CRM для маркетолога

Ефективність маркетингу безпосередньо залежить від взаємодії з клієнтами, сервісу та інформаційних технологій. Для керівника CRM-система – спосіб отримати цілісне уявлення про роботу підприємства та вклад кожного відділу. Для маркетолога ж вона служить інструментом для автоматизації рутинних процесів та покращення результатів його діяльності. Бітрікс24 – платформа, яка дозволяє отримати велику кількість інформації про клієнтів та організувати продуктивні маркетингові кампанії.

Переваги CRM-системи для маркетолога

СРМ-система дозволяє організовувати роботу з клієнтом таким чином, що його взаємодія з різними відділами компанії чітко координується й базується на використанні максимально повної інформації про споживача. Завдяки цьому підприємства отримують можливість будувати довгострокові відносини із замовниками та забезпечувати їх лояльність. Постійні клієнти – це основа стабільних продажів і росту бізнесу.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів


В умовах великої конкуренції особливе значення має не тільки якість обслуговування, але й персоніфікація та увага до кожного клієнта. Саме тому ЦРМ-система для маркетолога – джерело безцінних даних і корисного функціоналу. Інструменти Бітрікс24 допомагають маркетинговому відділу розподіляти клієнтську базу за сегментами та створювати оригінальні сценарії взаємодії для кожного з них. Також вони дозволяють реалізовувати маркетингові кампанії, слідкувати за їх ефективністю та прогнозувати поведінку споживачів.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

Аналіз та сегментація клієнтської бази

СРМ-система дає можливість зберігати інформацію про всіх лідів і розподіляти їх за певними групами. У Бітрікс24 можна створювати такі види сегментів:
  • готові – не потребують налаштування. Це можуть бути, наприклад, всі клієнти;
  • динамічні – кількість клієнтів у групі змінюється в залежності від встановленої умови (наприклад, запит через веб-сайт) або часу (наприклад, покупці листопада);
  • статичні – список контактів, який не змінюється. До цього сегменту можна віднести, наприклад, клієнтів 2017 року.


Фото Функціонал клієнти


Функціонал платформи дозволяє додавати до груп різноманітні фільтри, завдяки яким маркетологам вдається краще персоніфікувати потреби клієнтів. Так, користувач може налаштувати поле з улюбленою категорією товарів покупця й надсилати їм розсилки з новинками або спеціальними пропозиціями.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

Автоматизація маркетингових процесів

СРМ-система для маркетолога значно полегшує виконання рутинних завдань. З Бітрікс24 можна автоматизувати:
  • email-розсилки – сервіс пропонує готові шаблоні та дозволяє завантажувати власні;
  • рекламу в Facebook та Google AdWords – маркетологу необхідно вибрати сегмент і підключити рекламну аудиторію;
  • голосовий обдзвін – автоматичні дзвінки використовуються для повідомлень про нові надходження або послуги;
  • відправку SMS – короткі нагадування про акції, розпродажі та знижки;
  • повідомлення в месенджерах – розсилки у Telegram, Viber та інші месенджери.




Фото Функціонал клієнти

Аналітика

Бітрікс24 надає своїм користувачам безкоштовну можливість ознайомитися із наскрізною аналітикою. Маркетолог отримує інформацію про окупність використаних рекламних каналів та ефективність трафіку. Використання CRM-маркетингу – можливість оптимізувати роботу спеціалістів і, як результат, підвищити прибуток компанії.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 12 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!