комп'ютерна Школа Гилеля» займається навчання і свого персоналу, тому розробляє для них спеціальні освітні проекти. Для цього використовується в «Бітрікс24» модуль «Навчання», який допомагає проводити тестування на відстані і завантажувати на диск компанії будь-який контент: відео, аудіофайли, текстові файли і багато іншого. Всі матеріали доступні з будь-якого місця.
«Після початку використання хмарного сервісу «Бітрікс24» співробітники почали виконувати завдання в строк, а якість організації робочого процесу вийшла на абсолютно новий рівень. Зараз плануємо освоїти CRM-систему для відстеження ефективності інвестицій у рекламу», - розповідає Вадим Друмов.
За словами директора компанії CRM-система допоможе фіксувати всі дії співробітників, які були зроблені для успішного завершення операції з клієнтом. Дзвінки, призначені зустрічі, надіслані повідомлення, листи, поставлені завдання, - все це допоможе керівництву компанії не тільки бачити усю картину комунікацій персоналу з клієнтами, а й дасть можливість швидко реагувати на проблеми: створювати або коригувати завдання і бізнес-процеси.
25 співробітників, які працюють у різних містах, можуть відслідковувати виконання завдань, з легкістю обмінюватися досвідом, дізнаватися новини компанії і отримувати всю необхідну інформацію за лічені хвилини, не дивлячись на сотні кілометрів між офісами.
Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?