Організуйте підтримку клієнтів через цифрові канали: Facebook, Telegram та месенджери, консультуйте в онлайн-чаті на вашому сайті. Відповідайте клієнтам швидко, якісно й персонально.
Відкриті лінії збирають повідомлення з різних каналів в Бітрікс24, розподіляють за правилами черги між співробітниками і непомітно зберігають в CRM.
Класичні онлайн-консультації в чаті на сайті – ще один канал комунікацій. Якщо клієнт знаходиться на сайті компанії, йому зручно запитати тут же.
В чому плюс онлайн-чату у Відкритих лініях Бітрікс24
У Відкритих лініях використовується повний набір emoji, наданий Emojione.
У нас вже є відповіді на 95% питань по «Бітрікс24». Подивіться, можливо тут є те, що ви шукаєте.