IP-телефонія від Київстар в «Бітрікс24» прискорить роботу з клієнтами на 100%

Олена Калінова
27 Серпня 2015
Оновлена: 24 Грудня 2018
Компанія «1С-Бітрікс» спільно з компанією «Київстар» запускають для українських користувачів хмарного сервісу «Бітрікс24» нову послугу - IP-телефонію. Нова функціональність дозволить клієнтам орендувати міські телефонні номери і здійснювати дзвінки по Україні та за кордон прямо з інтерфейсу сервісу «Бітрікс24». Вже зараз IP-телефонія доступна в п'яти обласних центрах України: Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одеса та Львів. У планах компаній підключити всі великі міста.

f2508ebb45e0a4b97a723bc2366374a5.png
Тепер в «Бітрікс24» з'явилася повноцінна віртуальна АТС, яка дає можливість: підключати необмежену кількість вхідних ліній і приймати необмежену кількість вхідних дзвінків, створювати внутрішні номери для всіх співробітників, налаштовувати правила обробки вхідних викликів, отримувати повідомлення про пропущені дзвінки, проводити запис розмов, зберігати історію вхідних, вихідних і пропущених дзвінків, отримувати детальну статистику по всіх дзвінкам, користуватися інтеграцією з CRM, підключати телефонні апарати, прямо з браузера в один клік, дзвонити зовнішнім абонентам на стаціонарні та мобільні телефони по Україні та за кордон - і все це без необхідності підключення своєї власної АТС, користуючись лише нашими можливостями.

Раніше користувачам вже були доступні голосові і відеодзвінки всередині компанії, а також внутрішній чат. Також зберігається можливість підключення до «Бітрікс24» офісних або віртуальних АТС.

Один з поширених сценаріїв - інтеграція IP-телефонії з CRM. Під час вхідного дзвінка ім'я клієнта визначається автоматично (відкривається картка клієнта), при цьому можна працювати з угодами, пропозиціями та рахунками цього клієнта. Кожен дзвінок автоматично фіксується в СRM, а файл із записом розмови з клієнтом буде прикріплений до картки клієнта. Можна подзвонити з комп'ютера на мобільний або міський номер клієнта, при цьому якщо дзвонить новий клієнт, то його образу можна додати в CRM.

«Запуск IP-телефонії в Україні став логічним і очікуваним оновленням в нашому хмарному сервісі. Ця послуга дозволяє збільшити ефективність роботи менеджерів з продажу або операторів кол-центру в 2 рази за рахунок скорочення часу обробки одного дзвінка і збільшення кількості прийнятих дзвінків або оброблюваних замовлень, а також можливості здійснення дзвінка прямо з браузера в CRM. Тепер «Бітрікс24» володіє всіма інструментами, необхідними компаніям середнього та малого бізнесу для організації роботи співробітників, причому як в офісі, так і віддалено. Більше немає необхідності в дорогому обладнанні для офісної АТС, не потрібні складні ресурсомісткі інтеграції », - розповідає Дмитро Суслов, директор українського офісу компанії «1С-Бітрікс».

Функціональність реалізована за рахунок інтеграції з хмарною платформою VoxImplant з використанням технології WebRTC, а телекомунікаційним партнером стала компанія «Київстар». Всі телефонні дзвінки з «Бітрікс24» при оренді номера здійснюються згідно тарифів цієї компанії.

«Київстар» вперше запускає проект інтеграції телекомунікаційних послуг з онлайн-сервісом для абонентів малого та середнього бізнесу. Ми переконані, що запропонована функціональність виявиться корисною для користувачів сервісу і готові до подальшого розширення співробітництва для створення великих можливостей розвитку для українського бізнесу », - говорить директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Євген Кражан.

Детальну інформацію про підключення телефонії можна знайти в розділі «Підтримка».
Безкоштовно. Необмежено. Онлайн.
Бітрікс24 - це місце, де кожен може спілкуватися, спільно працювати над завданнями і проектами, управляти клієнтами і робити набагато більше.