Як працює програма
Розклади в Бітрікс24 дозволяють грамотно організовувати роботу компанії. Користувачі системи бачать, які ресурси і працівники вільні в певний час. Вони мають можливість розподіляти за часом зайнятості ресурси й працівників (наприклад, столи для манікюру й майстрів).
Система може інтегруватися з сайтом компанії. В такому випадку бронювання з сайту будуть відображатися в програмі. Це допомагає менеджерам швидко реагувати на замовлення – дзвонити клієнтам, використовуючи вбудовану телефонію, або надсилати повідомлення. Користувачі платформи можуть налаштовувати автоматичні розсилки на телефон, в соціальні мережі або месенджери з повідомленням про підтвердження бронювання чи іншою інформацією.
CRM також дає можливість розробляти сайти, промо-сторінки або лендінги. Для таких ресурсів легко встановити віджети онлайн-чатів і соціальних мереж. Таким чином, компанії стимулюють клієнтів до заповнення форми бронювання. Історію замовлень можна прослідкувати в системі.
CRM система для сфери послуг допомагає налагодити документообіг. Користувачам доступні шаблони договорів, актів, рахунків. Відправка документів електронною поштою, в чаті або посиланням в повідомленні також проводиться автоматично. Для цього необхідно лише вказати потрібні налаштування.
Важливий для сфери послуг функціонал – СРМ-маркетинг. У системі можна створювати sms та email-розсилки, проводити рекламні кампанії. орієнтовані на різні сегменти клієнтів. Такі дії направлені на збільшення числа нових і постійних клієнтів. Власники бізнесу мають доступ до аналітики, яка свідчить про ефективність маркетингових заходів.
У програмі встроєна безкоштовна наскрізна аналітика, що дозволяє розрахувати доцільність витрат на рекламні канали й їх окупність.
СРМ система для сфери послуг дозволяє проводити регулярні платежі. Програма автоматично готує рахунки з необхідними параметрами. Платформа зберігає базу клієнтів та інформацію про них, групує їх за вибраними критеріями.
Співробітники можуть створювати чати для індивідуального й групового спілкування, дивитися розклад роботи й прогнозувати заробітну плату.
Програму можна використовувати онлайн або придбати коробкову версію. Остання відрізняється можливістю зберігати дані на власному сервері компанії. Для більш зручного використання розроблена мобільна версія платформи. З її допомогою легко отримати необхідну робочу інформацію в будь-який час. Керівництво може назначати завдання підлеглим й слідкувати за їх виконанням в режимі онлайн.
Система управління взаємовідносинами з клієнтами допомагає бізнесу масштабуватися, економить час на створення графіків і звітів, а також виставлення рахунків.