Комунікація
ЦРМ для готелів автоматизує спілкування співробітників і відвідувачів. Клієнти отримують спеціально настроєні листи електронною поштою, а також голосові та текстові повідомлення на телефон, в месенджери чи соціальні мережі. Інформування гостей відбувається без участі менеджерів, що виключає помилки людини в обробці даних. Клієнти можуть отримувати інформацію про підтвердження бронювання номеру, адресі готелю, правилах заселення/виселення й проживання, а також додаткові послуги.
Комунікації настроюються таким чином, щоб спонукати відвідувачів використовувати додаткові пропозиції компанії. Після виїзду гостя йому надсилається інформація, яка стимулює до повторного відвідування об’єкта, рекомендації його друзям і знайомих, відгуків на сайті та в соцмережах. Комунікаційні інструменти застосовуються для того, щоб отримувати максимальний зворотній зв'язок щодо якості наданих послуг.