• Як крафтовий бренд отримав новий канал продажів завдяки Бітрікс24. Досвід YSLA Крафтові бренди — це завжди унікальна історія. YSLA Craft Cider — компанія, яка у виробництві сидру поєднує кращі іспанські традиції та селекційні сорти українських яблук. В результаті ми отримуємо ексклюзивний продукт. Проте унікальний продукт потребує нестандартних рішень...
  • Сайт, який закохує в бренд. Досвід TOUS та «Бітрікс24» TOUS — світовий бренд, який вже понад 100 років створює унікальні ювелірні прикраси. Представництва компанії розташовані у 50 країнах світу, а команда налічує понад 4000 фахівців...
  • Як Бітрікс24 допоміг «Артвайнері» в розвитку нового каналу продажів «Артвайнері» — єдиний в Україні та найбільший у Східній Європі завод з виробництва ігристих вин. Сьогодні продукція компанії постачається в понад 20 країн світу, а щороку на заводі виготовляється більше 25 мільйонів пляшок ігристого вина.
  • Від хаосу до порядку: як Бітрікс24 допомагає налагодити взаємодію 3-х тисяч співробітників Parimatch Tech Parimatch Tech — це міжнародна холдингова компанія, що розробляє технологічні та маркетингові рішення для бренду Parimatch, якому вже  понад 20 років.
  • Досвід Tickets.ua: як ефективно керувати компанією з понад 750 співробітників Tickets.ua – один із провідних сервісів онлайн-бронювання квитків, який успішно працює в Україні вже понад 11 років. Компанія входить до складу холдингу TTN – провідної туристичної онлайн-агентції Європи, представництва якого розташовані у понад 15 країнах світу.
  • Клієнти кажуть, що ми знаємо про них все. Як CRM допомагає розвивати продажі Pierre Cardin в Україні Бренд одягу Pierre Cardin відомий у всьому світі. Він асоціюється з престижем, стилем та відмінною якістю. Понад 10 років продажем речей Pierre Cardin в Україні, займається франчайзі торговельної марки — представник бренду в Запоріжжі, Дніпрі та Харкові. Їхня мета — зробити все, щоб клієнти могли купувати одяг улюбленого бренду швидку та комфортно.
  • Більші продажі, дієва реклама та зручний тест-драйв. Як Бітрікс24 змінив роботу «Азбуки Авто», автодилера Volvo Group Клієнт купує авто, обслуговує його у сервісному центрі цього ж салону, а коли настає час замінити автівку, приходить сюди ж за новою. Взаємодія триває мінімум кілька років. Як зберегти всю історію роботи з клієнтом, забронювати тест-драйв онлайн та зібрати повну аналітику з реклами за допомогою Бітрікс24?
  • Бітрікс24 ефективний і вартий інвестицій: досвід BOO!ua BOO!ua – маркетплейс вживаних товарів з історією, де можна придбати вживані речі за розумною ціною. Тут продається практично все: від техніки і ювелірних прикрас, до дитячих візочків та музичних інструментів. Більшість процесів на цій платформі автоматизовані через Бітрікс24 та інші сервіси.
  • Від сайту-візитівки до глобального інтернет-магазину з Бітрікс: Управління сайтом. Досвід ARGO ARGO були першими, хто у 1991 році привіз в Україну світові бренди, зокрема, Lee&Wrangler. Зараз ця мережа налічує 52 магазини. В ній представлені 18 відомих на весь світ брендів, зокрема Benetton, Parfois, Orsay, Piazza Italia, Desigual, OVS, Penti та Mango. У каталозі мережі зібрані 25 тисяч моделей.
  • Єдиний командний центр у Бітрікс24. Досвід EVA (компанія «РУШ») Близько 4-х років тому в компанії «РУШ» (EVA) постала потреба організувати комунікації в команді. Відтоді був пройдений шлях від самописного сайту і неприйняття нових інструментів до єдиного командного центру на базі Бітрікс24.
