«Бітрікс24» потребує у 2-3 рази менше ресурсів, ніж Microsoft SharePoint. Досвід SIM-NETWORKS Україна

Компанія SIM-NETWORKS розпочала свою діяльність з хостингових послуг на території Німеччини у 2009 році. Але вже через рік вона стала обслуговувати приватних осіб і підприємства по VDS, розміщенні, оренді і продажу серверів та інфраструктури не тільки у країнах Євросоюзу, а й в Україні, Росії та Білорусі. При цьому все обладнання, від серверних стійок і роутерів до серверів і мережевих кабелів - це власність компанії.

Для цього вони провели масштабну роботу по розширенню послуг: організували підтримку російською та українською мовами, ввели нові системи оплат і створили багатомовну веб-платформу для обслуговування клієнтів. Такий обсяг роботи вимагав оперативності та злагодженої роботи всього колективу. Тому компанія вирішила перевести всі свої маркетингові задачі і комунікації з Microsoft SharePoint в «Бітрікс24». Чому перейшли і чого вдалося досягти? Ми розпитали особисто.

boiko3.png
НАШ СПІВРОЗМОВНИК:
Олександр Бойко

директор із комунікацій у SIM-NETWORKS Україна   


- Пане Олександре, розкажіть чим займається компанія SIM-NETWORKS?

Ми є провідним західнонімецьким провайдером хостингу на території Росії і України. Можемо надавати послуги по хостингу та VDS / VPS та оренді й продажу професійного серверного обладнання провідних світових виробників, з розміщенням і управлінням у дата-центрах Західної Німеччини і Голландії.

- Які чинники вас змусили замислитися про використання сервісу для організації роботи компанії?

Нам потрібна була внутрішня корпоративна система для обміну повідомленнями, чатом, загальною стрічкою, документами, - одним словом, щось на зразок внутрішнього корпоративного Фейсбуку. Але окрім цього, в рамках єдиної системи ми дуже хотіли вести свої завдання, писати коментарі по проектам, оперативно делегувати роботу згідно завантаження співробітників, проводити  облік робочого часу, писати звіти і завжди вказувати місце знаходження співробітника (на роботі / у відпустці, хвороба) - і щоб вся ця система обліку була автоматизована.

Коли ми тільки про це замислювалися, у нас вже був Microsoft SharePoint. Ми використовували його 4 роки і в міру зростання команди, завдань і необхідного рівня автоматизації у нас почав збиратися вже досить значний список для доробок. Але з причини високої ціни, весь час це відкладалося. Були спроби щось зробити самостійно. Але зрозуміли, що це не раціонально. Адже штатного програміста із SharePoint у нас не було і в підсумку виходили не дуже якісні результати при великих затратах робочого часу.

Потім була думка: може фрілансери ситуацію змінять? Тут виявилося ще сумніше. Тому що потрібний нам програміст коштував від 50 євро на годину. Ми перебрали 20 фрілансерів - і зрозуміли, що з відповідальністю у хлопців дуже погано: не дороблюють, роблять аби як, намагаються свої завдання передати ще комусь, чи просто здають проект, у надії що там все добре. 

- Чому вибір зупинився на «Бітрікс24»?

Ми постійно моніторимо ринок і дивимося на існуючі альтернативи. Але кожен раз переконувалися, що усі існуючі продукти вимагають доопрацювань. Але через 4 роки, ми ще раз подивилися на «Бітрікс24».

Важливим фактором стало те, що за останній час ми помітили активну роботу наших клієнтів з цією системою. Протягом місяця ми тестували сервіс у себе, обкатували, слухали коментарі. В першу чергу, ми перевели туди b2b відділ - менеджери дивилися СRМ, пробував наскільки це зручно і давали зворотній зв'язок по цій системі. До того ж ми побачили, що цифри на доопрацювання у хорошого фахівця за цією системою набагато скромніші.

Паралельно з SharePoint ми використовували Microsoft Dynamic CRM, в якому працював b2b відділ. Після тесту, менеджери сказали, що в «Бітрікс24» зручніша постановка завдань, ведення клієнта по угоді, воронка продажів. MS Dynamic надто величезний для наших завдань. Якщо у компанії немає величезної мережі відділу продажів, у різних регіонах і країнах, в якому працюють більше 1000 чоловік - тоді ця система не зовсім доречна.

Також нам дуже сподобалося, що «Бітрікс24» потребує у 2-3 рази менше ресурсів. При поточному обсязі завдань, фізичної пам'яті і інших ресурсів він споживає значно менше. Щоб у нас працював SharePoint, ми підтримували 2 віртуальних сервера - один з БД, інший з SharePoint. У випадку з «Бітріксом24» вся система працює в одній коробці, в одному VDS.

- З якими інструментами «Бітрікс24» ви маєте справу найчастіше?

Ми для себе виділили дуже зручну постановку завдань з відстеженням, хто виконує, хто давав завдання. Це допомагає переглядати весь ланцюжок: від прийняття рішень до ітерацій у завданнях.

У нашій компанії прийнято враховувати робочий час. Це важливо і потрібно не тільки для керівників, але і для співробітників. В управлінській літературі усі пишуть, що простий хронометраж - записування, ведення щоденника того, що сталося, з відміткою часу - м'яко і непомітно дисциплінує будь-яку людину.

Керівникові важливо знати, що сталося на зміні. І наші співробітники ведуть такий журнал. Тому що, якщо через пару тижнів випливе якась ситуація, все можна подивитися по цьому журналу. Подивитися тікет по цій даті, зіставити факти і побачити звідки ця ситуація починалася і як розвивалася. Весь цей облік, облік часу, облік завдань і бортові журнали - це мегадопомога для керівника, щоб розібратися в ситуації.  

 Що б ви хотіли бачити в «Бітрікс24» додатково?

Облік робочого часу поза стандартним графіком. У нас є відділи, які працюють за нормальним графіком з 9:00 до 18:00. Є технічна підтримка, яка чергує цілодобово, і тут не враховано перехід з доби на добу. Але компанія обіцяє це доопрацювати в найближчий час. 

Дякуємо, Олександре, за цікаве інтерв'ю. Успіхів!

Джерело: https://www.sim-networks.com/blog/sharepoint-vs-bitrix

Повернення до списку