Бізнес-органайзер
Доки одні працівники користуються Skype і Excel, інші Google Docs і Viber, треті електронною поштою та «1С», левову частку робочого часу з'їдає взаємне непорозуміння. Коли у кожного відділу і будь-якого співробітника свій інструмент для роботи, завдання виконуються повільно, через суперечки та конфлікти, з помилками і переробками.
Щоб правильно організувати роботу працівників, потрібен загальний для всього підприємства онлайн-планувальник завдань. У «Бітрікс24» всі інструменти зібрані в одному місці. Користувачі ставлять один одному завдання, обмінюються календарями, призначають зустрічі, планують, керують робочим часом. Безкоштовний онлайн-планувальник полегшує рутинну роботу співробітників і тому не сприймається як нав'язаний інструмент контролю.