  • Мульти продажі. Як сучасний кейтеринг виконує великі замовлення без хаосу та не впустивши жодної деталі В компанію 4Limes звернулася перший сервіс доставки готової їжі в коробках «‎BOX Catering»‎. Клієнт з 2017 року успішно працює на ринку і є затребуваним як у B2C, так і у B2B сегментах.
  • Автоматизація готелю із п’ятьма зірками. Як швидко приймати оплату з турботою про гостей Клієнти п’ятизіркового готелю «‎Немо‎» в Одесі отримують найвищу якість сервісу. Професіональний штат готелю чи не найпершим у місті почав працювати з гостями за допомогою CRM-системи..
  • Внутрішні комунікації – тільки в Бітрікс24. Досвід компанії “Епікур” Бренду “Епікур”, який спеціалізується на виробництві якісного курячого м'яса без використання антибіотиків та стимуляторів росту, – два роки. Всі внутрішні комунікації та робота над завданнями і проектами ведуться в Бітрікс24. Як і, зокрема, на виробництві продукту – Володимир-Волинській птахофабриці.
  • Вихід в онлайн значно пришвидшив розвиток нашого бізнесу. Досвід підприємства Онікс Перед будь-яким ювелірним бізнесом стоять складні завдання. Потрібно не лише побудувати досконалу систему управління компанією, а й створювати щораз кращі за якістю та естетикою вироби, аби завжди залишатися у полі зору клієнтів.
  • Систематизуйте бізнес – це зробить вас щасливішими. Досвід Partner Decor Ukraine і Medusha Як оптимізувати роботу свого бізнесу й разом з тим полегшити життя собі й працівникам за допомогою "Бітрікс24"? Як правильно розгорнути систему? Які особливості треба обов'язково врахувати?
  • Оренда техніки без болю. Досвід автоматизації компанії Frame Rental Як впорядкувати замовлення з оренди техніки, якщо їх у твоєї компанії понад 50 тисяч? Швидко підтверджувати наявність, формувати ціну з урахуванням дат і знижок? Віддавати клієнту документи за хвилину? Тепер вже знають у компанії Frame Rental, яка надає послуги подобової оренди фото- та відеотехніки.
  • Ми об'єднали команду з шести міст на одній платформі. Досвід автоматизації robota.ua Команда robota.ua, сайту з пошуку роботи, налічує понад 250 фахівців, які працюють в 6 містах України. Аби налагодити між ними комунікацію, організувати спільну роботу над корпоративними цілями, а разом з тим і автоматизувати частину буденних процесів, у компанії впровадили нові інструменти. Що саме оцифрували та як усе працює тепер – розповідає Ірина Литвинова, Head of Stuff Records robota.ua.
  • Як перенести всі проєкти в Бітрікс24. Досвід креативного агентства Grape Понад 8 років агентство креативних рішень Grape розробляє стратегії та налагоджуєкомунікації українських та міжнародних компаній — і нових брендів, і гігантів індустрії. Серед клієнтів агентства — агроіндустріальний холдинг МХП, Сільпо, ENSO, Visa, PrivatBank, Henkel, Corteva, 64Audio та інші.
  • Працюємо у зв'язці «клієнт, відділ продажів, відділ впровадження і щасливий клієнт». Досвід SoftKey На кожному нашому співробітнику близько 70 завдань у день. Тому ми працюємо за принципом - «Отримав-Виконав-Поверни назад!». Ми поговорили з Ганною Бондарчук, директором SoftKey, і дізналися, як працює відділ продажів у зв'язці з іншими департаментами, чому це так важливо і як налаштовані їхні бізнес-процеси в «Бітрікс24».
  • Більшість своїх завдань і процесів ми ведемо в Бітрікс24. Досвід групи компаній «Форс» Ми поспілкувалися із директором групи компаній «Форс», Станіславом Горбачевським, про те, як справлятися з організаційними труднощами в компаніях, як мінімізувати набір робочих інструментів, а також як з незвичайного хобі створити групу компаній.
