CRM для медичних установ

CRM для медичних установ – це проста в експлуатації система для створення й автоматизації бізнес-процесів. Програма складається з компонентів і модулів, які розширюють можливості ведення документації, комунікації між співробітниками та з клієнтами. З її допомогою пришвидшується виконання таких завдань, як запис на прийом до лікаря, взаємодія з пацієнтами, пошук інформації про них, складання розкладів роботи відділень й кожного спеціаліста.

Виклик лікаря додому та онлайн-запис на прийом

CRM система дозволяє розмістити на сайті медичного закладу форму запису або виклику лікаря. Пацієнт зможе за лічені секунди отримати рішення своєї проблеми. Після заповнення форми він отримає повідомлення з нагадування про час візиту до лікарні на телефон або електронну пошту.
Фото Виклик лікаря додому та онлайн-запис на прийом

Управління структурними підрозділами й штатом спеціалістів

Функціонал програми дає можливість створювати відділення медичної установи, додавати персонал в систему, призначати посади, вказувати інформацію про співробітникові, графік їх роботи. З таким системним рішенням заклад може розширюватися й створювати мережу філіалів.
Фото Управління структурними підрозділами й штатом спеціалістів

Довідники

Користувачі програми ведуть базу клієнтів, формують їх портрет та виставляють рахунки. Для всіх видів електронної документації в системі є готові шаблони, які пришвидшують процес заповнення даних. При необхідності користувач може завантажувати фірмові бланки й шаблони.
Фото Довідники

Розклад роботи лікарів

Пацієнт бачить графік роботи необхідного йому лікаря й обирає для себе зручне вікно для запису на прийом. Цей розклад доступний і для адміністраторів клініки, яким це допомагає швидко орієнтуватися в завантаженні спеціалістів, розраховувати їх зайнятість погодинно й визначати вільний час для візиту клієнтів.
Фото Розклад роботи лікарів

Картки пацієнтів

В ЦРМ для медичних установ фахівці фіксують відвідування клієнтів і ведуть амбулаторні картки в електронній формі. Вони ставлять діагноз, прописують план лікування, складають графік прийому ліків і багато іншого.
Фото Картки пацієнтів

Комунікації з пацієнтами

Сеанси відеоконференцій дозволяють лікарям при бажанні проводити онлайн-прийоми. Роботи системи відправляють клієнтам повідомлення та листи з корисною для них інформацією. Також вони ставлять завдання спеціалістам і нагадують про необхідність їх виконання в той чи інший час. У системі є можливість настроювати рекламу в Facebook та Google. Це допомагає привертати увагу нових та існуючих клієнтів.
Фото Комунікації з пацієнтами

Особисті кабінети

    У програмі розроблено 4 виді особистих кабінетів для:
  • пацієнтів: доступ до історії візитів, діагнозів, результатів аналізів, планів і графіку лікування тощо;
  • лікарів: комплекс інструментів для ефективного лікування пацієнта, таблиці з розкладом і заробітною платою;
  • адміністрації клініки: зрозуміла й зручна система для роботи з записом клієнтів, що враховує графік роботи спеціалістів і їх завантаження;
  • керівництва: можливість стежити за роботою медичної установи й забезпечити безпеку бізнесу.

Автоматизація процесів значно збільшує ефективність роботи закладу.
Фото Особисті кабінети в Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!