Функціонал
До системи можна підключити телефонію, відкриті лінії, email-трекер. Вся інформація в ній фіксується автоматично. Це значно пришвидшить роботу менеджерів, адже позбавить їх від необхідності заповнення великої кількості даних.
У програмі створюються картки всіх нових клієнтів, де фіксується їх історії звернень. Користувач системи має доступ до статистики, за допомогою якої аналізується ефективність роботи компанії й завантаженість спеціалістів.
У CRM можна використовувати готові шаблони комерційних пропозицій, рахунків та інших документів або завантажувати власні. Програма дозволяє напряму відправляти їх клієнтам без використання сторонніх ресурсів. Рахунки можна друкувати або конвертувати в формат PDF. До платформи підключають різні платіжні системи, щоб клієнти могли швидко переводити гроші.
СРМ для фінансових послуг може самостійно розрахувати суму угоди, завдяки вказаній вартості роботи.
Бітрікс24 дозволяє контролювати те, як угода проходить через воронку продажів. Користувач може вказувати етапи від призначення відповідального співробітника до закриття угоди.
Щоб бути впевненим в ефективному управлінні бізнес-процесами, угоди і клієнтів структурують у вигляді карток. На екрані представляється актуальна і потрібна інформація про кожного ліда і угоду з ним.
Історія системи фіксує майже всі дії. Користувачам доступна інформація про те, хто вносив ті чи інші зміни в картку клієнтів, додавав файли або дані. Якщо хтось із персоналу допустив помилку, то це легко виправити.