CRM для квіткового магазину

СРМ для квіткового магазину створено для того, щоб організувати швидке виконання замовлень, структурувати компанію та виконувати бізнес-процеси більш ефективно. Система дозволяє зберігати базу клієнтів і сегментувати, автоматизувати комунікацію між співробітниками та допомогти фірмі скоротити втрати часу на обробку даних. За допомогою платформи можна без проблем масштабувати бізнес, додаючи нові філії й магазини.

Картки клієнтів і структура магазину

Впровадження системи починається зі встановлення на сайт віджетів соціальних мереж і онлайн-чатів, оформлення форми заявки. Всі канали комунікації можуть підключатися до платформи. Як результат, де б клієнт не написав повідомлення, воно з'явиться в CRM. У системі одразу сформується картка ліда з його контактною інформацією. Під час розмови з потенційним клієнтом менеджер магазину може доповнити дані. Всі процеси спілкування можна зробити автоматичними. Наприклад, при замовлені букета на сайті, клієнт отримує голосове або текстове повідомлення про те, що компанія вже почала працювати над цим.
У системі створюються магазини та їх відділення, додається персонал з наданням посад, заповнюються контактні дані співробітників і розклад роботи.

Окрім картки замовника, можливе оформлення картки угоди. У ній можна побачити повну історію угоди – від запита або коментаря до оцінки клієнтом роботи магазина. Сюди записуються всі справи стосовно клієнтів.
ЦРМ для квіткового магазину дозволяє складати графіки роботи флористів й розраховувати їх заробітну плату. Менеджери магазину бачать зайнятість спеціалістів і можуть швидко орієнтуватися з часом, необхідним для виготовлення букету. План продажів та звіти дають можливість проаналізувати продажі.


Ведення документообігу

У системі можна оперативно складати довіреність, рахунки та акти. Адже в ній розміщені готові шаблони. При необхідності їх можна завантажити самостійно. Спеціальні роботи допомагають створювати документи та надсилати їх посиланням в повідомленні, чаті або електронній пошті.
Із системою 1С можна налаштувати двонаправлений обмін даними (контакти, замовлення, компанії). За декілька хвилин у СРМ можна розробити власний сайт або промо-сторінку.

CRM для квіткового магазину дає можливість ознайомитися з наскрізною аналітикою. Вона допомагає виявити проблеми рекламних кампаній та підрахувати їх ефективність. Зі статистики можна отримати звіти з маркетингу, продажів, приросту й динаміки бази клієнтів.
Система має мобільну версію, яка дозволяє керувати бізнесом із будь-якого зручного місця й ніколи не пропускали важливі події та отримувати доступ до потрібної інформації.

Бітрікс24 – проста в роботі платформа, яка значно полегшує роботу персоналу.
Фото Ведення документообігу

Фото Ведення документообігу

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!