Картки клієнтів і структура магазину
Впровадження системи починається зі встановлення на сайт віджетів соціальних мереж і онлайн-чатів, оформлення форми заявки. Всі канали комунікації можуть підключатися до платформи. Як результат, де б клієнт не написав повідомлення, воно з'явиться в CRM. У системі одразу сформується картка ліда з його контактною інформацією. Під час розмови з потенційним клієнтом менеджер магазину може доповнити дані. Всі процеси спілкування можна зробити автоматичними. Наприклад, при замовлені букета на сайті, клієнт отримує голосове або текстове повідомлення про те, що компанія вже почала працювати над цим.
У системі створюються магазини та їх відділення, додається персонал з наданням посад, заповнюються контактні дані співробітників і розклад роботи.
Окрім картки замовника, можливе оформлення картки угоди. У ній можна побачити повну історію угоди – від запита або коментаря до оцінки клієнтом роботи магазина. Сюди записуються всі справи стосовно клієнтів.
ЦРМ для квіткового магазину дозволяє складати графіки роботи флористів й розраховувати їх заробітну плату. Менеджери магазину бачать зайнятість спеціалістів і можуть швидко орієнтуватися з часом, необхідним для виготовлення букету. План продажів та звіти дають можливість проаналізувати продажі.