Бітрікс24.Сінгапур

НОВА CRM

КАНБАН В ЗАВДАННЯХ

CRM підказує,
як потрібно працювати

Уявіть керування продажами без інструкцій, без постійних перевірок керівника, коли новий менеджер миттєво включається в робочий процес і завжди знає, що йому потрібно робити.

Ви один раз налаштовуєте індивідуальний процес продажів у Бітрікс24, далі CRM все контролює сама: видає завдання і доручення співробітникам, відправляє нагадування, планує зустрічі й дзвінки. Все, що потрібно робити менеджеру – це слідувати підказкам CRM, а керівникові - не допускати прострочених справ у співробітників.

Нова CRM: швидше, зручніше, простіше

Бітрікс24 ніколи ще не був таким доброзичливим :) Завдяки новому інтерфейсу і підказкам в CRM, співробітники швидко вливаються в робочий процес і встигають робити в три рази більше справ за день, ніж раніше.

Налаштуйте Бітрікс24 під себе, щоб працювати тільки з тією інформацією та інструментами, які вам дійсно потрібні і відмітайте зайве. Живий пошук, єдина картка CRM, адаптивні списки, канбан та інші новинки дозволяють працівникам справлятися з великим обсягом завдань, звернень клієнтів та угод.

Дивіться детальніше

Обдзвін клієнтів за списками CRM

CRM для холодних дзвінків

Завдяки списками обдзвону у Бітрікс24.CRM ваші працівники встигають обдзвонити вдвічі більше клієнтів за день. Бітрікс24 проконтролює, щоб менеджери зателефонували всім клієнтам зі списку та зафіксували результати розмови в CRM.

Ви отримаєте повну картину переговорів ваших співробітників, зрозумієте хто як працює і що потрібно поліпшити, щоб конверсія в продажі зросла.

Дивіться детальніше

Канбан у завданнях та проектах

Канбан в Бітрікс24 робить складні проекти простими і зрозумілими для вашої команди. Кожен учасник проекту бачить, на якій стадії знаходяться його завдання, які з них вимагають термінової уваги і що потрібно зробити далі, наприклад, підготувати дизайн-проект, узгодити договір і т. д.

Все, що вам потрібно зробити - це представити завдання у вигляді карток на Канбан-дошці та визначити стадії, за якими вони повинні рухатися. З Бітрікс24 ваші співробітники не пропустять жодного завдання і виконають всі точно в термін

Дивіться детальніше

Оцінка чатів у Відкритих лініях

Коли клієнт пише вам у чат

Бітрікс24 автоматично пропонує клієнту залишити контакти, щоб менеджер зв'язався з ним пізніше.

Далі в справу вступає CRM - самостійно запускає рекламу і підказує співробітникові, що потрібно робити і як «дотиснути» клієнта до угоди.

Автоматичний запит e-mail клієнта

Коли розмова закінчилася

Бітрікс24 пропонує клієнту оцінити, чи подобається йому відповідь співробітника. Якщо клієнту не сподобався діалог, керівник може прочитати чат і поставити свою оцінку.

Всі оцінки сумуються і відображаються в CRM - одразу зрозуміло, хто як працює. Побудуйте просту систему KPI для контакт-центру за допомогою оцінки чатів у Відкритих лініях.

Голосове привітання і меню (IVR)

Голосове меню значно скорочує час на обробку вхідних дзвінків і знижує навантаження на менеджерів контакт-центру. Завдяки заздалегідь записаним повідомленням, клієнти самі знаходять відповіді на типові питання без втручання операторів.

З Бітрікс24 більше жоден дзвінок не залишиться без відповіді та не згубиться із-за довгого очікування.

Бітрікс24.CRM коробкова версія

Ми створили абсолютно нову CRM для відділу продажів

Не всі готові керувати відділом продажів в хмарі. Для тих, хто воліє зберігати дані про клієнтів на власному сервері тепер доступні можливості CRM сервісу Бітрікс24 з коробки.

У новий продукт увійшли найбільш затребувані функції та нічого зайвого - CRM, Телефонія, Відкриті лінії, Завдання та проекти, Жива стрічка, Календарі, Диск. Вартість ліцензії всього 24 000 гривень.

Дивіться детальніше

Створіть свій Бітрікс24 зараз. Безкоштовно.