CRM для юридичної компанії

Як автоматизувати прийом звернень від клієнтів? Особливо складно доводиться, якщо клієнти звертаються по різним каналам. Одні телефонують в компанію, інші залишають питання або заявки на сайті, треті пишуть листи по електронній пошті. Збирати і обробляти заявки і розподіляти їх по фахівцям, а також вести повну історію взаємодії з клієнтами, допоможе CRM «Бітрікс24».

Розподіляйте клієнтів по фахівцям

CRM для юридичної компанії допомагає враховувати і обробляти всі звернення клієнтів – телефонні дзвінки, листи, заявки з сайту. Не вибудовуйте чергу, передавайте нових клієнтів фахівцям відразу ж.

Якщо ви надаєте вузькоспеціалізовану юридичну підтримку, налаштуйте CRM так, щоб новий контакт потрапляв до вільного юриста. Якщо ви пропонуєте широкий спектр послуг – контакт можна передати співробітнику згідно з його спеціалізацією.
Фото Розподіляйте клієнтів по фахівцям Бітрікс24

Ведіть в CRM історію по кожному клієнту

Фіксуйте в CRM всю історію взаємодії з клієнтом – звернення, домовленості, судові процеси, виставлені рахунки.

Робота з CRM дуже зручна для юридичної компанії. Система сама нагадує юристам про необхідність зателефонувати клієнтові, з'явитися на суд, завести нові документи, надіслати документи клієнту, виставити рахунок і т.д.
Фото Ведіть в CRM історію по кожному клієнту в Бітрікс24

Контролюйте роботу юристів

Переглядайте кожен етап роботи, контролюючи відповідність регламентам. Прослуховуйте записи вхідних і вихідних дзвінків, зроблених через CRM – розмови записуються автоматично.

Використовуйте лічильники витраченого часу по кожній угоді, щоб оцінити обсяг робіт по кожному клієнту.
Фото Контролюйте роботу юристів в Бітрікс24

Безпечна клієнтська база

CRM «Бітрікс24» для юридичної компанії гарантує повну безпеку і конфіденційність даних ваших клієнтів. Щоб важлива інформація про клієнтів не поширювалася навіть у межах компанії, налаштуйте права доступу до елементів CRM. Розподіляйте доступ до елементів CRM між співробітниками компанії у відповідності з ролями (менеджер, начальник, директор, адміністратор і т.д.) – за групами, департаментам, відділам та конкретним співробітникам.

Зберігання даних в CRM «Бітрікс 24» цілком безпечно. Безпека «Бітрікс24» підтверджена експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (№590 від 26.08.2015 р.).
Фото Безпечна клієнтська база в Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!