CRM для автопарку таксі

Кількість служб таксі постійно зростає. Щоб отримати перевагу на ринку їх власники пропонують клієнтам низькі ціни, нараховують бонуси за поїздки, дарують знижки й розробляють безліч інших цікавих пропозицій. Використання CRM-системи для автопарку таксі допомагає організувати роботу компанії найбільш продуктивним чином. Сервіс Бітрікс24 пропонує своїм користувачам зручні інструменти, які дозволяють налагодити процеси взаємодії персоналу й клієнтів, диспетчерів і водіїв, а також надають можливість керівництву оцінювати ефективність роботи служби загалом й кожного окремого співробітника.

Функціональні можливості CRM-системи

Бітрікс24 представляє собою сучасну платформу, що дозволяє автоматизувати всі етапи бізнес процесу підприємства, яке надає послуги пасажирських перевезень. Використання інструментів платформи допомагає завойовувати й швидко розширювати клієнтську базу. Керівництво сервісів таксі отримує якісне оснащення, з допомогою якого воно має змогу відстежувати працездатність усіх членів персоналу й аналізувати актуальний стан справ. Також функціонал ЦРМ-системи для автопарку таксі надає можливість застосування маркетингових інструментів для залучення потенційних і повторних клієнтів.
Фото Функціонал клієнти

Серед можливостей Бітрікс24:

  • Ведення бази клієнтів. CRM автоматично створює картки лідів, що звернулися до служби таксі. Платформа зберігає контактні дані клієнта й іншу необхідну інформацію про нього. При повторному зверненні спілкування з замовником таксі стає набагато продуктивнішим.
  • Облік транспортних засобів, що входять до автопарк. CRM-системи для автопарку таксі дозволяє створювати списки всіх автомобілів, які знаходяться в розпорядженні компанії. За кожною машиною можна закріпити водія. Це дозволяє відстежувати якість роботи персоналу.
  • Дзвінки з СРМ-системи. Підключена телефонія дозволяє правильно розподіляти навантаження між диспетчерами. Платформа автоматично визначає вільного оператора й зв’язує клієнта з ним. Як результат, замовнику не потрібно чекати черги. До того ж, записи дзвінків зберігаються в сервісі, тому керівництво в будь-який час може перевірити, як працюють менеджери.
  • Розклад. За допомогою цієї функції легко визначити кількість вільних автомобілів. Система зберігає необхідні дані про розклад водіїв, тому менеджер може поглянувши на розклад одразу зрозуміти, хто з водіїв на зміні, а хто вихідний. Це допомагає диспетчерам виставляти час очікування, тому клієнт отримує актуальну інформацію про швидкість приїзду машини.
  • Ведення маркетингових кампаній. СРМ-система для автопарку таксі Бітрікс24 надає можливість налаштовувати відправку email-розсилок та реклами з персональними пропозиціями для клієнтів. Платформа містить готові шаблони, які можна швидко адаптувати під потреби служби таксі. Користувачі можуть відстежувати ефективність усіх маркетингових заходів.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів


Фото Управління і аналіз бізнес-процесів
Впровадження CRM-системи покликане вивести ефективність роботи таксі на новий рівень. Якісна організація взаємодії персоналу й клієнтів призводить до підвищення лояльності останніх до компанії й росту прибутку. Для експлуатації програми можна використовувати будь-які пристрої – від телефону до ПК.
Фото Функціонал клієнти

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 12 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!