Зручне структурування роботи
У системі створюються філіали або відділення фітнес клубу, додаються співробітники з зазначенням їх посад, контактів і графіка роботи. У випадку відкриття нового комплексу його легко внести в програму.
Клієнти отримують можливість записуватися на заняття в режимі онлайн. Система веде статистику проведених тренувань і наданих послуг співробітників спортивного клубу. Таким чином, оцінюється їх завантаженість і ефективність роботи. Це допомагає складати графіки для кожного тренера, а також визначати пріоритетні напрямки закладу.
Спеціалісти компанії можуть складати електронні картки клієнтів, в яких вносять дані про кількість і періодичність відвідувань клубу, час занять і види тренувань. У програмі зберігаються історії взаємодії клієнта з компанією, що допомагає вивчати його інтереси й формувати для нього індивідуальні пропозиції.
Через ЦРМ для фітнес клубу на його сайті встановлюється форма заявки на запис на заняття або придбання абонементу. Обробку такого замовлення можна налаштувати під потреби бізнесу. Система спроможна визначати час відвідування й слідкувати за терміном дії абонемента. Про необхідність його оновлення клієнта сповістить повідомлення на телефон або електронну пошту.