CRM для обліку складу

CRM система для обліку складу – це потужний інструмент в роботі з великою кількістю товарів. Вона допомагає автоматизувати процес управління складом, оперативно вести облік надходжень і витрат товарів, імпортувати прайси і зберігати всі дані. В одній базі зручно вести облік лідів, клієнтів, заявок і відвантажень.

Робота з товарами

Розроблений функціонал платформи дає можливість оформляти надходження і списання товарів на склад, їх переміщення між складами, а також рахувати залишки. Продукти можна враховувати за штрих-кодом, що економить час при внесенні їх до каталогу та відвантаженні. З допомогою системи оформляються повернення й списання, вводяться залишки, переміщуються товари в точки видачі або продажів. Користувач платформи швидко знаходить товари й визначає їх кількість. У картці продукту зберігається інформацію про нього та характеристики. Для кожного товару ведеться історія – коли, скільки й хто його відвантажував на склад. Програма дозволяє здійснювати підбір продуктів за багатьма параметрами одночасно.
Фото Робота з товарами

Документація

ЦРМ система для обліку складу зберігає всі необхідні документи. Основні їх види – прихід товар, його переміщення, повернення й списання. Завдяки їм можна робити всі існуючі складські проводки. Програма здатна автоматично формувати договори або разові угоди. Їх можна автоматично відправляти на електронну адресу клієнта. Платформа дозволяє створювати й зберігати списки постачальників, з якими працює компанія. Система оптимізує роботу зі створення звітів за залишком товарів на складі та їх запасами. Звіти мають параметри для налаштування під потреби компанії. За необхідністю вони експортуються в форматі Excel або роздруковуються. Оформлення будь-якого пакета документів займає всього декілька хвилин.



Фото Документація в Бітрікс24

Операції

В програмі є можливість контролювати всі фінансові операції – оплати по відвантаженню, заборгованості клієнтів і партнерів. Платформа дозволяє швидко проводити платежі й отримувати звіти за надходженням й витратам коштів. Користувачі системи мають можливість виставляти й контролювати завдання. Їх вносять в календар, розподіляють між менеджерами й додають функцію нагадування. До завдання вказуються дедлайни, файли, коментарі, а також спостерігачі, які будуть контролювати його виконання. Задачі можна делегувати іншому співробітнику.
Фото Операції в Бітрікс24

Взаємодія з клієнтами та маркетинг

СРМ система для обліку складу об'єднують в собі функціонал складського обліку й роботу з клієнтами. Платформа легко синхронізується з сайтом, що дозволяє швидко реагувати на запити. Менеджер може в будь-який момент отримати інформацію про те, скільки товару є в залишку й скільки зарезервовано. Завдяки цій інформації співробітники без проблем відповідають на запити клієнтів. У програмі є інструменти для контролю всіх етапів замовлення й відправки продуктів. Інструменти маркетингу дозволяють налаштовувати розсилки по sms, а також електронною поштою й у месенджерах.
Фото Взаємодія з клієнтами та маркетинг

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!