Понад 8 років агентство креативних рішень Grape розробляє стратегії та налагоджує комунікації українських та міжнародних компаній – і нових брендів, і гігантів індустрії. Серед клієнтів агентства – агроіндустріальний холдинг МХП, Сільпо, ENSO, Visa, PrivatBank, Henkel, Corteva, 64Audio та інші.
З початку 2020-го, щоб налагодити роботу та об'єднати в єдину екосистему проєкти та бази даних, Grape почали використовувати CRM-систему Бітрікс24. Впровадження ще триває, але в агентстві стверджують, що повернутися до режиму “без CRM” уже не зможуть. Як відбувається знайомство команди з новою системою, які функції першими автоматизувати та чому всі компанії мають використовувати цифрові інструменти – читайте далі.
Агентство мало основний запит – об'єднати проєкти, продажі та бази даних в одному сервісі. Крім того необхідно було аналізувати ефективність роботи та розподіляти завантаження працівників. Попередній робочий інструмент не відповідав запитам агентства, тож Grape почали шукати нове рішення.
Під час вибору CRM компанія звертала увагу на кілька факторів: можливість об’єднати всі департаменти в одній системі, зрозумілий інтерфейс і доступний функціонал, за допомогою якого можна створювати стандарти (шаблони) для процесів і продуктів. Також для Grape була важливою можливість налаштувати систему для власних потреб. Команда, яка реалізовує проєкти, працює за методологією скрам, тож в агентстві хотіли максимально оцифрувати проєкти й завдання, які вони фіксують на звичайних дошках (канбан).
“Цей шлях ще не пройдений. І він став результатом великої роботи з опису й стандартизації процесів. Продукт, який ми обрали, залишив позаду все, чим ми користувалися або тестували. Звісно, ідеальних продуктів не існує, чимало функцій незвичні, дещо треба ще налаштовувати, але зараз це найбільш оптимальне рішення, щоб об'єднати в одну екосистему продажі, проєкти й базу даних без шкоди й хаосу”, – розповідає Юрій Гладкий, засновник Grape.
Поки у Grape використовують хмарну версію Бітрікс24 – аби адаптувати команду до нового інструменту, а також зрозуміти, що потрібно доопрацювати. Колектив звикає до інтерфейсу і ще не використовує систему на максимум. Додатковий функціонал інтегрують поступово, щоб впровадження не було болючим і команда адекватно сприймала усі нововведення.
На цьому етапі до CRM уже додали та об'єднали продажі та проєкти. Компанія розповідає, що найбільше питань виникає, коли потрібно користуватися функціоналом програми, тому команду постійно потрібно навчати та підтримувати.
Світ надзвичайно динамічний, тож змінюватися під впливом ринку – норма для компаній, які хочуть тримати руку на пульсі. Цифрові інструменти допомагають ефективніше використовувати робочі години працівників та оптимізувати внутрішні процеси. А це дає змогу витрачати менше часу на однотипні рутинні завдання й більше зосередитися на створенні продукту.
Будь-якому бізнесу, який прагне аналізувати дані щодо реалізації продуктів та бачити доцільність використання ресурсів, а також хоче налагодити максимально коректну взаємодію в команді – не обійтися без цифрових технологій, що дають об’єктивну оцінку реального стану речей у компанії.