Розвиток IT-підприємництва, формування стартап-екосистеми в Україні, фінансування проектів, бізнес-консультації щодо створення і розвитку стартапів, менторська та організаційна підтримка – ось такий нескромний список послуг надає бізнес-інкубатор WannaBiz, що вийшов на ринок усього три роки тому. Їх бізнес стрімко розвивається і кількість завдань, що вимагають швидкого рішення, збільшується. Тому на початку 2015-го року компанія розпочала оптимізацію своїх бізнеc-процесів, звернувши увагу на CRM в «Бітрікс24».
НАША СПІВРОЗМОВНИЦЯ:
Юлія Чебан, координатор бізнес-інкубатора WannaBiz
Усе почалося з того, що у липні 2012 року три молодих підприємця Одеси вирішили зайнятися розвитком і формуванням стартап-екосистеми в Україні. Сьогодні бізнес-інкубатор WannaBiz об'єднує у собі два представництва в Одесі та Києві і займається фінансуванням проектів, консультуванням стартапів, надає менторську та організаційну підтримку. У планах компанії залучити ще більше інвесторів для молодих підприємців і виростити дійсно якісні проекти, відомі за межами України. |
«Специфіка нашого бізнесу така, що ми працюємо з великою кількістю стартапів, партнерів, інвесторів і у кожного з них свої правила роботи. Найчастіше потрібно швидко донести інформацію, щоб усі сторони могли оперативно з нею ознайомитися і використовувати її в роботі», – говорить Юлія Чебан.
Спочатку всі бізнес-процеси WannaBiz велися через Excel, де зберігалися дані про стартапи: їхні контакти та інша документація. Управління завданнями здійснювалося через спеціальний сервіс для завдань – Trello.
«Але зі збільшенням потоку вхідних заяв від стартапів і партнерів, всі ці масиви даних виросли у величезні таблиці, з якими важко було працювати через відсутність підв'язки контакту до компанії, та через незручний пошук, який забирав багато часу. Ефективність роботи ставала низькою», – розповідає координатор бізнес-інкубатора.
Керівництво WannaBiz зрозуміло, що їм потрібна була система, яка б автоматизувала робочі процеси і зберігала всю інформацію в єдиному місці. У підсумку оптимальним інструментом для створення такого середовища для них став «Бітрікс24».
«Нам вдалося створити єдиний робочий простір для кожного нашого користувача, де можна структурувати потік вхідної інформації, зберігати документацію в зручній формі зі швидким доступом, створювати єдину базу контактів і вести звітність», – каже Юлія.
Впровадження «Бітрікс24» відбувається поступово з початку року. І почалалося воно з кастомізації сервісу під себе, прибравши розділи, які не відповідають бізнес-процесам компанії. Наприклад, «Воронка продажів», «Товари», «Ліди». Через місяць активної роботи, співробітники уже відчули, що час на обробку та ведення даних значно скоротилося. Раніше у таблицях Excel витрачалися години, тепер рахунок йде на хвилини.
«Ми заводимо під кожен стартап картку, до якої прикріплюємо логотип, контакти, і відразу бачимо історію, кількість угод, що укладалися за цим проектом. Те саме стосується і партнерів. Усі статуси переговорів зручно переглядати», – ділиться Юлія Чебан.
«Бітрікс24» став для WannaBiz основою, на якій будуються комунікації в партнерській мережі. Він дозволяє оперативно і якісно координувати проекти, організовувати діяльність з розширення партнерів і керувати роботою стартапів протягом усього співробітництва.
«Навівши порядок в обробці даних, робочий процес став більш прозорим і наочним, відтепер набагато легше контролювати хід виконання проектів і ставити завдання. Після автоматизації багатьох робочих процесів ми можемо підтримувати високу продуктивність компанії з двома офісами силами всього 7 співробітників», – підсумовує Юлія Чебан.
Бажаєте поліпшити роботу у своїй компанії?