CRM для фінансових послуг

ЦРМ для фінансових послуг допомагає автоматизувати бізнес-процеси, встановити та підтримувати комунікацію з клієнтами, аналізувати ефективність роботи співробітників. Система інтегрується з сайтом компанії. Завдяки цьому заявки на послуги потрапляють одразу в програму. Сюди ж перенаправляються запити з усіх каналів зв’язку – дзвінок по телефону, лист з електронної пошти, повідомлення з месенджерів та інших каналів.

Функціонал

До системи можна підключити телефонію, відкриті лінії, email-трекер. Вся інформація в ній фіксується автоматично. Це значно пришвидшить роботу менеджерів, адже позбавить їх від необхідності заповнення великої кількості даних. У програмі створюються картки всіх нових клієнтів, де фіксується їх історії звернень. Користувач системи має доступ до статистики, за допомогою якої аналізується ефективність роботи компанії й завантаженість спеціалістів.

У CRM можна використовувати готові шаблони комерційних пропозицій, рахунків та інших документів або завантажувати власні. Програма дозволяє напряму відправляти їх клієнтам без використання сторонніх ресурсів. Рахунки можна друкувати або конвертувати в формат PDF. До платформи підключають різні платіжні системи, щоб клієнти могли швидко переводити гроші. СРМ для фінансових послуг може самостійно розрахувати суму угоди, завдяки вказаній вартості роботи. Бітрікс24 дозволяє контролювати те, як угода проходить через воронку продажів. Користувач може вказувати етапи від призначення відповідального співробітника до закриття угоди.

Щоб бути впевненим в ефективному управлінні бізнес-процесами, угоди і клієнтів структурують у вигляді карток. На екрані представляється актуальна і потрібна інформація про кожного ліда і угоду з ним. Історія системи фіксує майже всі дії. Користувачам доступна інформація про те, хто вносив ті чи інші зміни в картку клієнтів, додавав файли або дані. Якщо хтось із персоналу допустив помилку, то це легко виправити.



Фото Функціонал клієнти Фото Функціонал система

Управління і аналіз бізнес-процесів

Роботи програми створюють сценарії, за якими ведуться угоди. Вони визначають, на якому етапі поставити співробітнику завдання, коли запустити рекламну кампанію або відправити рахунок на оплату. Роботи зменшують вірогідність людських помилок і підвищують ефективність діяльності компанії. Вони також налаштовані реагувати на запити потенційних клієнтів (заявка на сайті, коментар в групі або повідомлення в месенджері). Роботи одразу запускають сценарій того, як довести угоду до кінця. CRM для фінансових послуг готує звіти для оцінки ефективності роботи і внесення коригувань. Дані зі звітів доступні за операціями, потенційними клієнтами, партнерами, компаніями, завданнями. Інформація про всі розділи системи представлена в загальному звіті. СРМ допомагає оцінювати завантаженість всіх каналів, кількість необроблених потенційних клієнтів і суми за різні проміжки часу.
Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!