CRM для продажів

Бітрікс24.CRM допомагає продавати більше:
бере під контроль всі канали комунікацій з клієнтами, підказує, що робити і автоматизує продажі.
Бітрікс24.CRM допомагає продавати більше

Безкоштовно для 12 співробітників
CRM - система управління продажами і комунікаціями з клієнтами

  • Всі дзвінки, листи, чати з клієнтами на сайті та в соцмережах зберігаються в CRM
  • CRM сама веде клієнта по воронці: від холодного контакту до успішної операції
  • Роботи відправляють клієнтам листи, sms і автоматизують продажі
  • CRM-маркетинг допомагає посилити первинні та повторні продажі
Проста CRM

Ви бачите скільки запитів в обробці, на якій стадії і хто ними займається в даний час.

використовуйте канбан (дошка) для того, щоб бачити всі рухи по операціям.

Картка CRM

Видно всю історію угоди: від першого запиту клієнта (тексти листів, sms і чатів, записи дзвінків і зустрічей) до оцінки їм роботи ваших співробітників.

У картку заносяться коментарі та всі заплановані справи по клієнту. Детальніше

Спілкування в картці CRM

У картці CRM можна створювати швидкі чати для обговорення угод, лидов, компаній, контактів.

При цьому учасники чату стають виключно спостерігачами і не можуть вносити в картку ніяких змін.

Автоматизація продажів

Роботи CRM відправляють клієнтам листи, sms, голосові повідомлення, показують рекламу, ставлять завдання менеджерам.

CRM-маркетинг

Розсилки e-mail, sms, реклама з персональними пропозиціями під різні сегменти ваших клієнтів посилять первинні та повторні продажі.

Використовуйте готові шаблони, конструюйте свої та відстежуйте ефективність розсилок. Детальніше

Дзвінки з CRM

Ви орендуєте номер або підключаєте свою телефонію, і всі дзвінки та записи розмов зберігаються в CRM. Детальніше про Телефонію

Листи з CRM

Лист клієнту відправляється прямо з CRM. Отримання і прочитання листа фіксується. Все листування зберігається.

Безкоштовний онлайн-чат на сайт

Всі повідомлення з чату на сайті потрапляють в CRM і розподіляються між менеджерами. Контакти клієнта і все листування зберігаються.

Такий чат можна легко додати на будь-який сайт. Безкоштовно.

План продажів та звіти

Розподіляйте план між співробітниками, стежте за навантаженням на менеджерів і аналізуйте продажі.

Генератор продажів

По одному кліку Бітрікс24 створить повторні операції з вашими клієнтами і передасть їх менеджеру в роботу. А менеджер відправить, наприклад, привабливу інформацію по оновленню асортименту тим, хто купував товар в минулому сезоні.

Це хороша можливість залучити «старих» покупців до нових покупок. Детальніше

Документи у CRM

Друкуйте акти, рахунки, довіреності, товарні накладні за своїми шаблонами або користуйтеся готовими.

Довірте роботам створювати договори, рахунки, акти. Надсилайте їх по email, в чаті або посиланням в sms. Детальніше

CRM для послуг

Власники та менеджери автосервісів, салонів краси, клінік можуть вести розклад роботи майстрів і зайнятості ресурсів, пропонувати послуги бронювання.

За допомогою CRM-маркетингу відправляйте нагадування клієнту на телефон (голосове повідомлення або sms) і на email. Детальніше

Обмін даними з 1С

Ви можете налаштувати двонаправлений обмін даними (товари, контакти, компанії, замовлення) з 1С в реальному часі.

Підтримуються версії 1С: Бухгалтерія 3, 1С: Управління торгівлею 10.3, 11 і 1С: УНФ 1.6.

Сайти у CRM

За 15 хвилин створіть свій сайт або лендінг. Налаштуйте роботів із замовленнями в CRM, встановіть віджети онлайн-чату і соцмереж, створіть форми для заповнення.

Продавайте товари і ведіть історію продажів у CRM.

CRM-аналітика

 Аналізуйте готові звіти з продажів та роботі менеджерів.

Розгорніть будь-який показник, подивіться з чого він склався, зробіть свої висновки.

