Сьогодні у нашій рубриці
"5 простих порад з виживання у нових економічних умовах" - Денис Каплунов, бізнес-копірайтер №1 в СНД та засновник
агентства "Студія Дениса Каплунова". Ми продовжуємо спілкуватися з відомими особистостями Уанета і збирати поради та ідеї для успішного керування бізнесом у нелегкі часи.
5 порад з виживання в кризу:
№1 - змінюйте настановиЩо означає «виживання»? Виживання - це вибір слабких людей і фахівців. Будь-який кризовий час - це індикатор професіоналізму та знак для природного відбору на ринку. У цей час одні з ринку йдуть, а інші трансформуються і знімають "вершки". Гроші ж померти не можуть.
№2 - «кіт та мишки»У кризовий час слабкі сторони конкурентів виходять на перший і передній план. Зробіть їх слабкість своєю силою. При цьому швидко усувайте свої слабкості.
№3 - проявіть маркетингову гнучкість
У кризовий час потрібно змінюватися. Наприклад, зробіть акцент на нішах, відкрийте нові продуктові напрямки або займіться «конструктором» - розкладіть велику послугу на кілька дрібних. Запропонуйте клієнтові кілька опцій одного і того ж (продукту або послуги), нехай сам вибирає.
№4 - зробіть кризу трендомВсі плачуть про кризу. Свою кризу. А тепер давайте думати - при загальному бізнес-хаосі криза стосується не тільки вас. Висновки? Запропонуйте ринку рішення, яке допоможе вашій клієнтської аудиторії з високо піднятою головою подолати кризу. Тільки не брешіть. Гроші жартів не люблять, вони за це карають. Як ви думаєте, чому слово «антикризовий» стало таким модним?
№5 - рішучістьПоменше читайте порад, побільше думайте своєю головою і слухайте клієнта. Почніть робити, а не чекати. У кризу швидкість думки і оперативність її впровадження - це флагман,який виводить вас на новий рівень. Більш успішний рівень.
Сумніваєтеся у своїх силах? Тоді відразу зачиняйтеся і йдіть з ринку. У важкі часи ніхто не співпрацює з невпевненими.
Жорстко написав? Вибачте, але у кризу навіть на кондитерських виробах менше цукру.
Денис Каплунов,
Бізнес-копірайтер №1 в СНД
Засновник агентства "Студія Дениса Каплунова".