Можливості порталу
У картці СРМ можна створювати чати для обговорення умов угоди, компаній або контактів.
CRM гарантійних і сервісних центрів максимально автоматизує продаж послуг сервісних центрів. Спеціальні роботи відправляють клієнтам листи електронною поштою, sms-повідомлення, показують рекламу та створюють завдання для співробітників. Дзвінки й розмови з порталу зберігаються в СРМ.
За допомогою маркетингових інструментів користувачі порталу можуть налаштовувати розсилки, які допоможуть робити нові й повторні продажі. Для цього в системі представлено чимало готових шаблонів.
На сайт компанії можна встановити безкоштовний онлайн-чат. Повідомлення з нього потрапляють до програми й розподіляються між менеджерами компанії.
Всі співробітники мають перед собою список завдань із зазначенням основної інформації й контактів клієнта та терміном, до якого їх треба виповнити. Така система дозволяє стежити за навантаженням майстрів і менеджерів, вносити корективи в їх розклад і спрощувати процес запису нових клієнтів.
У СРМ гарантійних і сервісних центрів представлені готові шаблони необхідних для сфери діяльності документів – від актів до рахунків. Роботи складають документацію й надсилають клієнтам.
Система допомагає створити власний лендінг або сайт. Користувачі можуть налаштувати роботів із замовленнями в ЦРМ, встановити віджети соціальних мереж і онлайн-чату, розробити форму для заповнення. Програма добре інтегрується з 1С, забезпечуючи двосторонній обмін замовленнями та контактами.
Портал має вбудовану безкоштовну аналітику, яка дозволяє зрозуміти чи окупаються рекламні кампанії та наскільки ефективним є трафік. Вона також може вирахувати доцільність витрат на рекламу.
Бітрікс24 – зручне рішення для організації якісного обслуговування клієнтів гарантійних і сервісних центрів. Керівництво компанії може управляти ремонтними роботами навіть на відстані.