Відгуки

  • Тетяна Привалова Sunline У результаті впровадження «Бітрікс24» дніпропетровська школа міських підприємців Kasha School отримала багатофункціональне і автоматизоване єдине середовище для роботи з клієнтами і всередині компанії. Сервіс істотно полегшує виконання ряду бізнес-завдань, економить час і ресурси підприємства.
  • Борис Крупник Засновник Фотошкола «Зелений квадрат» Мені як власнику «Бітрікс24» допомагає систематизувати бізнес, дозволяє спланувати робочий процес свій і кожного мого співробітника, а також завжди залишатися на зв'язку з клієнтами - 24/7.
  • Олександр Бойко Директор із комунікацій SIM-NETWORKS Україна «Бітрікс24» допоміг детальніше побачити роботу компанії і краще фіксувати усі події в роботі. Весь облік робочих процесів, часу, завдань і бортові журнали - це дуже зручні інструменти як для керівника, так і для співробітників для вдосконалення нашого сервісу.
  • Юрій Вольський Керівник відділу якості «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» Розпочинала компанія знайомство «Бітрікс24» з відділу продажів, щоб контролювати менеджерів у відрядженнях, а тепер сервіс отримує повагу від усіх співробітників. Корпоративна телефонія та CRM-система доступні звідусіль, де є інтернет. Тому обмін усіма даними, необхідними для укладення договору, відбувається в режимі онлайн в одному місці.
  • Максим Щербаков Юридична компанія «Праве діло» Коли клієнт ставить завдання, розраховане на кілька місяців, завжди існує ризик втратити історію комунікацій і досягнуті домовленості. Все це може призвести до нерозуміння і навіть до конфлікту із замовником. Ці ризики дуже добре розуміє юридична компанія «Праве діло». Тому було прийнято рішення перевести комунікацію з клієнтами на новий рівень і виключити будь-які передумови для непорозуміння за допомогою «Бітрікс24».
  • Андрій Лозинський Benish GPS Прекрасний інструмент для розвитку корпоративної культури. Він допоміг нам знайти нове дихання нашої компанії, дозволив сконцентрувати всі зусилля робочого колективу безпосередньо на проектах, всі процеси стали чіткими, прозорими, автоматизованими.
  • Артем Шишкін Coover Box «На 3-ому місяці використання ми почали відчувати комфорт від «Бітрікс24», — все по поличках, нічого не забувається. Продуктивність компанії збільшується, при тому що ми не набирали штат і не нарощували парк обладнання. Але навіть це не є нашою фінальною метою. Головне — це створити повністю автоматизовану систему замовлення упаковки через інтернет, яка потраплятиме у план виробництва», — розповідає Артем Шишкін.
  • Іван Болоніхін Cupcake Studio «Завдяки «Бітрікс24» нам вдалося скоротити приблизно 30 хвилин на обробку одного замовлення, автоматизувати частину бізнес-процесу компанії і відкрити великі можливості для масштабування бізнесу. Співробітники досить швидко освоїли функціонал системи і тепер чітко знають свою зону відповідальності. А у мене, як власника, з'явилося більше часу для розвитку ще чотирьох своїх проектів», — резюмує Іван.
  • Євгенія Войценя INKSYSTEM «Завдяки впровадженню «Бітрікс24» в компанії INKSYSTEM обговорювати питання стало не просто зручно, але й конструктивно. Якщо в розмові можуть домінувати емоції, то при погодженні питань в «завданнях» багато писати не хочеться, тому публікуєш тільки конструктивні пропозиції», - розповідає Євгенія Войценя
  • Вадим Друмов Комп'ютерна Школа Hillel «За допомогою «Бітрікс24» ми навчилися правильно ставити завдання і контролювати хід виконання. Головне, що доступ до завдань можна отримати з будь-якої точки світу, де є інтернет. Уже через місяць активного використання співробітники компанії відзначили, що кожен проект в компанії як на долоні, видно історію змін, терміни, відповідальних співробітників за кожен етап.
  • Юлія Чебан WannaBiz «Бітрікс24» допомагає компанії структурувати потік вхідної інформації, зберігати документацію у зручній формі зі швидким доступом, а найголовніше ми створили єдину базу контактів і ведемо звітність. Хоч усім цим ми користуємося зовсім недавно, але вже відчули, що час на обробку поточних завдань значно скоротився.
  • Роман Черниш SEOMARKET Завдяки «Бітрікс24» нам вдалося автоматизувати більшість своїх бізнес-процесів та значно заощадити час фахівців. Ми отримали можливість фіксувати всю активність по лідам, завданням і клієнтам в єдиному просторі, який зберігає історію спілкування з клінтами та допомагає знайти необхідну задачу або повідомлення з будь-якого місця.
  • Влад Сміалковський Admixer З «Бітрікс24» нам вдалося відчутно підвищити ефективність роботи не тільки зовні, на рівні взаємодії з клієнтами і партнерами, але також і всередині, на рівні команди. Ми змогли уникнути конфліктних ситуацій серед менеджерів та перетинань серед клієнтів компанії.
