CRM для медичного центру

CRM для медичного центру підключається з метою надання послуг й сервісу високої якості. Система для спрощення бізнес-процесів служить для утримання та залучення клієнтів. Пацієнти мають отримувати простий доступ до медичних послуг й бути впевненими в безпеці своїх даних. CRM для медичних установ впроваджується з метою створення єдиної бази даних клієнтів, автоматизованих взаємодій з ними та лікарями, прозорого обліку записів на прийом і викликів додому окремих спеціалістів.

Можливості Бітрікс24

У системі створюються підрозділи медичного закладу, до списку вносяться всі співробітники клініки з їх даними, розробляється розклад роботи фахівців. Програма дає можливість вести спеціальну базу даних, яка складається з амбулаторних карток клієнтів. У них вказують історію прийомів і лікування пацієнтів. Це допомагає швидко знаходити необхідну для лікаря інформацію та зберігати її, не переживаючи про те, що вона загубиться. Щоб ознайомитися з нею, лікарю необхідно просто зайти на карту клієнта з комп’ютера чи смартфона.

Клієнтам та спеціалістам доступний календар записів на прийом. Користувач системи бачить інформацію про зайнятість кожного лікаря в конкретний день та вільний час для можливого візиту до клініки. Нагадування клієнтам про прийом надсилається автоматично у вигляді SMS-повідомлення або листа на електронну пошту. Адміністратор медичного центру не витрачає на те, щоб обдзвонити кожному пацієнту.

ЦРМ для медичного центру можна настроїти відправку сповіщень лікарю про прихід та очікування пацієнта. Під час прийому спеціалісти оформляють карту, вказуючи стан клієнта, діагноз, медичні препарати й план лікування. Висновок з діагнозом, рецептом і рекомендаціями можна роздрукувати на фірмовому бланку закладу. У Бітрікс24 є можливість завантажити каталог послуг с цінами. Це допомагає швидко і зручно розраховувати вартість консультації й надавати квитанції.

Система дозволяє підключати сеанси відеоконференцій, що може стати в нагоді в разі термінових онлайн-прийомів.
Фото Можливості Бітрікс24Фото Взаємодія з клієнтамиФото Контакти клієнтів

Для кого корисна система

У СРМ для медичного центру створюються різні варіанти особистих кабінетів – для пацієнтів, лікарів, адміністраторів і керівників клініки. Клієнтам надається доступ до історії прийомів, діагнозів, результатів аналізів, а також плану й розкладу лікування. Спеціалісти медичної установи в особистому кабінеті слідкують за своїм графіком роботи, заробітною платою та ведуть пацієнта. Адміністратори отримують інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс для запису відвідувачів, переглядають завантаження лікарів і слідкують за виконанням ними завдань. Власники центрів контролюють роботу всього персоналу, можуть розрахувати ефективність його дій й отримати звіти про результати ведення реклами й впровадження маркетингових заходів. CRM система – це спосіб структурувати процес роботи медичного центру, зробити його більш прибутковим, знизити витрати часу на планування, документацію й підрахунки.
Фото Для кого корисна система

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!