  • Щоб вивільнити час на пошуки партнерів, максимально автоматизували рутину. Досвід Української Біржі Благодійності У рамках проекту «Успішні історії» ми поспілкувалися з Іриною Гуцал, директором Української Біржі Благодійності, про те, з якими операційними труднощами вони стикаються і як знаходять рішення, який набір інструментів вибрали для команди і як вдається маленьким штатом тримати руку на більш ніж 1 000 благодійних проектах на рік.
  • Навіщо академії інтернет-маркетингу CRM-система? Історія WebPromoExpert Для нас Бітрікс24.CRM зараз – це побудова наскрізної аналітики, інструмент контролю, який має конкретну перевагу – чітке розуміння закриття заявок Академії і прозорий контроль на усіх етапах обробки. Відкривши CRM, ми бачимо, які запити від учасників були оброблені, які проведені комунікації, які заявки закрилися або чому не вдалося задовольнити потреби платоспроможних клієнтів. І саме CRM домогає нам правильно приймати аналітичні рішення, який продукт потрібен ринку, як його надалі формувати та з чого складати
  • Оптимізація бізнес-процесів для мережі пивбарів. Досвід This is Пивбар Бітрікс24 автоматизував і налаштував повний контроль рутинних бізнес-процесів у This is Пивбар: звільнення, прийом на роботу, контроль виконання доручень і т.п. Раніше, щоб піти у відпустку, офіціантові доводилося тиждень узгоджувати це з трьома менеджерами із різних підрозділів. Зараз процес займає від години до двох. У систему підтягується все: графік інших співробітників, підбір людей на заміну, нараховуються відпускні. Тобто людина за пару годин вирішує завдання і не відволікає керуючих менеджерів від основних завдань. Це дуже зручно.
  • Як вирости у 2-3 рази за ключовими показниками і зберегти відкритість процесів. Досвід Moneyveo Я маю швидкий доступ до всіх проектів і процесів у компанії. Буквально у кілька кліків можу оцінити показники роботи різних підрозділів, виявити проблеми, просто прочитавши всі коментарі, які є у завданнях. Я бачу пульс компанії, а значить можу планувати і прогнозувати розвиток. Очевидно, що якщо всі завдання закриваються, дедлайни не порушуються, - компанія працює ефективніше.
  • Як звільнитися від документального та процесного хаосу. Досвід благодійного фонду «Таблеточки» “Коли ми переїхали на Бітрікс24, то перше, що зробили, це звели всі канали комунікацій в одне місце. Тепер ми знаємо, що можна тегнути людини і вона точно не пропустить повідомлення, написати їй особисто і вона отримає повідомлення як на комп'ютері, так і пуш-повідомлення на телефон. Сьогодні кожен із нас знає, за який етап проекту і хто відповідальний, бачимо як просувається завдання, що зараз закінчуємо, що починаємо, а що підходить до наступної стадії. Ми дуже швидко повністю звільнилися від того документального та процесного хаосу, який був раніше".
  • Бітрікс24 планує наш робочий процес і тримає на зв'язку з клієнтами. Досвід фотошколи «Зелений квадрат» Мені як власнику «Бітрікс24» допомагає систематизувати бізнес, дозволяє спланувати робочий процес свій і кожного мого співробітника, а також завжди залишатися на зв'язку з клієнтами - 24/7.
  • «Бітрікс24» потребує у 2-3 рази менше ресурсів, ніж Microsoft SharePoint. Досвід SIM-NETWORKS Україна «Бітрікс24» допоміг детальніше побачити роботу компанії і краще фіксувати усі події в роботі. Весь облік робочих процесів, часу, завдань і бортові журнали - це дуже зручні інструменти як для керівника, так і для співробітників для вдосконалення нашого сервісу.
