Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

CRM для юридичної компанії

Як автоматизувати прийом звернень від клієнтів? Особливо складно доводиться, якщо клієнти звертаються по різним каналам. Одні телефонують в компанію, інші залишають питання або заявки на сайті, треті пишуть листи по електронній пошті. Збирати і обробляти заявки і розподіляти їх по фахівцям, а також вести повну історію взаємодії з клієнтами, допоможе CRM «Бітрікс24».

Розподіляйте клієнтів по фахівцям

CRM для юридичної компанії допомагає враховувати і обробляти всі звернення клієнтів – телефонні дзвінки, листи, заявки з сайту. Не вибудовуйте чергу, передавайте нових клієнтів фахівцям відразу ж.

Якщо ви надаєте вузькоспеціалізовану юридичну підтримку, налаштуйте CRM так, щоб новий контакт потрапляв до вільного юриста. Якщо ви пропонуєте широкий спектр послуг – контакт можна передати співробітнику згідно з його спеціалізацією.
Фото Розподіляйте клієнтів по фахівцям Бітрікс24

Ведіть в CRM історію по кожному клієнту

Фіксуйте в CRM всю історію взаємодії з клієнтом – звернення, домовленості, судові процеси, виставлені рахунки.

Робота з CRM дуже зручна для юридичної компанії. Система сама нагадує юристам про необхідність зателефонувати клієнтові, з'явитися на суд, завести нові документи, надіслати документи клієнту, виставити рахунок і т.д.
Фото Ведіть в CRM історію по кожному клієнту в Бітрікс24

Контролюйте роботу юристів

Переглядайте кожен етап роботи, контролюючи відповідність регламентам. Прослуховуйте записи вхідних і вихідних дзвінків, зроблених через CRM – розмови записуються автоматично.

Використовуйте лічильники витраченого часу по кожній угоді, щоб оцінити обсяг робіт по кожному клієнту.
Фото Контролюйте роботу юристів в Бітрікс24

Безпечна клієнтська база

CRM «Бітрікс24» для юридичної компанії гарантує повну безпеку і конфіденційність даних ваших клієнтів. Щоб важлива інформація про клієнтів не поширювалася навіть у межах компанії, налаштуйте права доступу до елементів CRM. Розподіляйте доступ до елементів CRM між співробітниками компанії у відповідності з ролями (менеджер, начальник, директор, адміністратор і т.д.) – за групами, департаментам, відділам та конкретним співробітникам.

Зберігання даних в CRM «Бітрікс 24» цілком безпечно. Безпека «Бітрікс24» підтверджена експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (№590 від 26.08.2015 р.).
Фото Безпечна клієнтська база в Бітрікс24

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!