Дистанційна робота стала більш ефективною. Досвід LoraShen

Організація внутрішньої роботи за допомогою Бітрікс24 активно практикується на різних сферах. На черзі розмова про флористику. Сьогодні на запитання нашої прес-служби відповідає Олександр Шеметун - керівник інтернет-проектів LoraShen.

«З моїм приходимо тісно пов'язаний новий напрям у розвитку компанії - запуск двох інтернет-проектів LoraShen. З'явилося безліч завдань і проектів, які вимагали ретельного спостереження та контролю за виконанням. З Бітріксом24 стало зручніше управляти завданнями і обговорювати їх у робочих групах. Тепер я спокійно можу контролювати 10-12 підрядників, керувати навантаженням співробітників і бачити всю картину того, що відбувається. Дистанційна робота стала більш ефективною, так як вирішується багато питань у 2-3 рази швидше звичайного. Скажу чесно, коли кількість поточних завдань у роботі стало більш 30 - без Бітрікс24 у нас була б катастрофа. Їх не те що зробити - просто запам'ятати важко».

— Олександр, на офіційному сайті компанії ми прочитали, що LoraShen позиціонується як квітковий кутюр'є. Де можна скористатися послугами вашої організації і оцінити квіткові букети?

Олександр Шеметун: Так, дійсно, LoraShen - це квітковий кутюр'є зі своєю виробничою базою, квітковими майстернями і тепличними комплексами. Кожен букет від наших майстрів - це витвір мистецтва, який не повторюється. Два однакових букета у нас немає і бути не може. Адже флористика - це частина мистецтва і тут не може бути кордонів.

Свої перші букети ми почали створювати ще у 2010 році, а зараз у нас вже близько 80 співробітників, є один офіс-студія та три магазини в Києві та Харкові. Доставити букет ми можемо по всій території України.

— За такий індивідуальний підхід до квіткового мистецтва, співробітники вашої компанії, напевно, не раз були удостоєні нагород і медалей?

Олександр Шеметун: У 2012 році ми зробили рекордне пасхальне яйце із 7343 троянд, вже третій рік поспіль оформляємо одне із значущих подія України у світі моди - Ukrainian Fashion Week, вміємо робити зелені машини та ліфти, створюємо виставки-шоу новорічних ідей і декору та дуже багато інших цікавих проектів, все і не перерахуєш.

— А що призвело до впровадження Бітрікс24 в квіткову майстерню?

Олександр Шеметун: У нас є два інтернет-магазина, корпоративний сайт, промо-ресурси. Для їх ефективного розвитку та управління потрібно було залучати багато людей «зовні»: як у всіх - дизайнери, програмісти, верстальники, сеошники та ін. Як їх контролювати і управляти процесом - ніхто не знав. Основне завдання полягала в тому, щоб керувати процесом і створити платформу, де б могли спілкуватися усі люди, що працюють над проектом. Це і наші співробітники, і фрілансери, і співробітники компаній на аутсорсингу.

— Чому було зроблено вибір на користь Бітрікс24?

Олександр Шеметун: Близько року тому в компанію прийшов новий керівник інтернет-проектів - це я :) і побачив, що потрібно щось змінювати, щоб налагодити правильні бізнес-процеси і керувати віддаленими співробітника. Я розглядав і інші альтернативні рішення, але через «комплексність» рішення та його доступність, я зупинився на Бітрікс24.

— А що відбувалося з «іншого боку барикад»? Як співробітники поставилися до нової системи?

Олександр Шеметун: Люди в більшості своїй бояться щось змінювати і пробувати щось новеньке. Це викликає відторгнення на рівні підсвідомості. Іноді доводиться ставити питання ребром: «хлопці, я не буду з вами працювати і спілкуватися поза нашим екстранетом».

Розпочати працювати в Бітрікс24 означає поміняти щось у системі власного мислення - і це найскладніший момент! Я знаю багатьох дуже талановитих менеджерів, які так і не навчилися користуватися більшістю зручних інструментів для бізнесу, хоча розуміють, що це зможе спростити їм життя. І питання не у віці, рівні інтелекту і т.п. Питання у звичках. Звички - це страшна штука.

— Нам завжди цікаво, які саме функції нашого сервісу найбільш затребувані у вашій компанії?

Олександр Шеметун: Ми працюємо з інструментами по управлінню завданнями і проектами, а також з файлами. В планах активно використовувати CRM.

Завдяки цим інструментами я тепер вмію:

  • Контролювати 10-12 підрядників водночас і досить просто.
  • Керувати навантаженням (завантаженістю) співробітників і бачити всю картину того, що відбувається.
  • Вирішувати багато питань у 2-3 рази швидше звичайного.

— Персонал компанії використовує Бітрікс24 вже більше року. Чи помітні переваги від переходу на нову систему?

Олександр Шеметун: Так і їх багато. Стало зручніше контролювати завдання, обговорювати їх у робочих групах, а віддалена робота стала більш ефективною. Скажу чесно, коли кількість поточних завдань у роботі стало більш 30 - без Бітрікс24 була б катастрофа. Їх не те що зробити - просто запам’ятати важко.

Я думаю, що з точки зору нематеріальних переваг обов'язково повинні з'явитися наступні моменти:

  • вміння грамотно, зрозуміло і лаконічно описувати те, що потрібно. Відточується вміння правильно ставити завдання.
  • більш чіткий фокус на результат - не закрита задача.
  • відразу видно, хто їх співробітників чого коштує і як він мислить. На численних нарадах/мітингах - це дуже часто може вислизнути.

У цілому, Бітрікс24 стимулює розвиток компанії через різноманітність своїх інструментів. І бажання чи цікавість їх спробувати - частенько призводить до несподіваних результатів :)

— Спасибі вам за цікаве інтерв'ю!

Повернення до списку