  • Контролюємо всіх віддалених менеджерів з одного офісу. Досвід компанії «ЕНЕРГІЯ ВОДИ» Розпочинала компанія знайомство «Бітрікс24» з відділу продажів, щоб контролювати менеджерів у відрядженнях, а тепер сервіс отримує повагу від усіх співробітників. Корпоративна телефонія та CRM-система доступні звідусіль, де є інтернет. Тому обмін усіма даними, необхідними для укладення договору, відбувається в режимі онлайн в одному місці.
  • Налаштували комунікацію з клієнтами на найвищому рівні. Досвід компанії «Праве діло» Коли клієнт ставить завдання, розраховане на кілька місяців, завжди існує ризик втратити історію комунікацій і досягнуті домовленості. Все це може призвести до нерозуміння і навіть до конфлікту із замовником. Ці ризики дуже добре розуміє юридична компанія «Праве діло». Тому було прийнято рішення перевести комунікацію з клієнтами на новий рівень і виключити будь-які передумови для непорозуміння за допомогою «Бітрікс24».
  • Бітрікс24 допоміг знайти нове дихання для нашої компанії Прекрасний інструмент для розвитку корпоративної культури. Він допоміг нам знайти нове дихання нашої компанії, дозволив сконцентрувати всі зусилля робочого колективу безпосередньо на проектах, всі процеси стали чіткими, прозорими, автоматизованими.
  • Бітрікс24 допоміг збільшити продуктивність компанії без додаткового штату й устаткування. Досвід Coover Box «На 3-ому місяці використання ми почали відчувати комфорт від «Бітрікс24», — все по поличках, нічого не забувається. Продуктивність компанії збільшується, при тому що ми не набирали штат і не нарощували парк обладнання. Але навіть це не є нашою фінальною метою. Головне — це створити повністю автоматизовану систему замовлення упаковки через інтернет, яка потраплятиме у план виробництва», — розповідає Артем Шишкін.
  • Бітрікс24 економить нам 30 хвилин на кожному замовленні. Досвід Cupcake studio «Завдяки «Бітрікс24» нам вдалося скоротити приблизно 30 хвилин на обробку одного замовлення, автоматизувати частину бізнес-процесу компанії і відкрити великі можливості для масштабування бізнесу. Співробітники досить швидко освоїли функціонал системи і тепер чітко знають свою зону відповідальності. А у мене, як власника, з'явилося більше часу для розвитку ще чотирьох своїх проектів», — резюмує Іван.
  • Бітрікс24 допоміг об'єднати 30 офісів у п’яти часових поясах. Досвід INKSYSTEM «Завдяки впровадженню «Бітрікс24» в компанії INKSYSTEM обговорювати питання стало не просто зручно, але й конструктивно. Якщо в розмові можуть домінувати емоції, то при погодженні питань в «завданнях» багато писати не хочеться, тому публікуєш тільки конструктивні пропозиції», - розповідає Євгенія Войценя
  • Бітрікс24 навчив нас виконувати поставлені завдання вчасно. Досвід комп'ютерної школи Hillel «За допомогою «Бітрікс24» ми навчилися правильно ставити завдання і контролювати хід виконання. Головне, що доступ до завдань можна отримати з будь-якої точки світу, де є інтернет. Уже через місяць активного використання співробітники компанії відзначили, що кожен проект в компанії як на долоні, видно історію змін, терміни, відповідальних співробітників за кожен етап.
  • Час на обробку даних значно скоротився: рахунок йде на хвилини. Досвід бізнес-інкубатора WannaBiz «Бітрікс24» допомагає компанії структурувати потік вхідної інформації, зберігати документацію у зручній формі зі швидким доступом, а найголовніше ми створили єдину базу контактів і ведемо звітність. Хоч усім цим ми користуємося зовсім недавно, але вже відчули, що час на обробку поточних завдань значно скоротився.
