«SEOMARKET» – експерт в області інтернет-маркетингу з більш ніж 7-річним досвідом, двома офісами і штатом у 40 чоловік. Компанія надає широкий спектр консалтингових та технічних послуг у галузі просування сайтів різного рівня – від корпоративного сайту компанії до порталу з відвідуваністю більше 300 тисяч осіб на добу. Роботу з клієнтами та угоди нещадовно перенесли у сервіс «Бітрікс24». У результаті, автоматизація робочих процесів дозволила значно заощадити час фахівців і контролювати завантаженість співробітників.
НАШ СПІВРОЗМОВНИК:
Роман Черниш, керівник відділу контекстної реклами
![]()
|
Усі проекти в компанії – це комплексний підхід до клієнтів, який повинен мати чітко скоординовані процеси роботи і терміни їх виконання. Інакше виникне хаос при узгодженні проектів, з'являється плутанина в затверджених редакціях, втрачаються відповідальні особи, зриваються терміни. Коли кількість проектів у «SEOMARKET» збільшилася, то компанія відчула ці проблеми і на собі. |
«Тривалий час комунікації, супровід клієнтів, постановка задач проходили у нас фактично у ручному режимі – за допомогою листування електронною поштою, Skype і таблицях Excel. Безумовно, такий спосіб комунікації, як з клієнтами, так і всередині компанії, негативно позначався на термінах реалізації проектів та трудової дисципліни», – розповідає Роман Черниш.
Керівництво компанії розуміло, що позначки у записниках і постійні планерки з питаннями про роботу і терміни, забирають багато робочого часу і абсолютно не сприяють веденню проектів. І тоді агентство вирішило розпочати пошуки сучасного IT-інструменту, який би супроводжував клієнта з моменту його першого вхідного дзвінка і до завершення угоди. Таким рішенням став сервіс «Бітрікс24» – в нього і перенесли усі проекти, завдання і клієнтів.
«Ми вибрали «Бітрікс24», оскільки це рішення має локалізацію на рідну мову, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і персоналізовані налаштування. Крім того, він дає нам широкі можливості для побудови структури бізнес-процесу, супроводу ліда до його переходу у статус завершеної угоди, і має повний набір інструменти для ведення проектної діяльності», – зазначає Роман.
У компанії вдалося створити єдине робочий простір, в якому всім співробітникам зручно планувати події, обговорювати новини компанії, проводити опитування, брати участь у голосуваннях і, найголовніше, стало набагато комфортніше вести проекти і контролювати завантаження, коли всі завдання зібрані в одному місці і структуровані.
У свою чергу, керівництво отримало простий, але ефективний інструмент, що дозволяє відстежувати як загальний хід проектів, так і продуктивність роботи колективу. Причому, для цього керівникам не обов'язково бути весь час в офісі і викликати співробітників у свій кабінет для звітності. Вони можуть зайти в «Бітрікс24» з ноутбука або смартфона і побачити загальну картину того, як працює їхній бізнес.
«Автоматизація робочих процесів дозволила значно заощадити час фахівців. На кожному етапі угоди запускається певний ланцюжок бізнес-процесу, а відповідальні співробітники, виконавці та шаблони завдань призначаються автоматично. Ми тепер фіксуємо всю активність по лідам, завданням і клієнтам у цілому, а історія допомагає у будь-який момент знайти необхідну задачу по клієнту, і переглянути всі виконані дії і листування по ній», – каже Роман.
«Бітірікс24» інтуїтивно зрозумілий, тому практично всім співробітникам знадобилося не більше 1 дня для розуміння принципів і засад його роботи. На освоєння засад управління лідами і їх статусами знадобилося 3 дні.
«Для навчання та залучення співробітників я, як фахівець, який безпосередньо будував усі бізнес-процеси в системі, готував і читав доповіді. Так само в якості спікера ми залучали технічного спеціаліста компанії «Апсель».
Перехід на хмарний сервіс дозволив налагодити у компанії комунікацію між усіма фахівцями, які мають відношення до проекту. Завдяки функції «Диск» у рамках кожного проекту стало зручно обмінюватися файлами, «Календар» дозволяє спільно планувати подальші заходи та зустрічі. Незважаючи на широкий і потужний функціонал, система абсолютно не навантажує користувачів завдяки дружньому інтерфейсу, що нагадує популярні соцмережі.
Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?