CRM для навчальних курсів

Для успішного ведення навчальних курсів необхідно використовувати багато каналів – від месенджерів до соціальних мереж. До того ж, потрібно складати й зберігати велику кількість документації, збирати інформацію про студентів і викладачів, забезпечувати їм ефективну комунікацію. CRM для навчальних курсів представляє собою комплекс інструментів для вирішення цих завдань.

Комунікаційні канали

У системі об’єднані всі комунікаційні канали – телефонні дзвінки, SMS-повідомлення, соцмережі, месенджери, заявки з сайту. Програма зберігає записи розмов, листування та контактні дані клієнтів. Користувачам надається можливість автоматично чи вручну створювати картки потенційних студентів, розподіляти чергу звернень між менеджерами, підключати чат-бот з готовими відповідями.

Такий функціонал автоматизує взаємодію з клієнтами й розвантажує співробітників навчального центру. CRM дозволяє підключати телефонію. Менеджери компанії можуть вносити клієнтів до списку контактів, ділити їх за групами. У вікні розмов робляться коментарі, плануються дати наступних дзвінків. Бітрікс24 допомагає створювати сайти, промо-сторінки й лендінги. Перед запуском курсу можна запускати ресурс з його анонсом або детальною інформацією про нього. На сайті є можливість створення форми заявки на запис. Вхідні повідомлення обробляються в системі.



Фото Придбати і утримати з Бітрікс24

Управління навчальним процесом

Програма пропонує користувачам шаблони документів. Вони можуть виставляти рахунки клієнтам і вести список оплат. Система має функцію регулярних платежів, яка автоматично відправляє рахунки в необхідну дату. В СРМ для навчальних курсів просто розділяти контакти для різних курсів та навчальних груп. Розклад занять, постанова завдань викладачам і адміністраторам створюються за допомогою календаря. У цьому розділі також публікуються навчальні матеріали та домашні завдання для студентів. На порталі можна створювати навчальні чати трьох видів – загальні, індивідуальні й закриті. Відеоконференції й відеовиклик викладачі використовують для проведення лекцій і майстер-класів в режимі онлайн.
Фото Придбати і утримати з Бітрікс24

Звіти й результати роботи

Вбудована аналітика системи використовується для відстежування ефективності роботи менеджерів, виконання планів продажу курсів і проведення рекламних кампаній. Візуальна воронка дозволяє визначити на якому з етапів знаходиться клієнт, які дії необхідні для перетворення його в студента. Аналітика наочно показує, коли потрібно коригувати або змінювати тактику поведінки з замовником, пропонувати додаткові або суміжні курси. Програма легко інтегрується з інструментами аналітики й реклами. В системі можна створювати рекламні кампанії й відслідковувати кількість дзвінків і заявок на проходження курсу, витрачені кошти та число успішно закритих угод. У ЦРМ для навчальних курсів є конструктор звітів, який формується відповідно до потреб користувачів. Звіти можна складати за певний період, отримані оплат від одного чи групи студентів. Програма також дозволяє формувати звіти з рекламних кампаній, курсів, зайнятості викладачів, роботи менеджерів і адміністраторів.
Фото Хто з менеджерів – слабка ланка

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!