Від хаосу до порядку:
як Бітрікс24 допомагає налагодити взаємодію 3-х тисяч співробітників
Parimatch Tech

Parimatch Tech — це міжнародна холдингова компанія, що розробляє технологічні та маркетингові рішення для бренду Parimatch, якому вже  понад 20 років. Має велику команду та внутрішні стандарти організації бізнес-процесів. Саме тому, від початку, у Parimatch Tech були досить високі вимоги до системи, яка допоможе їм організовувати робочі процеси. Призначати та контролювати хід виконання завдань, а також налагодити ефективну комунікацію між профільними відділами й у команді в цілому. Як вдалося реалізувати ці амбітні цілі за допомогою інструментів Бітрікс24, розповімо просто зараз.

9ed3cbdd7366b514c8c892ba01591e01.jpeg
З чого все починалося. Народження корпоративного порталу

Історія стосунків Parimatch та Бітрікс24 досить довга. Вперше сервіс впровадили ще в 2016 році. Вже тоді брендові Parimatch був потрібен зручний корпоративний портал для великої команди, функціонал якого можна було б розширювати відповідно до змін потреб всередині компанії.

Детально про цей досвід розповідає Євген Купчак, team-lead команди IT Automation (Parimatch Tech):

apostrophe.jpg

В ті часи ми мали лише 1 розробника в штаті, який відповідав за впровадження Бітрікс24, але велику жагу до запуску порталу під потреби, сформовані командою HR Parimatch Tech. Первинна інтеграція проводилася силами аутсорс-команд та окремих фрілансерів. На той момент ми вважали, що цього було достатньо для запуску роботи Бітрікс24. Однак на той час ми стикнулися з архітектурними обмеженнями, що блокували подальші доробки порталу. До того ж аутсорс  виявився не найдешевшим способом розробки та запуску нового функціоналу. Тож у 2018 році в компанії вирішили повністю змінити підхід до впровадження Бітрікс24 в робочі процеси нашої компанії.

Саме в той час я долучився до проєкту і вирішив, що в першу чергу необхідно проаналізувати, що зроблено на даний момент, що можна допрацювати та яких цілей це допоможе досягти. Фактично нам потрібно було провести ретельну ревізію. До процесу активно долучилася Тетяна Давидова (Chief Talent Officer), яка вже давно планувала розвивати корпоративний портал для співробітників як інструмент комунікації. Тому спершу ми чітко прописали, що потрібно змінити та які завдання буде вирішувати корпортал. Далі, разом із Анастасією Лошинською (HR project manager) почали готуватися до повномасштабного запуску проєкту.

До початку перезапуску необхідно було пропрацювати такі питання:

  1. 1. Який функціонал необхідно створити (доопрацювати) для корпоративного порталу?
  2. 2. Як мотивувати співробітників працювати з новою системою?
  3. 3. Які стандартні модулі використовувати або як кастомізувати їх з урахуванням особливостей компанії?


Найактуальнішим завданням було налагодження комунікації всередині компанії. Адже, за словами Євгена, потрібно було змінити хаотичність процесів спілкування й постановки завдань.
А вже за 6 місяців роботи презентували першу версію корпорталу.

Концепція мала зосередити комунікацію всередині єдиного інформаційного поля. Тому, в першу чергу, освоїли такий функціонал: Стрічка новин, Події, Реєстрація на події та Листування. 

a137351281d0bc598c6d926fc50fbef4.jpeg
Загалом, було створено близько 40 тематичних розділів, кожен з яких виконував окремі функції. Наприклад:

  • Політика та процедури. Розділ, в якому зберігаються всі необхідні документи, регламенти, інструкції для співробітників. Швидкий доступ до необхідних матеріалів значно прискорив роботу з документами.

  • Хендбук. Настільна книга співробітника, в якій зібрано корисну інформацію про компанію. Ідея цього розділу полягає в тому, щоб допомогти новим працівникам швидко адаптуватися в компанії.

  • Техдайджест. Розділ, який стилізували під інформаційний лендинг-дайджест. Тут публікуються всі важливі технологічні новини компанії. Він допомагає інформувати одночасно всіх співробітників про те, що відбувається щотижня.

  • Реєстрація на події. Окремий розділ для реєстрації на внутрішні та зовнішні події. Кожна подія має окрему сторінку, де розміщено всі деталі про неї. А за необхідності, адміністратор може легко отримати дані про тих, хто зареєструвався, щоб надіслати їм додаткові сповіщення.

Ще одним цікавим рішенням стала розробка розділу під назвою JoinTrip. Ідея полягала в тому, що співробітники могли добиратися на роботу разом. Наприклад, хтось може підвезти колегу, якщо має місце в машині. Особливо актуальним сервіс виявився під час локдауну, коли дістатися на роботу громадським транспортом було неможливо.

У Parimatch Tech відзначають, що дуже швидко помітили зміни на краще. Необхідна інформація, дані та матеріали збиралася в єдиному просторі, а співробітники стали ефективніше комунікувати між собою та краще засвоювати великі обсяги інформації. Крім того, в колективі помітили, що корпоративний портал виглядає дуже інноваційно.

Важливим етапом, на думку Євгена Купчака, став процес адаптації співробітників:

apostrophe.jpg

Наш HR-відділ був надзвичайно зацікавлений у створенні корпоративного порталу, тому ми отримали підтримку на всіх етапах розробки. І не було такого, що ми одного дня сказали команді: «Тепер всі працюємо ось так». Фахівці по роботі з персоналом кожного разу, презентуючи оновлену версію корпорталу, доносили конкретну цінність та переваги, які отримає команда, працюючи в системі. І це дуже важливий момент адаптації.


Розробка корпоративного порталу, який впровадили рівно 2 роки тому, стала частиною трансформаційних процесів з управління командою. І вже зовсім скоро ці досягнення відзначили на найвищому рівні: Parimatch стали переможцями премії HR Brand 2020.

f6e47c588a62e549ede85f1e21bcbbeb.jpeg
Корпоративний портал Parimatch Tech у цифрах

90 000 переглядів публічних сторінок щомісяця

3 400+ активних користувачів зареєстрованих у системі

2 000+ вже ліцензованих користувачів

1 900 унікальних користувачів щомісяця



Баннер для кейсов.png

Повернення до списку