  • Олександр Денищук ТРК «Люкс» Нам вдалося створити «єдине інформаційне поле», у якому зосередилися усі наші співробітники, а не тільки фахівці відділу продажів, для спілкування між собою та обговорення проектів і завдань.
  • Юлія Рябухіна журналіст Keddr.com Саме «Бітрікс24» об'єднав нас усіх в одному місці, дав можливість висловитися, почути один одного, створити чіткий і зрозумілий графік зйомок, збагатитися на корпоративний планувальник, а ще скоординував нас за часом і змусив звернути увагу на таймменеджмент.
  • Анастасія Овчаренко TessLab Для нас було важливим, щоб кожна людина в нашій команді бачила, що від її ефективності залежить загальний результат. У робочому просторі «Бітрікс24» це показано наочно.
  • Олексій Панасюк медіахолдинг «Магнет» Колектив став дійсно дружнішим. Усі бачать, що у нас відбувається, як ми живемо, які проблеми є і як ми їх вирішуємо. Дистанційні працівники, які працюють не в офісі, нарешті змогли відчути себе частиною нашого колективу.
  • Олександр Москалюк «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Бітрікс24 допоміг нашим менеджерам підвищити швидкість роботи і поліпшити якість обслуговування клієнтів. За 2013 рік наша клієнтська база зросла на 70% і склала 2,9 млн. договорів страхування.
  • В'ячеслав Міхуткін Iнтернет-магазин Вашої безпеки GUARDMASTER Час звітів і контактів в Excel минув. За допомогою таких консервативних інструментів робочі процеси вже не побудуєш. Час переходити на сервіси по плануванню робочого процесу. Найбільш помітний і суттєвий результат від впровадження сервісу Бітрікс24 – прибуток компанії збільшився в 2 рази! Тому що швидкість обробки замовлень зросла на 100%. До речі, користь відчутна не лише у фінансовій сфері - також покращилася атмосфера в колективі, він став більш мотивованим і згуртованим.
  • Юрій Уханов WebVision Ми користуємося «Бітрікс24» з дати виходу. Що мені сподобалося – це великий і гарний інтерфейс, який робить нашу роботу зручнішою. Мої співробітники бачать постановку задач і дату завершення, зручний чат, у нас в компанії не виникає питань де шукати поставлену задачу. З «Бітрікс24» у нас нема питання «Що робити сьогодні?», тому що він дозволяє зручно розпланувати свій час та відзвітуватись за нього.
  • Михайло Хейна Cтудія креативного дизайну «Арт Депо» «Бітрікс24» — відмінний сервіс! По-перше, дивовижно легкий в освоєнні та користуванні, а по-друге — де ще ви бачили таку кількість корисних функцій в одному продукті? Маєте інтернет-магазин? — керуйте клієнтами та продажами. Хочете організувати роботу в компанії? — користуйтеся задачами та обліком часу. Sky is the Limit, як то кажуть.
  • Михаил Пефтиев ТОВ «Манексі» Наиболее активно мы используем функционал задач и CRM-систему. Задачи помогают более четко понимать, что делается в компании и в какие сроки. Что касается CRM, стало проще работать с клиентской базой, использовать бизнес-процессы, это невероятно удобно.
  • Михайло Сухомлин Дніпропетровська Обласна Клінічна Лікарня ім. І.І. Мечникова Ми - перша державна лікарня в Україні, яка почала працювати з «Бітрікс24». Для нас ефективне використання соціального інтранету - своєрідний «Знак якості» внутрішньокорпоративного управління, рівня надання медичних послуг. Ми сподіваємося «завоювати» цей «Знак якості» саме за допомогою «Бітрікс24»!
  • Олександр Шеметун LoraShen З Бітріксом24 стало зручніше управляти завданнями і обговорювати їх у робочих групах. Тепер я спокійно можу контролювати 10-12 підрядників, керувати навантаженням співробітників і бачити всю картину того, що відбувається. Скажу чесно, коли кількість поточних завдань у роботі стало більш 30 - без Бітрікс24 у нас була б катастрофа. Їх не те що зробити - просто запам'ятати важко
  • Станіслав Біров TicketForEvent Ідеологія «Бітрікс24» побудована за принципом «соціальної мережі». А функціональність, при першому аналізі, ну, дуже широка: базове управління проектами, гарна CRM з повноцінною логікою і достатньо гнучкою системою внутрішніх налаштувань, чудові звіти і гідна візуалізація, можливість детального обліку робочого часу, документообіг, сховище даних, інтеграція поштового клієнта і вбудована телефонія. А потім ще більше - всі протестоване працювало!
  • Олександр Veliki.com.ua Завдяки «Бітрікс24» відтепер у компанії з'явилося правило: будь-яке завдання повинне викликати якусь реакцію і бути або відхиленим, або виконаним, або розгалуженим на підзавдання і виконаним. Варіантів проігнорувати задачу немає. Це виховує у колег армійський принцип: зробив - відзвітуй, не зробив - двічі відзвітуй.