Автоматизація готелю із п’ятьма зірками. Як швидко приймати оплату з турботою про гостей

pasted image 0.png

Про клієнта:

Клієнти п’ятизіркового готелю «‎Немо‎» в Одесі отримують найвищу якість сервісу. Професіональний штат готелю чи не найпершим у місті почав працювати з гостями за допомогою CRM-системи.

В цьому кейсі ми не станемо розповідати про весь процес автоматизації готелю, а розглянемо автоматизацію можливості оплати бронювання за допомогою посилання. 

У «‎Немо‎» була можливість приймати оплату через сайт. Але через те, що на сайті бронювалися не лише номери, а й інші послуги, потрібно було рішення, щоб менеджери могли працювати лише з оплатою броню, без повного доступу до терміналу торговця.

apostrophe.jpgЕкс-керуючий готелю «Немо» 
Фазіль Аскеров 


« … Сейчас в отеле 90% работы виполняется и контролируется в Битрикс24. А в отделе бронирования и продаж проведена 100% автоматизация. То есть там, где отель зарабатывает деньги, мы все проводим через CRM.
Мы никогда не начинаем разговор с клиентом с нуля. Когда сотрудник отвечает на звонок, он знает: кто звонит, каким был предыдущий разговор, как зовут клиента, как зовут его детей и т.д.».


Що було зроблено для проєкту:

Для вирішення завдання ми розробили спеціальний додаток. Він являє собою функціонал інтернет-магазину і працює через процесинговий центр.

Процесинговий центр — це юридична особа (сервіс), що забезпечує інформаційну і технологічну взаємодію між учасниками розрахунків. 

Ми зв’язали наш самописний додаток та PMS (property management system) клієнта. 

Принцип роботи:

5b0bd7a8c4.jpg

Таким чином, при створенні заявки на бронювання, Бітрікс24 перехоплював дані про клієнта та замовлення. 

Якщо клієнт вже існував у базі готелю, нова угода додавалася в наявну картку клієнта. Якщо ні — система створювала новий контакт.

Коли менеджер отримував всі дані в CRM, він дзвонив клієнту із картки для підтвердження броню. 

Після чого в Бітрікс24 запускався бізнес-процес, в результаті якого в картці клієнта створювалося індивідуальне посилання на оплату. Посилання додавалось до шаблону листа (з відповідною мовою для клієнта) і надсилалося йому повідомленням. 

Після сплати рахунку кошти переходили на рахунок готелю. У випадку, якщо оплату не було здійснено в обумовлений термін, менеджер отримував сповіщення в СRM.


Що отримав клієнт:

Завдяки розробці даного рішення менеджмент готелю отримав можливість включати менеджерів в процес виставлення рахунку без допуску до закритих даних.

Гості готелю отримували повідомлення для оплати зручною мовою, що дозволило зробити процес максимально швидким та комфортним.


apostrophe.jpgЕкс-керуючий готелю «Немо» 
Фазіль Аскеро

«Мы стали намного быстрее обслуживать. До автоматизации процесс бронирования и выставления счета занимал 30-40 минут. Сейчас это время сократилось до 30-30 секунд. 
Выставление брони, оплата счета, отправка списка необходимых для оформления документов, рассылка акционных предложений и программ лояльности — все это автоматизировано и позволяет  освободить наших менеджеров для обработки новых заявок»



Баннер для кейсов.png

Повернення до списку