Наскрізна аналітика

Безкоштовно отримуйте відповіді на питання про окупність рекламних каналів і ефективність менеджерів.

Наскрізна аналітика в Бітрікс24 не вимагає інтеграції. Це один з його інструментів.

Мобільна CRM

Залишайтеся завжди на зв'язку і керуйте продажами з будь-якої точки світу!

Безкоштовний застосунок
для iPhone и Android

Коробкова версія
  • Працює на вашому сервері
  • Додатковий функціонал
  • Можливість доопрацювання
Ще про Бітрікс24.CRM
Картка CRM
Ліди
новинка Повторні ліди
Угоди
Контакти та Компанії
Комерційні пропозиції
Рахунки
Робота в режимі Канбан
Конвертація в угоду
CRM для послуг
Канбан в CRM
Продажі
Напрямки в угодах (мультиворонки)
Регулярні угоди
План продажів
Аналітичні звіти
Конструктор звітів
Гра з лічильниками: як лічильники допомагають продавати
Очищення місця в CRM
Комунікації з клієнтами
Листи з CRM
Дзвінки з CRM (вбудована телефонія)
Переписка у соцмережах і месенджерах
SMS з CRM
Безкоштовний онлайн-чат на сайт
Зворотний дзвінок на сайт
CRM-форма для збору контактів
Обдзвін по базі клієнтів
Історія комунікацій з клієнтом (таймлайн)
CRM-маркетинг
новинка Сегментація клієнтів
новинка Розсилки по e-mail
новинка Розсилки sms
новинка Голосові повідомлення
новинка Розсилки повідомлень (в канали Відкритих ліній)
новинка Реклама у Facebook, Google
Права доступу до CRM-маркетингу
Автоматизація продажів
Роботи для зв'язку з клієнтом: автоматичні листи, дзвінки, sms, голосові повідомлення
Роботи-нагадування менеджерам
Тригери для запуску дій у CRM
Свої роботи у CRM (webhooks)
Роботи та бізнес-процеси у CRM
Рахунки та способи оплати
Як виставляти рахунки клієнтам
Оплата рахунку онлайн
Регулярні рахунки
Банківський переказ
Paypal
Автозаповнення CRM
Облік всіх вхідних та вихідних дзвінків
Облік всіх вхідних та вихідних листів по електронній пошті
Чати в соцмережах і месенджерах
Контакти з онлайн-чату на сайт
З CRM-форм на сайті
Контроль дублікатів
Імпорт/експорт даних
Імпорт з .csv
Імпорт контактів з vCard, в .csv з Gmail, Outlook
Експорт контактів у .csv, Excel, Outlook
Міграція в Бітрікс24 з інших CRM
Товари в CRM
Управління каталогом товарів
Налаштування податків
Налаштування валют
Інтеграції
Інтеграція з 1С
1С-трекер
Інтеграція із Завданнями та Проектами
Інтеграція з Телефонією
Інтеграція з інтернет-магазинами на "Бітрікс: Управління сайтом"
Права доступу
та історія
Розподіл прав доступу до CRM за ролями
Журнал доступу співробітників до даних у CRM
Історія всіх змін
Налаштування CRM
Джерела контактів
Користувальницькі поля
Розумні реквізити (автозаповнення даних по ІПН)
Простий і класичний режим роботи CRM
Телефонія у CRM
Телефонія, способи підключення
Налаштування номеру
Налаштування
офісної АТС
Налаштування
хмарної АТС
Необмежене число вхідних ліній
Маршрутизація дзвінків між співробітниками
Перенаправлення під час виклику
Підключення телефонного апарату
Перехоплення дзвінка з телефонного апарату
Внутрішні номери для співробітників
Налаштування за робочим часом
Голосові повідомлення для привітання й автовідповідача
Запис розмов
Налаштування прав доступу в Телефонії
Обдзвін
IVR (голосове меню)
Оцінка якості розмови клієнтом
Групи співробітників
у черзі
Одночасний дзвінок на усіх вільних співробітників в черзі
Визначення джерела дзвінка за номером телефону
Розпізнавання голосу в текст
Більш 4 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!