CRM для гарантійних і сервісних центрів

ЦРМ для гарантійних і сервісних центрів – комплекс інструментів і функцій для грамотної організації роботи компаній. Система дозволяє автоматизувати бізнес-процеси, налагодити комунікацію між співробітниками, полегшити їх взаємодію з клієнтами.

З чого починається робота

Щоб отримувати заявки, необхідно використати віджет на сайт. Заповнивши необхідні поля форми, можна залишити заявку на послуги одразу або задати фахівцям питання в онлайн-чаті.
Під час заповнення форми на сайті в системі відразу створюється угода і контакт клієнта. Безпосередньо з цієї сторінки менеджер може створювати завдання майстру. Після завершення ремонту або гарантійного обслуговування завдання необхідно закрити. Після цього менеджер відправляє клієнту рахунок на оплату.
Тому безпосередньо зі сторінки угоди ми створюємо завдання майстру. Посилання на угоду прикріплюється до задачі автоматично.
Фото З чого починається робота в Бітрікс24

Можливості порталу

У картці СРМ можна створювати чати для обговорення умов угоди, компаній або контактів.
CRM гарантійних і сервісних центрів максимально автоматизує продаж послуг сервісних центрів. Спеціальні роботи відправляють клієнтам листи електронною поштою, sms-повідомлення, показують рекламу та створюють завдання для співробітників. Дзвінки й розмови з порталу зберігаються в СРМ.

За допомогою маркетингових інструментів користувачі порталу можуть налаштовувати розсилки, які допоможуть робити нові й повторні продажі. Для цього в системі представлено чимало готових шаблонів.
На сайт компанії можна встановити безкоштовний онлайн-чат. Повідомлення з нього потрапляють до програми й розподіляються між менеджерами компанії.

Всі співробітники мають перед собою список завдань із зазначенням основної інформації й контактів клієнта та терміном, до якого їх треба виповнити. Така система дозволяє стежити за навантаженням майстрів і менеджерів, вносити корективи в їх розклад і спрощувати процес запису нових клієнтів.
У СРМ гарантійних і сервісних центрів представлені готові шаблони необхідних для сфери діяльності документів – від актів до рахунків. Роботи складають документацію й надсилають клієнтам.
Система допомагає створити власний лендінг або сайт. Користувачі можуть налаштувати роботів із замовленнями в ЦРМ, встановити віджети соціальних мереж і онлайн-чату, розробити форму для заповнення. Програма добре інтегрується з 1С, забезпечуючи двосторонній обмін замовленнями та контактами.

Портал має вбудовану безкоштовну аналітику, яка дозволяє зрозуміти чи окупаються рекламні кампанії та наскільки ефективним є трафік. Вона також може вирахувати доцільність витрат на рекламу.
Бітрікс24 – зручне рішення для організації якісного обслуговування клієнтів гарантійних і сервісних центрів. Керівництво компанії може управляти ремонтними роботами навіть на відстані.
Фото Можливості порталу

Фото Використовуйте інформацію в Бітрікс24

Фото Вбудована аналітика в Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!