  • Жодних завдань через Е-mail або Skype. Досвід SEOMARKET Завдяки «Бітрікс24» нам вдалося автоматизувати більшість своїх бізнес-процесів та значно заощадити час фахівців. Ми отримали можливість фіксувати всю активність по лідам, завданням і клієнтам в єдиному просторі, який зберігає історію спілкування з клінтами та допомагає знайти необхідну задачу або повідомлення з будь-якого місця.
  • Бітрікс24 допоміг уникнути конфліктів серед менеджерів. Досвід Admixer З «Бітрікс24» нам вдалося відчутно підвищити ефективність роботи не тільки зовні, на рівні взаємодії з клієнтами і партнерами, але також і всередині, на рівні команди. Ми змогли уникнути конфліктних ситуацій серед менеджерів та перетинань серед клієнтів компанії.
  • Корпоративний інтранет на основі Бітрікс24. Досвід ТРК «Люкс» Нам вдалося створити «єдине інформаційне поле», у якому зосередилися усі наші співробітники, а не тільки фахівці відділу продажів, для спілкування між собою та обговорення проектів і завдань.
  • Записи в блокнотах і клієнти в Exсel роблять бізнес неповоротким. Історія успіху з Бітрікс24 від TessLab Для нас було важливим, щоб кожна людина в нашій команді бачила, що від її ефективності залежить загальний результат. У робочому просторі «Бітрікс24» це показано наочно.
  • «Бітрікс24 допоміг поліпшити якість обслуговування клієнтів. Досвід «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Бітрікс24 допоміг нашим менеджерам підвищити швидкість роботи і поліпшити якість обслуговування клієнтів. За 2013 рік наша клієнтська база зросла на 70% і склала 2,9 млн. договорів страхування.
  • Прибуток компанії збільшився вдвічі. Досвід інтернет-магазину GUARDMASTER Час звітів і контактів в Excel минув. За допомогою таких консервативних інструментів робочі процеси вже не побудуєш. Час переходити на сервіси по плануванню робочого процесу. Найбільш помітний і суттєвий результат від впровадження сервісу Бітрікс24 – прибуток компанії збільшився в 2 рази! Тому що швидкість обробки замовлень зросла на 100%. До речі, користь відчутна не лише у фінансовій сфері - також покращилася атмосфера в колективі, він став більш мотивованим і згуртованим.
  • Дистанційна робота стала більш ефективною. Досвід LoraShen З Бітріксом24 стало зручніше управляти завданнями і обговорювати їх у робочих групах. Тепер я спокійно можу контролювати 10-12 підрядників, керувати навантаженням співробітників і бачити всю картину того, що відбувається. Скажу чесно, коли кількість поточних завдань у роботі стало більш 30 - без Бітрікс24 у нас була б катастрофа. Їх не те що зробити - просто запам'ятати важко
  • Чому TicketForEvent переїхав на Бітрікс24. Історія успіху Ідеологія «Бітрікс24» побудована за принципом «соціальної мережі». А функціональність, при першому аналізі, ну, дуже широка: базове управління проектами, гарна CRM з повноцінною логікою і достатньо гнучкою системою внутрішніх налаштувань, чудові звіти і гідна візуалізація, можливість детального обліку робочого часу, документообіг, сховище даних, інтеграція поштового клієнта і вбудована телефонія. А потім ще більше - всі протестоване працювало!
  • Бітрікс24 виховує армійський принцип: зробив - відзвітуй, не зробив - двічі відзвітуй. Історія «Велікі Груп» Завдяки «Бітрікс24» відтепер у компанії з'явилося правило: будь-яке завдання повинне викликати якусь реакцію і бути або відхиленим, або виконаним, або розгалуженим на підзавдання і виконаним. Варіантів проігнорувати задачу немає. Це виховує у колег армійський принцип: зробив - відзвітуй, не зробив - двічі відзвітуй.