Можливості Бітрікс24
У системі створюються підрозділи медичного закладу, до списку вносяться всі співробітники клініки з їх даними, розробляється розклад роботи фахівців.
Програма дає можливість вести спеціальну базу даних, яка складається з амбулаторних карток клієнтів. У них вказують історію прийомів і лікування пацієнтів. Це допомагає швидко знаходити необхідну для лікаря інформацію та зберігати її, не переживаючи про те, що вона загубиться. Щоб ознайомитися з нею, лікарю необхідно просто зайти на карту клієнта з комп’ютера чи смартфона.
Клієнтам та спеціалістам доступний календар записів на прийом. Користувач системи бачить інформацію про зайнятість кожного лікаря в конкретний день та вільний час для можливого візиту до клініки.
Нагадування клієнтам про прийом надсилається автоматично у вигляді SMS-повідомлення або листа на електронну пошту. Адміністратор медичного центру не витрачає на те, щоб обдзвонити кожному пацієнту.
ЦРМ для медичного центру можна настроїти відправку сповіщень лікарю про прихід та очікування пацієнта. Під час прийому спеціалісти оформляють карту, вказуючи стан клієнта, діагноз, медичні препарати й план лікування.
Висновок з діагнозом, рецептом і рекомендаціями можна роздрукувати на фірмовому бланку закладу.
У Бітрікс24 є можливість завантажити каталог послуг с цінами. Це допомагає швидко і зручно розраховувати вартість консультації й надавати квитанції.
Система дозволяє підключати сеанси відеоконференцій, що може стати в нагоді в разі термінових онлайн-прийомів.