Що таке CRM

Концепція CRM (Customer Relationship Management) означає, що розрізнені інструменти ведення бізнесу об'єднуються в налагоджену систему. Замість табличок Excel, месенджерів, багатьох документів та біганини по кабінетах залишається один-єдиний сервіс. У нього входять програми для збору даних про клієнтів, управління угодами, контролю за менеджерами, аналітики і прогнозування. Він спрощує рутину, прискорює прийняття правильних рішень і виключає помилки.

Переваги використання таких систем:

  • Єдина база замовників і контрагентів, в якій зберігаються всі дані
  • Прозорість і контроль роботи відділу продажів. Відразу зрозуміло, хто за що відповідає і на яких етапах угоди/li>
  • Облік і аналіз статистики руху замовлень. Можна швидко визначити, з чиєї вини зірвалося замовлення, проаналізувати причини і зробити висновки
  • Спираючись на статистику та аналіз, можна прогнозувати виручку і планувати розвиток підприємства
Фото Переваги використання CRM систем

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Можна вкладати величезні кошти в залучення відвідувачів – маркетинг, рекламу, SEO-просування. Але просто так відвідувачі не стають клієнтами.

Подивіться на функції CRM-системи, котрі допоможуть перетворити потенційних покупців у клієнтів.
  • Заявки потенційних покупців на сайті і дзвінки через АТС автоматично фіксуються в базі і перетворюються в завдання для співробітників служби продажів. Втрати звернень виключаються.
  • Всі етапи договору контролюються в інформаційній системі. Програма підказує співробітникові подальші дії. Наприклад, нагадати замовникові про терміни, поміняти статус угоди, виставити рахунок. Завдяки роботі в CRM-системі, збитки від помилок і забудькуватості персоналу зводяться до мінімуму.
  • Історія договорів і пов'язані з ними документи доступні керивнікам і виконавцям. Пошук по базі легко виявляє потрібні дані.
  • Робота з CRM «Бітрікс24» дозволяє швидше планувати і вирішувати робочі справи. Можна ставити завдання колегам, призначати зустрічі з покупцями, планувати дзвінки або надсилати листи.
Фото Управління взаємовідносинами з клієнтами

Фото Управління взаємовідносинами з клієнтами в Бітрікс24

Автоматизація та контроль відділу збуту

«Бітрікс24» включає базу лідів, контактів та компаній. Пов'язані з ними угоди та завдання обробляються стандартизованими процедурами у вигляді напівавтоматичних бізнес-процесів. З їх допомогою можна організувати листи, дзвінки, виставлення рахунків, додавання товарів і призначення відповідальних.

Начальник відділу у будь-який момент бачить динаміку і результати роботи підлеглих. По кожній операції можна дізнатися витрачений на неї час і відстежити проблемні етапи, налаштувати «воронку продажів».

Кожному менеджеру CRM розраховує показники ефективності та становить за ним зведений рейтинг
Фото Автоматизація та контроль відділу збуту

Інтеграція з бухгалтерією

«Бітрікс24» і «1С-Підприємство» обмінюються даними в автоматичному режимі. Співробітники відділу продажів працюють тільки за актуальними цінами, складським залишкам і проплатам. Можливість виписати відсутній в наявності товар або продати позицію за старими цінами виключена в принципі.
Фото Інтеграція з бухгалтерією

Мобільність

Керівник не може втрачати час даремно. Він використовує будь-яке очікування для контролю та розпоряджень, якщо на телефоні встановлена мобільна версія CRM. Отримає звіт, призначить відповідального, розпорядиться виставити рахунок клієнту прямо з пробки або черги в податковій.

Наш мобільний додаток дозволяє оперативно отримувати відомості по новим лідами та угодам, і повноцінно керувати каталогом товарів, клієнтською базою, завданнями і планами.
Фото Мобільність Бітрікс24

Аналітика і прогнози

Зібрані відомості не тільки спрощують поточну роботу з покупцями. Аналіз за різними показниками дає підстави для корекції та прогнозування планів збуту.

«Бітрікс24» включає 8 звітів у різних розрізах, в тому числі по «воронці продажів», сумах договорів, оплатах, забутих і поточних угодах. За допомогою візуального конструктора можна створювати власні комплексні звіти.
Фото Аналітика і прогнози

Безпека

Інформаційні системи приватних підприємств повні комерційних таємниць. Контакти клієнтів і деталі договорів повинні бути суворо конфіденційні. «Бітрікс24» обмежує доступ у відповідності з ролями користувачів (підлеглий, начальник відділу, директор, адміністратор і т.д.), а також за групами, департаментам, відділам та конкретним співробітникам.
Фото Безпека CRM

Види CRM

«Бітрікс24» універсальна. Вона включає функціонал 4/5 відомих систем керування взаємовідносинами з клієнтами CRM.
  • Автоматизує операційні процеси маркетингу і продажів, як SFA-системи
  • Підтримує сервісне обслуговування покупців, як Service Desk
  • абезпечує єдину взаємодію із зверненнями абонентів, що надходять по різним каналам (голосова телефонія, сайт, електронна пошта), як Contact-center
  • Накопичує дані транзакцій, зберігає їх і систематизує, а також забезпечує інтелектуальну обробку показників, як аналітичні системи управління
Фото Види CRM

«Бітрікс24.CRM» не потребує вкладень!

Функціонал «Бітрікс24» забезпечує все, що необхідно для організації діяльності компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між численними сервісами. Не потрібно додаткового ПО. Не потрібно довгого виснаджуючого впровадження. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Достатньо будь-якого браузера.

Фото Бітрікс24.CRM не потребує вкладень
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!