Регламенти і контроль
CRM для агентства нерухомості дозволяє регламентувати роботу менеджерів, визначаючи етапи угоди та перелік необхідних документів. Інформація по кожній угоді записується в CRM - статус, сума, всілякі деталі та умови, всі виконані дії (дзвінки, листи, зустрічі з клієнтами, виставлені рахунки тощо).
Автоматично записуються навіть вхідні та вихідні телефонні дзвінки, виконані з допомогою CRM. IP-телефонія вбудована в «Бітрікс24» і не потребує додаткового налаштування.
Керівник у будь-який момент може вибрати один з восьми попередньо налаштованих аналітичних звітів і подивитися, як проходять угоди. Якщо десь процес «завис», CRM допоможе визначити причину: неуважність менеджера, примхи клієнта або погано налагоджений бізнес-процес.