За 3 роки існування сервіс з продажу квитків через інтернет - TicketForEvent знайомий багатьом українцям. Кожен третій організатор заходів в Україні вже встиг на своєму веб-сайті скористатися послугами компанії і автоматизувати реєстрацію відвідувачів з електронними квитками, а після провести систематизоване анкетування. У свою чергу, відвідувачі можуть купити квиток у будь-який час, обраючи зручний для себе спосіб оплати.
![]() |
Станіслав Біров, генеральний директор компанії TicketForEvent: «Враховуючи специфіку бізнесу і величезну кількість інформації, клієнтів, угод, з якими працює кожен співробітник, розумів, що продуктивніше та ефективніше роботу компанії допоможе зробити сервіс «Бітрікс24». |
![]() |
НАШІ СПІВРОЗМОВНИКИ: Олександр Антипенко, менеджер проектів компанії TicketForEvent Станіслав Біров, генеральний директор компанії TicketForEvent |
З 2011 року компанія TicketForEvent вже встигла відкрити представництва в Україні, Росії та Туреччини, а колектив фірми збільшився до 30 співробітників, 10 із яких працюють у відділі продажів. З ростом бізнесу збільшуються не тільки обіг і прибуток компанії, але й кількість задач, які слід вирішувати.
— Які чинники змусили вас задуматися про використання сервісу для організації роботи бізнесу із готовою CRM-системою? Чому вибір зупинився на «Бітрікс24»?
Станіслав Біров: Починаючи з першого місяця в проекті, я чітко розумів, що ефективне управління продажами вимагає повноцінну CRM-систему, єдине робоче середовище з документообігом, загальним календарем і обов'язково Task Trackerом.
Якби ми зайнялися розробкою власної CRM - моделі, то вона б зайняла декілька місяців, а у нас були обмеження. У першу чергу, фінансові та часові, як і у будь-якої компанії, не кажучи вже про те, що ми Стартап. Тому починали ми шляхом «табличок». Ми звичайно їх винесли в хмару для загальної роботи, але, в табличках є одна проблема - вони статичні. А для комплексного управління продажами за всіма функціями їх потрібно багато, дуже багато.
За рекомендацією кількох людей із сервісу Еxpopromoter.com натрапив на «Бітрікс24». Спрацював старий перевірений метод сарафанного радіо.
— Коли Ви почали впроваджувати новий сервіс у вашій компанії?
Станіслав Біров: Наш колектив почав перехід зі старих інструментів на «Бітрікс24» в червні 2014 року. На перший етап впровадження ми використали близько місяця. Продукт насправді вразив. Класичне хмарне рішення з приголомшливим «User Friendly» інтерфейсом. А далі було більше - ідеологія продукту побудована за принципом «соціальної мережі».
Функціональність при першому аналізі дуже широка: базове управління проектами, чудові звіти і гідна візуалізація, можливість детального обліку робочого часу, документообіг, сховище даних, інтеграція поштового клієнта, вбудована телефонія, хороша CRM з повноцінною логікою і достатньо гнучкою системою внутрішніх налаштувань.
— Чи стикалися Ви з труднощами під час впровадження нового сервісу?
Олександр Антипенко: Так, у нас виникли невеликі складності. Наприклад, ми спочатку не змогли синхронізувати календарі з Outlook і підключити пошту Gmail. Але поступово вирішуємо ці питання зі службою технічної підтримки. Оперативні комунікації в компанії ми налагодили за рахунок наявності корпоративного чату та відеодзвінків. А ось «переїзд» відділу продаж зі старих інструментів пройшов безболісно - робочі дані зі старої CRM Zoho і таблиць ми без проблем імпортували у новий сервіс.
— А у персоналу виникли питання «навіщо» і «як»?
Олександр Антипенко: При знайомстві з «Бітрікс24» деяким співробітникам здавалося, що його буде складно освоїти. Тому керівництво провело спеціальний тренінг про роботу ключових модулів сервісу та їхні переваги. Після цього заперечень у колег не було, а виникаючі питання ми вирішуємо на місці.
— Розкажіть, які функції сервісу використовує TicketForEvent?
Олександр Антипенко: Сервіс включає так багато інструментів, що на їх повне освоєння потрібен час. Ми почали впроваджувати найактуальніші для нашої компанії - першим кроком стало підключення CRM-системи. Потім ми покращили планування і виконання завдань за допомогою інструменту «Задачі» і налагодили обмін файлами за допомогою хмарного сховища «Бітрікс24.Диск». На черзі у нас підключення IP-телефонії для спілкування всередині компанії.
— Які враження від використання «Бітрікс24»?
Станіслав Біров: Нас вразило поєднання великої функціональності сервісу з порівняно невисокою вартістю, зручністю інтерфейсу і стабільністю роботи. Мене як директора приємно здивувала вартість сервісу: в пакет 60-70$ на місяць можна включити до 50 співробітників і до 100 Гбайт місця. При цьому обмеження по функціональності мінімальні і не критичні для нашої компанії. Раніше за CRM Zoho ми платили майже 400$ на місяць, але не можемо назвати цю CRM-систему комфортною для роботи.
Олександр Антипенко: Сервіс виправдовує наші очікування. Робочий процес став дуже прозорим і наочним, а керівництву значно легше контролювати виконання завдань та слідкувати за перебігом проектів. Усе централізовано, економиться час на інші справи.
Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?