Контакт-центр

об'єднує в CRM цифрові канали комунікацій з клієнтами: чат на сайті, Facebook, Instagram, Telegram, Viber та інші.
Фото Цифрові какнали комунікації в Бітрікс24
Контакт-центр допомагає любити клієнтів

Необмежена кількість користувачів

  • Ваш Facebook, Instagram, Viber підключені до Бітрікс24
  • Контакти і вся переписка з клієнтами зберігається в CRM
  • Жодного потенційного клієнта не буде втрачено!
  • Ви відповідаєте клієнтам швидко і там, де їм зручно
Телефонія

Підключіть телефонію до Бітрікс24: можна орендувати телефонний номер, підключити свій телефон або навіть власну АТС. Налаштуйте свій сценарій розвитку подій при зверненні клієнта.

Всі дані одразу зберігатимуться в CRM.

Як орендувати номер
Детальніше про телефонію

Фото Телефонія в Бітрікс24
Відкриті лінії

Підключіть Facebook, Instagram, Telegram та інші цифрові канали за кілька хвилин. Продавайте клієнтам у звичному для них середовищі.

Всі повідомлення з чату будуть приходити в Бітрікс24. З діалогу автоматично створиться угода, а вся історія спілкування збережеться в CRM.

Ще про Відкриті лінії

Фото Відкриті лінії в Бітрікс24
Безкоштовний чат
на сайт

Встановіть чат на свій сайт і відповідайте клієнтам в режимі реального часу.

Їх контакти стануть вашим трофеєм в боротьбі за конверсію в продажах.

Фото Безкоштовний чат на сайт
CRM-форми в соцмережах

Ваш клієнт без зусиль заповнить заявку або звернення, не залишаючи стрічку новин своєї соцмережі.

При натисканні на кнопку рекламного оголошення в Інстаграмі або Фейсбуці йому відкриється форма з уже заповненими полями. Всі дані автоматично потраплять в CRM.

Фото CRM-форми в соцмережах
CallTracking

Розподіліть номера телефонів по різними рекламним каналам та відстежуйте, звідки прийде більше клієнтів.

Вам не доведеться гадати при плануванні наступної акції, які рекламні носії вибрати.

Фото CallTracking в Бітрікс24
Розподіл дзвінків та повідомлень

Дзвінки та повідомлення з підключених каналів потрапляють у ваш Контакт-центр і розподіляються між співробітниками за правилами черги.

Вся історія спілкування з клієнтом збережеться в Бітрікс24.

Ще про розподіл дзвінків та повідомлень

Фото Розподіл дзвінків та повідомлень в Бітрікс24
Автовідповідач

Клієнт, який звернувся в неробочий час або під час великої завантаженості, отримає інформацію про це від автовідповідача.

Фото Автовідповідач в Бітрікс24
Клієнти оцінюють розмови

Слідкуйте за тим, як ваші менеджери спілкуються: як швидко вони відповідають, які оцінки ставлять клієнти, самі оцінюйте діалоги.

Фото Клієнти в Бітрікс24
Пошта

Підключіть свою поштову скриньку до Бітрікс24. Користуйтеся знайомими і зрозумілими сценаріями роботи з листами.

Ви можете створити зустріч або поставити завдання прямо з вашого листа.

Фото Пошта в Бітрікс24
CRM-форми на сайті

Розміщуйте на своєму сайті анкети, запрошення, форми реєстрації. Вся інформація з форм відразу ж потрапляє в CRM.

За допомогою простого дизайнера створюйте будь-які форми. Для вас підготовлені різні варіанти стилю, більше 20 готових сценаріїв роботи з клієнтом і можливість впізнати клієнта з бази CRM.

Більше про CRM-форми на сайті

Фото CRM-форми на сайті
Вся інформація зберігається
в CRM

Бітрікс24 впізнає вашого постійного клієнта, навіть якщо він звертається до вас по різним каналам, а також покаже історію спілкування з ним у CRM.

Фото Зберігання в CRM
Аналіз роботи

Завдяки отриманим звітам ви зможете визначити навантаження, оцінити ефективність як самих каналів комунікацій, так і роботу операторів.

Правильні звіти допоможуть вам приймати важливі стратегічні рішення.


Фото Аналіз роботи в Бітрікс24
Мобільний Контакт-центр

Залишайтеся завжди на зв'язку з клієнтами і керуйте продажами з будь-якої точки світу!

Безкоштовний застосунок для iPhone і Android

Фото Мобільна CRM в Бітрікс24
Фото Коробкова версія Бітрікс24
Коробкова версія
  • Працює на вашому сервері
  • Додатковий функціонал
  • Можливість доопрацювання
Ще про Контакт-центр
Налаштування
Онлайн-чат
Telegram
Facebook - Коментарі
Facebook - Повідомлення
Instagram
Skype, Slack, Kik, та інші канали
Віджет на сайт
новинка Аналітичні звіти
Детальна статистика
Права доступу
Готові відповіді
Оцінка якості обслуговування
Телефонія
Оренда віртуального номера телефону
Підключення SIP АТС за допомогою REST-застосунків
Способи підключення телефонії
Розподіл дзвінків між співробітниками
Перенаправлення під час виклику
Запис розмови
Права доступу до телефонії
Голосове меню Бітрікс24.IVR
Деталізація дзвінків
Все про CRM
Старт CRM
Картка CRM
CRM-форми
Пошта
новинка Підключаємо скриньку
новинка Робота з поштою
Більш 7 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!