-
Впровадження CRM-системи
Рішення впровадити CRM-систему на підприємстві – ідея, яка виведе ваш бізнес на інший рівень. Але щоб так дійсно сталося, треба підготуватися – зрозуміти, для чого саме потрібна CRM, пропрацювати питання як мотивувати співробітників.
-
Які завдання буде вирішувати CRM?
Перший і найважливіший етап впровадження
CRM нна підприємстві – постановка завдань і цілей, які ця система буде вирішувати.
Впровадження CRM-системи – це проект, а у кожного проекту повинні бути чіткі та опрацьовані цілі. Інакше в процесі можуть виникнути додаткові потреби та побажання, проект розтягнеться у часі, витрати зростуть, а ентузіазм зникне.
Формуйте критерії успішного впровадження та їх пріоритетність ДО старту - це найважливіша умова будь-якого проекту! На цьому етапі впровадження CRM необхідно залучити зацікавлені сторони (користувачі, клієнти, керівництво, постачальники тощо) та провести оцінку їх очікувань від впровадження CRM.
-
Бізнес-процеси компанії:
знайти та упорядкувати
Після того як ви визначитеся із завданнями, цілями та пріоритетами впровадження CRM, визначте які
бізнес-процеси і в якій послідовності ви будете переносити.
Наприклад, найбільш типові для будь-якої компанії:
- Виставити або оплатити рахунок
- оформити відрядження
- Узгодити документ або договір і т.д.
У вашій компанії вже склалася система роботи за цими сценаріями, вам залишається тільки формалізувати і регламентувати ці бізнес-процеси та перенести їх в Бітрікс24. Новим співробітникам вже не доведеться пояснювати, до кого, коли і який пакет документів потрібно зібрати, щоб оплатити рахунок.
-
Підлаштування чи революція?
Безсумнівний плюс впровадження CRM на перших етапах – те, що ви можете побачити всі точки, які раніше гальмували роботу. Коли ви працювали «по-старому», вони були звичні і не так впадали в очі.
Ви можете залишити все як є, але тоді CRM-система не дасть вам переваги. Зараз у вас з'явився шанс позбутися від усталених непотрібних етапів роботи, прискоривши бізнес. Ловіть цю мить!
-
Мотивувати і навчити
Впровадження CRM системи змінює порядок та правила виконання існуючих процесів взаємодії і всередині компанії, і з клієнтами, і постачальниками і партнерами.
Продумайте заздалегідь, як ви будете мотивувати співробітників для переходу на нову систему – познайомте їх з цілями та завданнями, які ви ставите перед бізнесом, і чому впровадження CRM-системи їх може вирішити. Необхідно навчити персонал роботі з системою.
Клієнти, постачальники, партнери також повинні бути заздалегідь поінформовані про нові правила роботи.
-
Аналіз та коригування
Бізнес – динамічна система, тому будьте готові до того, що в майбутньому вам знадобляться доопрацювання.
Це означає тільки те, що ви розвиваєтеся!
-
«Бітрікс24» - це не тільки CRM
Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.
Безкоштовно і необмежено!