Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Супровід клієнтів

Новий продаж обходиться в 5-10 разів дорожче повторного. Тому утримувати покупців вигідніше, ніж зосереджуватися на нових замовниках. Щоб переконати покупця прийти ще раз, вам знадобляться спеціальні інструменти.

Встановіть систему взаємовідносин з клієнтами (CRM), щоб:

  • Фіксувати кожне звернення покупців
  • Зберігати історію спілкування з замовниками
  • Вести базу контактів
  • Не забувати про дзвінки та зустрічі
  • Вчасно вітати клієнтів зі святами
  • Дзвонити контрагентам і записувати розмови
  • Аналізувати продуктивність роботи менеджерів відділу продажів

«Бітрікс24.CRM» автоматизує ці процеси та десятки інших! Вам не доведеться вручну вбивати дані, шукати потрібну інформацію, готувати обдзвони і розсилки.
Фото Система взаємовідносин з клієнтами з Бітрікс24

Управління клієнтською базою

Клієнтська база у вигляді списку контактів і адрес гальмує бізнес. Для управління відносинами з клієнтами паперовий блокнот і навіть таблиці Excel — занадто повільні й трудомісткі інструменти. База повинна не просто зберігати історію взаємодії з клієнтами, архів звернень по всіх каналах, записи телефонних розмов, опис укладених і зірваних угод. Ділова інформація потрібна в будь-якій точці світу, миттєво і в зручному для сприйняття вигляді. Все це може забезпечити безкоштовна CRM-система «Бітрікс24».
Фото Управління клієнтською базою в Бітрікс24

Як вести клієнтську базу

Як вести клієнтську базу, зберігаючи комерційну таємницю? Файли з контрагентами та фінансовою інформацією легко скопіювати і винести. Цим користуються недобросовісні працівники. Підкуплені конкурентами, вони влаштовують витоки. Звільняючись, вони крадуть контакти і відводять постійних покупців.

CRM не допускає таких зловживань. Службова інформація зберігається в клієнт-серверних баз даних і скопіювати її непомітно не вийде.
Фото Як вести клієнтську базу в Бітрікс24

«Потоваришуйте» із замовником

При першому контакті новий замовник не знає ні вас, ні ваших пропозицій. Для нього ви нічим не відрізняєтеся від конкурента, хіба що ціною. Щоб побудувати «дружні» відносини, необхідна планова, систематична робота по утриманню клієнтів. Управління контактами включає в себе: підстроювання під графік ключових фігур замовника, спілкування по комфортним для них каналах, облік особистих симпатій і антипатій.

CRM-програма для роботи з ключовими клієнтами дозволяє складати оптимальний розклад і планувати індивідуальну роботу для кожного із співробітників відділу продажів. Таким чином, скорочуються непродуктивні трудозатрати, зусилля зосереджуються на пріоритетних напрямках, зростає продуктивність колективу.
Фото «Потоваришуйте» із замовником в Бітрікс24

Почніть діалог з клієнтами

«Холодні дзвінки» клієнтам залишають 80% абонентів байдужими або викликають у них роздратування. Якщо ви хочете, щоб у вас купували сьогодні, завтра і післязавтра, вступайте з ними в діалог. Вивчайте потреби потенційних покупців, ретельно готуйте опис товарів, скрипти обдзвонів, листи. Знайдіть спосіб отримати зворотний зв'язок від споживачів, щоб вони давали вам поради або вказували на недоліки.

Щоб зацікавити і залучити майбутніх покупців, ви можете:
  • Влаштовувати опитування для читачів блогу або розсилки
  • Безкоштовно роздавати корисні матеріали
  • Організувати постійну онлайн підтримку

І пам'ятайте, клієнт завжди правий! Знайдіть спосіб задовольнити розчарованого покупця, і він стане вірним прихильником вашої компанії.
Фото Почніть діалог з клієнтами в Бітрікс24

Організуйте систему роботи з клієнтами

Робота з клієнтською базою за допомогою CRM-системи виглядає так: занесіть зібрані контакти в клієнтську базу, розподіліть чергу обробки заявок та дзвінків між співробітниками, для оптимізації процесу відкрийте інформацію про замовників для співробітників, щоб вони збудували локальні плани і готувалися до переговорів заздалегідь.
Фото Організуйте систему роботи з клієнтами в Бітрікс24

Дізнайтеся клієнта

При черговому вхідному телефонному дзвінку «Бітрікс24» автоматично викличе картку покупця і покаже її клієнт-менеджеру. З неї співробітник відразу дізнається, хто дзвонить і що його цікавило раніше. Навіть якщо співробітник пропустить дзвінок, система автоматично запише звернення і нагадає йому про подію.

Складайте і реалізуйте плани розвитку ключових клієнтів. Інформуйте про хід робіт, спеціальні акції, персональні та святкові знижки.
Фото Дізнайтеся клієнта в Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!