Бітрікс24 планує наш робочий процес і тримає на зв'язку з клієнтами. Досвід фотошколи «Зелений квадрат»

Усього за рік роботи фотошкола «Зелений квадрат» встигла відкрити свої навчальні курси і воркшопи із фотомистецтва вже у двох містах України і випустила понад 1500 учнів, серед яких є справжні професійні фотографи. Щоб чітко координувати всі процеси компанії, керівник фотошколи об'єднав усіх своїх співробітників і клієнтів у «Бітрікс24». Як вдалося побудувати бізнес і не прогоріти на старті, ми особисто запитали її засновника

boiko3.png

НАШ СПІВРОЗМОВНИК: 
Борис Крупник 
засновник фотошколи «Зелений квадрат»    

       

- Борис, розкажіть, чим займається компанія і хто ваші клієнти?

- «Зелений квадрат» - це фотошкола. Всього за рік роботи ми встигли відкрити свої представництва у Дніпрі та Києві. Нашими учнями можуть бути усі бажаючі. Перш за все, це люди, які хочуть навчитися фотографувати.  

Початковий курс генерує нам основний потік клієнтів. Він призначений для тих, хто тільки купив фотоапарат і намагається розібратися з усім функціоналом. Такі люди фотографують у режимі Auto, але бачать, що знімки вони отримують не такі, як очікували. Тоді вони шукають фотошколу, де їм пояснюють як управляти фотоапаратом.

Другий курс вчить робити знімки з точки зору образотворчого мистецтва. Там ми навчаємо працювати зі світлом, робити картинку емоційною, цікавою для глядача. І третій курс присвячений обробці фотографії - портретної ретуші. Це наступний крок до професійної фотозйомки. 
  

- Чому вирішили відкрити свою справу?

- До того, як почати власний бізнес, я працював менеджером проектів. Одного разу, запустивши черговий проект, друзі запропонували відкрити фотошколу. Пропрацювавши чотири роки разом, ми розійшлися, бо стали по-різному дивитися на розвиток бізнесу. Тоді я вирішив відкрити власну фотошколу з власним капіталом. 

У Києві запускав школу фактично на останні гроші. Але перша група в столиці вже закінчила своє навчання і зараз пішов другий набір. Так що бізнес набирає обертів, клієнтів і співробітників стає більше.

- Які інструменти вам потрібні для роботи і контролю бізнесу?

- Ми вибрали безкоштовну версію сервісу «Бітрікс24». У першу чергу, був потрібен «Календар» для нагадування дат курсів і місця проведення. Наприклад, зараз у Дніпрі біля мене йдуть три курси у трьох різних офісах. Мені потрібно не забути, яку техніку, куди підвезти, яким спікерам і коли зателефонувати. Причому функціоналу «Календаря» безкоштовної версії цілком вистачає для потреб моєї фотошколи. Він повністю синхронізується з календарем компанії.   

Для контролю за собою і співробітниками я активно використовую «Завдання» у короткій формі. У мене з адміністратором багато планів щодо розвитку компанії і всі ці плани ні в якому разі не можна забути. Наприклад, вчора на конференції я познайомився з чотирма компаніями, з якими потрібно продовжувати співпрацю. Я їх відразу додав у свої завдання, вказав терміни і розписав план дій по кожному із них. 



Окрім того, ми не маємо стаціонарного офісу. Всі мої співробітники працюють віддалено з Дніпра, Дніпродзержинська та Києва. Але вранці всі збираємося на порталі, спільно плануємо робочий день і будуємо плани.

Але найголовніше в моїй роботі - це вибудовування відносин із клієнтами. CRM наразі використовуємо переважно для зберігання і доступу до контактів клієнтів. Насправді дуже зручно, що завдяки CRM-системі у мене в телефоні є завжди контакти клієнтів. Крім розвитку власного бізнесу, я додатково викладаю. І досить часто виникають ситуації, коли я далеко від робочого комп'ютера і мені потрібно терміново подзвонити клієнтові. При цьому у мене немає звички записувати контакти клієнтів в свою телефонну книжку, тому CRM мене дуже виручає. 

Найближчим часом я планую розділити клієнтів у CRM за категоріями початківець/впевнений юзер і створити свої бізнес-процеси, щоб робити повторні продажі. 

- Чи використовуєте ви «Бітрікс24» для спілкування з викладачами та всередині компанії?

- Усе спілкування з викладачами-фотографами відбувається в соціальних мережах і по електронній пошті. Викладач - це хороший фотограф, але з амбіціями, з величезною кількістю власних завдань. Через його специфіку роботи мені складно поки перевчити на спілкування з нами в сервісі «Бітрікс24». Усередині компанії ми постійно використовуємо чат.

- Чи маєте ви намір розширювати спектр каналів комунікації з клієнтами?

- Так звичайно. Зараз мене найбільше цікавить інструмент «Відкриті лінії». Його можна підключити до корпоративної сторінці в Facebook, Вконтакте, Telegram, Viber і миттєво отримувати повідомлення від клієнтів у чат сервіса. З нього ж писати і відповідь. Для мене цей інструмент дуже важливий. Думаю, буду їм користуватися і напевно він стане тією причиною, через яку я перейду на платну версію. 

- Які переваги для вашого бізнесу надає «Бітрікс24»?

Мені як власнику він допомагає систематизувати бізнес, дозволяє спланувати робочий процес свій і кожного мого співробітника, а також завжди залишатися на зв'язку з клієнтами - 24/7.


Дякуємо за розмову і талановитих учнів вам!

Повернення до списку