Контакт-центр

Бітрікс24 об'єднє в CRM цифрові канали комунікацій з клієнтами: чат на сайті, Facebook, Instagram, Telegram, Viber та інші.
Контакт-центр допомагає любити клієнтів

Безкоштовно для 12 співробітників

  • Ваш Facebook, Instagram, Viber підключені до Бітрікс24
  • Контакти і вся переписка з клієнтами зберігається в CRM
  • Жодного потенційного клієнта не буде втрачено!
  • Ви відповідаєте клієнтам швидко і там, де їм зручно
Телефонія

Підключіть телефон до Бітрікс24: можна орендувати телефонний номер, підключити свій телефон або навіть власну АТС. Налаштуйте свій сценарій розвитку подій при зверненні клієнта.

Все збережеться в CRM. Детальніше

Відкриті лінії

Підключіть Facebook, Instagram, Telegram та інші цифрові канали до Відкритих ліній та відповідайте всім з єдиного чату своєї компанії.

Всі консультації з Відкритих ліній відразу ж потрапляють в CRM. Вся історія клієнта в картці CRM. Детальніше

Безкоштовний чат
на сайт

Клієнти напишуть вам з сайту, ви отримаєте повідомлення в Бітрікс24. Відповідь клієнт побачить на сайті.

Бітрікс24 допоможе отримати контакти клієнта.

CRM-форми в соцмережах

Ваш клієнт без праці заповнить заявку або звернення, не залишаючи новинну стрічку своєї соцмережі. При натисканні на кнопку рекламного оголошення в ВКонтакте або Facebook йому відкриється форма з уже заповненими полями

Всі дані автоматично потраплять у CRM.

CallTracking

Розподіліть номера телефонів по різними рекламним каналам та відстежте, звідки клієнтів прийде більше.

Вам не доведеться гадати при плануванні наступної акції, які рекламні носії вибрати.

Розподіл дзвінків та повідомлень

Дзвінки та повідомлення з підключених каналів потрапляють у ваш Контакт-центр і розподіляються між співробітниками за правилами черги.

Вся історія спілкування з клієнтом збережеться в Бітрікс24. Детальніше

Автовідповідач

Клієнт, який звернувся в неробочий час або під час великої завантаженості, отримає інформацію про це від автовідповідача.

Клієнти оцінюють розмови

Слідкуйте за тим, як ваші менеджери спілкуються: як швидко вони відповідають, які оцінки ставлять клієнти, самі оцінюйте діалоги.

Пошта

Підключіть свою поштову скриньку до Бітрікс24. Користуйтеся знайомими і зрозумілими сценаріями роботи з листами

Ви можете створити зустріч або поставити завдання прямо з вашого листа.

CRM-форми на сайті

Розміщуйте на своєму сайті анкети, запрошення, форми реєстрації.

Вся інформація з форм відразу ж потрапляє в CRM. Детальніше

Все зберігається
в CRM

Бітрікс24 впізнає вашого постійного клієнта, навіть якщо він звертається до вас по різним каналам, покаже історію спілкування з ним у CRM.

Аналіз роботи

Завдяки отриманим звітам ви зможете дізнатися навантаження за часом, оцінити ефективність як самих каналів комунікацій, так і роботу операторів.

Правильні звіти допоможуть вам приймати важливі стратегічні рішення.

Мобільна CRM

Залишайтеся завжди на зв'язку
з клієнтами і керуйте продажами з будь-якої точки світу!

Безкоштовний застосунок
для iPhone і Android

Коробкова версія
  • Працює на вашому сервері
  • Додатковий функціонал
  • Можливість доопрацювання
Ще про Контакт-центр
Налаштування
Онлайн-чат
Telegram
Facebook - Коментарі
Facebook - Повідомлення
Instagram
Skype, Slack, Kik, та інші канали
Віджет на сайт
новинка Аналітичні звіти
Детальна статистика
Права доступу
Готові відповіді
Оцінка якості обслуговування
Телефонія
Оренда віртуального номера телефону
Підключення SIP АТС за допомогою REST-застосунків
Способи підключення телефонії
Розподіл дзвінків між співробітниками
Перенаправлення під час виклику
Запис розмови
Права доступу до телефонії
Голосове меню Бітрікс24.IVR
Деталізація дзвінків
Все про CRM
Старт CRM
Картка CRM
CRM-форми
Пошта
новинка Підключаємо скриньку
новинка Робота з поштою
Більш 4 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!