![]() |
НАШ СПІВРОЗМОВНИК: |
- Борис, розкажіть, чим займається компанія і хто ваші клієнти?
- «Зелений квадрат» - це фотошкола. Всього за рік роботи ми встигли відкрити свої представництва у Дніпрі та Києві. Нашими учнями можуть бути усі бажаючі. Перш за все, це люди, які хочуть навчитися фотографувати.
- Чому вирішили відкрити свою справу?
- До того, як почати власний бізнес, я працював менеджером проектів. Одного разу, запустивши черговий проект, друзі запропонували відкрити фотошколу. Пропрацювавши чотири роки разом, ми розійшлися, бо стали по-різному дивитися на розвиток бізнесу. Тоді я вирішив відкрити власну фотошколу з власним капіталом.
У Києві запускав школу фактично на останні гроші. Але перша група в столиці вже закінчила своє навчання і зараз пішов другий набір. Так що бізнес набирає обертів, клієнтів і співробітників стає більше.
- Які інструменти вам потрібні для роботи і контролю бізнесу?
- Ми вибрали безкоштовну версію сервісу «Бітрікс24». У першу чергу, був потрібен «Календар» для нагадування дат курсів і місця проведення. Наприклад, зараз у Дніпрі біля мене йдуть три курси у трьох різних офісах. Мені потрібно не забути, яку техніку, куди підвезти, яким спікерам і коли зателефонувати. Причому функціоналу «Календаря» безкоштовної версії цілком вистачає для потреб моєї фотошколи. Він повністю синхронізується з календарем компанії.
Для контролю за собою і співробітниками я активно використовую «Завдання» у короткій формі. У мене з адміністратором багато планів щодо розвитку компанії і всі ці плани ні в якому разі не можна забути. Наприклад, вчора на конференції я познайомився з чотирма компаніями, з якими потрібно продовжувати співпрацю. Я їх відразу додав у свої завдання, вказав терміни і розписав план дій по кожному із них.
Окрім того, ми не маємо стаціонарного офісу. Всі мої співробітники працюють віддалено з Дніпра, Дніпродзержинська та Києва. Але вранці всі збираємося на порталі, спільно плануємо робочий день і будуємо плани.
Але найголовніше в моїй роботі - це вибудовування відносин із клієнтами. CRM наразі використовуємо переважно для зберігання і доступу до контактів клієнтів. Насправді дуже зручно, що завдяки CRM-системі у мене в телефоні є завжди контакти клієнтів. Крім розвитку власного бізнесу, я додатково викладаю. І досить часто виникають ситуації, коли я далеко від робочого комп'ютера і мені потрібно терміново подзвонити клієнтові. При цьому у мене немає звички записувати контакти клієнтів в свою телефонну книжку, тому CRM мене дуже виручає.
Найближчим часом я планую розділити клієнтів у CRM за категоріями початківець/впевнений юзер і створити свої бізнес-процеси, щоб робити повторні продажі.
- Чи використовуєте ви «Бітрікс24» для спілкування з викладачами та всередині компанії?
- Усе спілкування з викладачами-фотографами відбувається в соціальних мережах і по електронній пошті. Викладач - це хороший фотограф, але з амбіціями, з величезною кількістю власних завдань. Через його специфіку роботи мені складно поки перевчити на спілкування з нами в сервісі «Бітрікс24». Усередині компанії ми постійно використовуємо чат.
- Чи маєте ви намір розширювати спектр каналів комунікації з клієнтами?
- Так звичайно. Зараз мене найбільше цікавить інструмент «Відкриті лінії». Його можна підключити до корпоративної сторінці в Facebook, Вконтакте, Telegram, Viber і миттєво отримувати повідомлення від клієнтів у чат сервіса. З нього ж писати і відповідь. Для мене цей інструмент дуже важливий. Думаю, буду їм користуватися і напевно він стане тією причиною, через яку я перейду на платну версію.
- Які переваги для вашого бізнесу надає «Бітрікс24»?
Мені як власнику він допомагає систематизувати бізнес, дозволяє спланувати робочий процес свій і кожного мого співробітника, а також завжди залишатися на зв'язку з клієнтами - 24/7.
Дякуємо за розмову і талановитих учнів вам!