TOUS — світовий бренд, який вже понад 100 років створює унікальні ювелірні прикраси. Представництва компанії розташовані у 50 країнах світу, а команда налічує понад 4000 фахівців. Початок діяльності на ринку України потребував появи сайту, адаптованого під місцеву аудиторію, який би допомагав презентувати продукцію бренду. Про досвід створення інтернет-магазину на основі Бітрікс: Управління сайтом для українського представництва TOUS — читайте у нашому матеріалі.
Ювелірні прикраси TOUS — це витончені вироби, в яких важлива кожна деталь. Зазвичай покупці бажають роздивитися прикрасу з усіх боків, і вже після цього приймають остаточне рішення. Тому, першочерговим завданням було створення такого інтернет-магазину, де одночасно можна вигідно презентувати вироби і надати клієнтам усю необхідну інформацію.
Робота над проєктом розпочалася ще у 2018 році. Серед різних варіантів обрали Бітрікс: Управління сайтом, оскільки платформа має весь необхідний функціонал для вирішення поставлених завдань. Розробкою інтернет-магазину для українського представництва TOUS займалася компанія AniArt, золотий партнер «Бітрікс24».
Ми потребували нестандартного рішення, адже завдання було не просто розмістити товари. Важливо було знайти можливість демонструвати відвідувачам сайту максимальну кількість найменувань. Але при цьому не обтяжувати дизайн сайту та не створювати розфокусування уваги відвідувачів — розповідає Сергій Пічунін, керівник сектору онлайн-продажів TOUS
Отже, ми створили каталог, в якому зібрали товари за тематичними категоріям: каблучки, сережки, кулони, намисто, браслети, кафи, аксесуари, годинники, парфуми та інше.
Реалізовали блокову структуру каталогу, що дає змогу зручно та швидко інформувати відвідувачів сайту про найактуальніші пропозиції: «Нова колекція», «Топ продажів», «Акція».
Окремо ретельно опрацювали структуру картки товару. Натискаючи на позицію з каталогу, користувач опиняється на сторінці товару, де бачить:
Фотографії виробу
Текстовий опис товару
Інформацію про доставку
Відомості про упаковку
Наявність в магазинах
Переваги виробів TOUS
Сьогодні на сайті розміщено понад 2500 найменувань. За бажанням, відвідувач може зарезервувати товар у офлайновому магазині.
За наявності такої великої кількості позицій, важливо було забезпечити швидке та зручне оновлення інформації. Достатньо просто завантажити у облікову систему необхідні товари: додати нові надходження, видалити неактуальні, відзначити зміну ціни, — усі зміни в автоматичному режимі відбудуться й на сайті. Дуже зручно і те, що налаштовані резерви: можна швидко отримати інформацію стосовно наявності товарів. А це суттєво впливає на зростання продажів.
Основна функція інтернет-магазину, звісно ж, генерувати продажі та збільшувати кількість повторних покупок. При цьому, сам процес покупки має відбуватися максимально просто та комфортно для користувача.
Для прийому оплат на сайті TOUS було підключено платіжну систему LiqPay.
Також фахівці AniArt інтегрували РРО систему — для автоматичного формування чеків. Це було вкрай важливо, адже згідно з оновленими вимогами Законодавства України, кожна покупка, в тому числі й онлайн, має супроводжуватися фіскальним чеком.
Додавання РРО спростило роботу бухгалтерії: чеки створюються в автоматичному режимі та підтверджують покупку або повернення оплати.
Крім того, реалізовано модуль підписки для розсилки електронних листів з інформацією про нові колекції та акції на сайті. Також підключена система sms-верифікації користувачів.
Ми маємо багато ідей для розвитку та розширення функціоналу інтернет-магазину. Дуже зручно те, що оновлення інформації відбувається швидко та просто, без необхідності окремо звертатися до розробника. Також нам подобається, що в Бітрікс24 є багато можливостей для покращення вже працюючого сайту. Ми можемо додавати щось нове, при цьому не потрібно переробляти те, що було інтегровано раніше.
Серед планів з розвитку сайту — доопрацювання особистого кабінету для клієнтів. Зокрема, плануємо реалізувати опцію додавання товару в «Обране» та можливість у будь-який час повернутися до раніше переглянутих позицій.
Крім того, планується впровадження CRM-системи, щоб забезпечити максимально ефективну комунікацію з кожним клієнтом та відслідковування статусу виконання замовлень.
Валентин Кертичак, директор компанії AniArt, яка є золотим партнером українського «Бітрікс24», розповів нам про досвід співпраці у створенні інтернет-магазину для українського представництва компанії TOUS.
У AniArt багато проєктів, але деякі особливо запам'ятовуються.
TOUS — серед них. Спільними зусиллями, разом з колегами TOUS ми провели велику роботу, і тепер у компанії є онлайн-вітрина, адаптована для українського ринку. Окрім зовнішніх, помітних клієнтам змін, відбулися і внутрішні перетворення. В ході вивчення існуючих бізнес-процесів, аналізу та розуміння стратегічних планів компанії, для досягнення результатів, було заплановано та виконано багато кроків, про які спочатку мова навіть не йшла. Як от інтеграція з системою обліку 1С, платіжною системою LiqPay, РРО для автоматичного створення чеків. Ну і звісно ж, проведено навчання співробітників — це, я вважаю, ключова частина успіху будь-якого проєкту.