Управління продажами

Як поліпшити продажі? Як організувати роботу відділу продажів від дзвінків до звітів з мінімальними витратами? Автоматизуйте переговори та листування з клієнтами, спростіть рутинну роботу співробітників та постійно аналізуйте поточну статистику по операціях. Система управління продажами «Бітрікс24» надасть вам необхідні для цього інструменти.

Навіщо комерційному підприємству потрібна CRM?

Автоматизація продажів за допомогою CRM вигідна з багатьох причин:
  • Регламентація бізнес-процесів знижує втрати нових клієнтів
  • Використання карток клієнта та історій продажів збільшує середній чек та підвищує частку повторних покупок
  • Управління відділом продажів за допомогою «Бітрікс24» скорочує управлінські помилки, знижує трудовитрати на пошук і аналітичну обробку інформації
Чому зриваються угоди? Причин багато, але головна з них – людський фактор. Співробітники спізнюються на зустрічі, забувають передзвонювати клієнтам або не встигають готувати документи (деякі навіть забувають виставляти рахунки). З таких «дрібниць» складаються великі збитки.

Планування продажів в CRM допоможе знизити вплив людського фактора і скоротити витрати. Крім того, CRM дозволяє контролювати операційну діяльність і оцінювати ефективність продажів конкретних співробітників відділу продажів і всього підприємства.
Фото Навіщо комерційному підприємству потрібна CRM

Організація відділу продажів

Щоб більше продавати, не обов'язково набирати більше менеджерів, роздуваючи штат. Навпаки, потрібно грамотно оптимізувати відділ продажу. Розробити регламенти, структурувати чергу при прийомі дзвінків і ролі при обробці заявок, організувати планування зустрічей і запровадити регулярну звітність. Вирішувати ці завдання допомагають інструменти продажів, вбудовані в CRM «Бітрікс24». Для типових випадків передбачені шаблони: реквізити клієнтів, ділових листів, комерційних пропозицій та рахунків. Редагуйте стандартні шаблони, створюйте власні заготовки.

Побудова відділу продажів за допомогою CRM скорочує до мінімуму час на адаптацію нових співробітників. Контакти, угоди і справи зберігаються в «Бітрікс24». Надайте співробітнику доступ до системи і він зможе відразу приступити до справи. Передача справ при відпустці або звільненні теж прискорюється у «два кліка».
Фото Організація відділу продажів з Бітрікс24

Контроль угод

«Бітрікс24» дозволяє контролювати кожен етап угоди: від першого контакту з клієнтом до виставлення йому рахунку. Вбудована система нагадувань допоможе не втратити жодної заявки, не пропустити жодного клієнта, не забути ні про одну зустріч.

Для підвищення ефективності продажів спростіть нормування та функціонування команд. Ставте колегам завдання, плануйте дзвінки і зустрічі, автоматизуйте регламентні процедури, щоб прискорити виконання трудомістких проектів.

Вивільнені ресурси використовуйте для розвитку продажів. Розподіляйте клієнтів по прибутковості та лояльності, підвищуйте кваліфікацію менеджерів, вдосконалюйте рекламні кампанії, організуйте публічні заходи для цільової аудиторії.
Фото Контроль угод з Бітрікс24

Наскрізна аналітика продажів

Як оцінити результати менеджера з продажів? Одні керівники дивляться на кількість зроблених дзвінків, інші судять за обсягом укладених угод. Але відслідковувати об'єктивну картину в реальному часі важко. Корпорації тримають у штаті спеціальних працівників для підготовки аналітики продажів в електронних таблицях. Для малих підприємств це занадто дорого. Та й імовірність управлінських помилок велика.

«Бітрікс24» покаже актуальні та об'єктивні результати роботи кожного співробітника. Система сама підрахує, скільки співробітник зробив дзвінків, відправив комерційних пропозицій і завершив угод. Керівник використовує цю інформацію для розподілу черги завдань, додаткової підготовки працівників, преміювання або депреміювання. Домагайтеся підвищення продажів планомірно. Знижуйте частку випадковостей і готуйтеся до них заздалегідь.
Фото Наскрізна аналітика продажів з Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!