«Бітрікс24 допоміг нашим менеджерам підвищити швидкість роботи і поліпшити якість обслуговування клієнтів. За 2013 рік наша клієнтська база зросла на 70% і склала 2,9 млн. договорів страхування».
– Розкажіть про компанію, яку ви представляєте – чим ви займаєтеся, скільки років на ринку, чим пишаєтеся?
![]() |
Компанія з 2005 року займається страхуванням фізичних та юридичних осіб в Україні. Наші фахівці розробили програми по всіх основних видах страхування: автострахування (КАСКО , ОСАГО та ін), страхування від нещасного випадку, страхування майна та відповідальності та медичне страхування. Ми пишаємося якістю своєї роботи , яка підтверджується довірою наших клієнтів. |
– Що змусило вас замислитися про використання корпоративного порталу? Чому саме Бітрікс24?
– У нашої компанії багато офісів по всій країні – від Ужгорода до Донецька. Тому нас хвилювало питання, як налагодити продуктивне спілкування між співробітниками в регіональних дирекціях і центральним офісом у Києві. Крім того, ми хотіли підвищити ефективність наших менеджерів, автоматизувати базу клієнтів, прибрати з робочого столу додаткові сервіси, які відволікають від роботи. Ну, і звичайно ж, стежити за тим, як персонал використовує свій робочий час, як виконуються завдання і т. д. Існує чимало сервісів для автоматизації бізнесу, але такого пакета інструментів в одному рішенні, окрім як в Бітрікс24, просто немає. Вибір саме коробкової версії сервісу обумовлений додатковими функціями, якими вона володіє на відміну від хмарної версії: встановлення на власний сервер, кастомізація дизайну та бізнес-процесів, тісна інтеграція з «1С». Усі питання щодо встановлення та функціонування нам допомагає вирішувати компанія «Апсель».
– Чи стикалися ваші фахівці з якими-небудь труднощами під час впровадження? Чи багато часу зайняв весь процес?
– Більшість із наших співробітників – це люди, які активно користується соціальними мережами та інтернет-сервісами. Тому принцип побудови Бітрікс24 був зрозумілий і логічний для більшої частини нашого колективу. Наприклад, розділ «Жива стрічка», з якого ми почали освоювати сервіс, дуже схожий на Facebook і «ВКонтакте. Хоча, звичайно ж, потрібен час, щоб розібратися у всіх нюансах і навчитися використовувати всі можливості данного рішення.
– Розкажіть які функції порталу ви використовуєте?
– У принципі, ми використовуємо всі ключові функції порталу: широкі можливості спілкування всередині компанії, відеозв'язок, бізнес-чат, планування завдань, облік робочого часу, роботу з документами онлайн та ін. Перше, з чого ми почали – це створення корпоративної мережі для спілкування між співробітниками. Ми ще не освоїли всі функції, тому що їх досить багато, і не всі для нас є пріоритетними. Так, наприклад, CRM-системою ми поки що не користуємося, але маємо на меті спробувати.
– Що змінилося в діяльності компанії з запуском Бітрікс24?
– Керівництво компанії «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» швидко відчуло користь від впровадження сервісу для управління бізнесом. Вищому начальству стало простіше контролювати менеджерів середньої ланки, а тим, у свою чергу, простіше управляти рядовими співробітниками. Стало набагато легше стежити за поточною завантаженістю своїх підлеглих і своєчасним виконанням завдань.
За відгуками колег, впровадженням корпоративного порталу задоволені не тільки керівники, а й підлеглі. Найбільше їм подобається корпоративна мережа і чат. За їх допомогою вдалося спростити взаємодію між відділами та філіями компанії. Наприклад, кожен може поставити запитання по роботі в корпоративному чаті і отримати швидкий зворотній зв'язок, при чому від різних співробітників, які компетентні в цьому питанні і навіть від тих, хто працює в іншому кінці країни. За моїми спостереженнями співробітники ІТ департаменту, теж позитивно оцінили сервіс, хоча їм довелося в перший час взяти на себе роль інструкторів з Бітрікс24. Зате тепер колеги з інших відділів стали менше, ніж раніше, турбувати їх питаннями і проханнями про допомогу. Дуже зручно робити опитування, оголошувати про нововведення, просити протестувати той чи інший модуль, отримати миттєву відповідь від колег про помилки та незручності, або й, навпаки, про нові ідеї.
– Чи допомагає портал спростити обмін інформацією та документами всередині компанії?
– IT-фахівці знають, що для обміну файлами багато хто використовує Dropbox, а з документами в онлайні працюють в GoogleDocs. Для нас стало приємним сюрпризом те, що подібні інструменти об'єднані і в Бітрікс24! Власний хмарний диск служить для обміну файлами між співробітниками. До даних є доступ з будь-якого пристрою в режимі 24/7. А можливості спільної роботи з офісними документами здивували навіть мене. З текстами, таблицями та презентаціями можна працювати в онлайні за допомогою Google Docs і MS Office Online, навіть без встановленого офісного пакету на ПК. Тому на ваше запитання можна відповісти однозначно – сервіс спрощує обмін інформацією та пришвидшує роботу з документами.
– Дякуємо за співбесіду. Гарних результатів!
Про інтегратора:
Веб-студія «Апсель» – золотий партнер компанії «1С-Бітрікс». Лідер продажів онлайн-сервісу «Бітрікс24» в Україні. Розробник готових сайтів та інтернет-магазинів для продажу в Маркетплейс. Творець ексклюзивних веб-проектів, виконаних індивідуально під кожного замовника.