Главная страница

Мульти продажі. Як сучасний кейтеринг виконує великі замовлення без хаосу та не впустивши жодної деталі

pasted image 0 (1).png

Про клієнта:


В компанію 4Limes звернулася перший сервіс доставки готової їжі в коробках «‎BOX Catering»‎. Клієнт з 2017 року успішно працює на ринку і є затребуваним як у B2C, так і у B2B сегментах. 

Наша співпраця виявилася доволі цікавою та продуктивною. Фахівці BOX Catering виконали базове налаштування Бітрікс24 самостійно, після консультації з інтегратором. Зокрема провели інтеграцію з адміністративною програмою Б52 (що викликає повагу у нас як в інтеграторів).

Однак, при налаштуванні CRM були допущені деякі логічні помилки.Через що на деяких ділянках бізнес-процесів, CRM стала скоріше ускладнювати роботу, аніж спрощувати її.


Чому саме Бітрікс24:

apostrophe.jpgОлександра Баюр
Аналітик BOX Catering
«Раніше ми використовували систему Terrasoft. Але незабаром зрозуміли, що дана CRM не дозволяє нам працювати в одному інформаційному полі: щоб передати замовлення в роботу ми використовували кілька програм, відділ продажів працював з документацією і виставляв рахунки вручну. Та й загалом логіка роботи була складною. Щоб додати функціоналу, потрібно було витратити чимало часу і додаткових коштів, при тому, що оплата за користування системою і так досить висока в порівнянні з іншими».


Розберемо основне завдання:

Головним завданням інтеграції була автоматизація роботи‎ компанії із корпоративними замовленнями. Одне таке замовлення містить у собі доставку різного меню на декілька локацій та з різним часом. 

Для виконання одного замовлення необхідно було узгоджувати безліч деталей для кожної локації й часу. 

Як правило, це відбувалося протягом одного, а то і декількох тижнів. А щоб передати всі замовлення в роботу та зафіксувати їх в обліковій системі, менеджерам потрібно було набирати одні й ті ж дані n-кількість разів. 
Все це забирало значну частину часу, який менеджер міг витратити на продажі. 

Через відсутність зв’язку між замовленнями в Б52 та базовою угодою в СRM, працівники кухні отримували лавину сповіщень в день, які згодом просто почали ігнорувати. 


Ефективні рішення не бувають складними

Щоб перетворити хаос в системний процес, потрібно було зв’язати замовлення в Бітрікс24 та задачі в Б52. Для цього, ми організували процес мульти продажів в Бітрікс24.

Мульти продажі — це коли для того, щоб здійснити одне велике замовлення для компанії чи контрагента, потрібно виконати ще декілька менших замовлень або відвантажень.

Зв’язок між основним замовленням та під замовленнями в CRM ми встановили за принципом батьки та діти. Де «‎батько» — це загальна велика угода, а «дитина» — це кожне конкретне замовлення.

Дану логіку можна  реалізувати за допомогою  інструменту «Універсальні списки». При цьому, інформація про клієнта (номенклатура замовлення, дата, адреса, час доставки і т.д.) передається від «батька» до кожної «дитини» автоматично. А унікальні дані (час, місце і т.д.) додає менеджер в рамках бізнес-процесу.

Коли замовлення повністю сформовано, всередині нього створюються задачі на співробітників. В день, коли потрібно готувати замовлення, менеджер активізує (передає у роботу) усі задачі натисканням на одну кнопку. 

Це той випадок, коли вираз «у нас все літає» можна сприймати буквально. 


Результати:

Ми суттєво зменшили кількість операційної роботи для менеджерів з продажів. Тепер замовлення на кухню потраплятимуть лише в потрібний час, а цикл їх виконання є системним та прозорим для керівництва.

apostrophe.jpgОлександра Баюр
Аналітик BOX Catering
«Зараз робочий процес став набагато простішим, менеджери насправді запрацювали швидше. Ми отримали єдине місце для організації всіх процесів в компанії: налаштували роботу із замовленнями, під'єднали IP-телефонію, відкриті лінії, пошту для розсилок клієнтам. У планах ще багато додаткових налаштувань, в першу чергу — наскрізна аналітика.»


Налаштувати роботу з корпоративним замовленнями: відстежити взаємозв'язок між загальним замовленням і кожним конкретним замовленням в обліковій системі.
  • Спростити роботу в системі: зменшити обсяг повідомлень, завдань і кількість воронок.
  • Створити бізнес-процес для обліку дегустаційних сетів через затвердження керівником.
  • Створити бізнес-процес мультипродажі для доставки кількох замовлень в рамках однієї B2B-угоди.


Баннер для кейсов.png

Повернення до списку