CRM для інтернет-магазину

Ви витрачаєте гроші на залучення клієнтів, але продаж не ростуть? Можливо, ви неправильно будуєте стосунки з покупцями: не встигаєте обробляти замовлення, не відповідаєте на дзвінки, забуваєте нагадати про покинуті кошики. CRM-система для інтернет-магазину упорядкує ваші відносини з клієнтами.

Наводимо порядок у клієнтській базі

CRM для інтернет-магазину допоможе зберегти і правильно використати всю інформацію про клієнтів, історії покупок, стан замовлень. В CRM потрапляє вся потрібна інформація:
  • Ліди з сайту
  • Замовлення з інтернет-магазину
  • Записи телефонних дзвінків
  • Етапи угод
  • Відомості про клієнтів
  • Дані про виставлені рахунки і каталоги товарів з «1С»
Фото Порядок у клієнтській базі в Бітрікс24

Обробляємо замовлення швидко і без втрат

Кошти і зусилля, витрачені на залучення клієнтів, не повинні пропасти даремно. CRM допомагає зберегти і обробити всі вхідні запити: замовлення, дзвінки, звернення з сайту.
  • Слідкуйте за станом замовлень. Вся інформація по етапам угоди зберігається в CRM і абсолютно прозора. В CRM всі клієнти будуть враховані, а угоди не будуть «зависати» на якому-небудь кроці
  • Оперативно обробляйте великі потоки замовлень. Розподіляйте ліди та замовлення між менеджерами по різним параметрам: по сумі замовлення, по клієнтам, по стану замовлення
Фото Швидке оброблення замовлень в Бітрікс24

Спілкуйтеся з клієнтами

Перетворіть випадкових покупців у відданих шанувальників. CRM допомагає піклуватися про клієнтів і надавати кожному з них кращі умови та сервіс.
  • Спілкуватися з клієнтами можна прямо з CRM. Телефонуйте їм прямо з «Бітрікс24» на мобільний або стаціонарний телефон
  • Аналізуйте телефонні розмови. CRM автоматично зберігає всі телефонні розмови в картці клієнта. Прослуховуйте записи, перевіряйте, чи правильно спілкуються ваші оператори
  • Використовуйте по максимуму збережену в CRM інформацію. Вітайте клієнтів зі святами, повертайте до кинутих кошиків, плануйте індивідуальні пропозиції
Фото Спілкування з клієнтами в Бітрікс24

Аналізуйте роботу відділу продажів

CRM допомагає зробити роботу відділу продажів більш прозорою і зрозумілою. Аналіз воронки продажів, суми угод, контролю оплат та інших параметрів дозволить оцінити ефективність всього відділу продажів і кожного співробітника окремо.
  • Погляньте на «воронку продажів». Скільки угод в обробці? По скільком уточнюється інформація і розіслані комерційні пропозиції? Скільки в процесі переговорів і скільки вже закрито?
  • Оцінюйте ефективність менеджерів з їх особистих KPI: кількість дзвінків, оброблених лідов, оплачених замовлень
  • Створюйте свої звіти за допомогою конструктора: додавайте свої поля при налаштуванні форм CRM
Фото Аналіз роботи в Бітрікс24

Інтеграція з інтернет-магазином та «1С»

  • Отримуйте інформацію про замовлення прямо в CRM. Сайти на «1С-Бітрікс» легко інтегруються з CRM «Бітрікс24»
  • Не дублюйте дані CRM і «1C». Ці системи автоматично обмінюються каталогом товарів та інформацією по віставленім рахункам. Інформація з 1С завжди доступна менеджерам в CRM.
Фото Інтеграція з інтернет-магазином та «1С»

«Бітрікс24» - це не тільки CRM для інтернет-магазину

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM для інтернет-магазину
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!