Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

CRM для логістики

ЦРМ для логістики – система, що дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси – від формування запиту клієнтом до управління транспортними відправками. Вона складається зі зрозумілих і простих у використанні інструментів. З їх допомогою оптимізуються процеси й перевезення, підвищується ефективність комунікації з замовниками, відстежується рух транспорту й покращується рівень обслуговування.

Оптимізація роботи

Платформа дозволяє створити єдину базу клієнтів і перевізників. У ній фіксуються контактні дані, реєструються транспортні засоби. Клієнтів й перевізників сегментують по групам. Програма зберігає повні історії взаємодії з ними, заявки, рахунки та документи.
Система інтегрується з сайтом компанії. Заявки, зроблені на ньому автоматично формуються в СРМ.

Платформа дозволяє швидко обробляти запити – підбирати підрядників, вираховувати попередню вартість та контролювати стан оплати. Також користувачі можуть скласти план перевезення – вибрати пункт відправлення, обробки й призначення, вказати габарити й вартість вантажу, додати суміжні послуги. Програма допомагає вести облік грошових коштів і комерційний документообіг. Користувачі можуть завантажувати будь-які види документів, прив’язувати їх до клієнтів, замовлень і угод. Формувати документи можна автоматично та вручну.
Фото Оптимізація роботи в Бітрікс24 Фото Оптимізація роботи в Бітрікс24

Управління продажами

CRM для логістики допомагає автоматизувати продажі. Вона дозволяє аналізувати бізнес-процеси від заявки до укладення угоди. У системі зберігаються історії всіх продажів. Завдяки цьому користувач платформи здатний визначити кращу тактику ведення угод. Керівництво й менеджери логістичного підприємства мають змогу контролювати терміни оплати, виконання зобов’язань перед клієнтами.
Фото Управління продажами в Бітрікс24

Інструменти для сервісу

Програма дозволяє забезпечувати високий сервіс обслуговування. Функціонал системи дає можливість планувати логістичні ланцюжки, визначати додаткові послуги на кожному етапі транспортування. До платформи підключається телефонія, що допомагає швидко реагувати на запити клієнтів і в будь-який час отримувати інформацію про них. Автоматизація процесу взаємодії із замовниками впливає на ріст їх лояльність до компанії. Роботи програми автоматично відправляють клієнтам листи на електронну пошту, повідомлення на телефон, в месенджери або соціальні мережі.
Фото Інструменти для сервісу в Бітрікс24

Планування бізнес-процесів і аналітика

У СРМ для логістики можна ефективно планувати робочий час, зустрічі й виконання завдань. Користувачі можуть створювати особисті або групові задачі, додавати до них документи та коментарі. Для спілкування співробітників розроблені персональні й групові чати.
Наскрізна аналітика допомагає відстежувати фінансові операції, визначати доцільність рекламних каналів, прогнозувати майбутні операції. Інструмент дає можливість виявити помилки або проблеми в роботі, що потребують уваги, а також порахувати окупність бізнесу.
Фото Планування бізнес-процесів і аналітика

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!