Почніть діалог з клієнтами
«Холодні дзвінки» клієнтам залишають 80% абонентів байдужими або викликають у них роздратування. Якщо ви хочете, щоб у вас купували сьогодні, завтра і післязавтра, вступайте з ними в діалог. Вивчайте потреби потенційних покупців, ретельно готуйте опис товарів, скрипти обдзвонів, листи. Знайдіть спосіб отримати зворотний зв'язок від споживачів, щоб вони давали вам поради або вказували на недоліки.
Щоб зацікавити і залучити майбутніх покупців, ви можете:
- Влаштовувати опитування для читачів блогу або розсилки
- Безкоштовно роздавати корисні матеріали
- Організувати постійну онлайн підтримку
І пам'ятайте, клієнт завжди правий! Знайдіть спосіб задовольнити розчарованого покупця, і він стане вірним прихильником вашої компанії.